立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23056
amypekkle 發表於 12-5-16 13:39 stephenietam, 個包睇樣問題不大啊! 你朋友用了咩材料? 睇樣個包似沒有用牛油, 是植物油? 你可否講下佢落 ...
男爵府
積分: 6880
原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表 植脂Cream係咩黎架? 點o既樣架??
原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表 下? 咁都得呀? 咁應用大約咩價位先好用架呢?
原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表 因為我不停溫習緊, 希望到時唔怕咁雞手鴨腳..... 係咪姐係奶個part就照煮, 煮到邊邊起泡就熄火, 慢慢加入個 ...
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表 會唔會好多反式脂肪
原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表 本帖最後由 stephenietam 於 12-5-16 08:38 編輯
公爵府
積分: 26949
原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表 另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入既老麵係咪都要用中筋粉整 ...
原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表 我都想整蕃著,你用邊隻蕃薯?係咪烚熟蕃薯(原隻切舊)跟住壓爛就得 ...
原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表 咁即係老麵都要用中筋去整
積分: 20309
原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表 日本蕃薯, 去皮切片蒸熟呀。
原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表 這幾年我都是買現成雲呢拿籽。
原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表 咁落幾多架,下次出去買定先
積分: 6644
原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表 Cayee, 咁余寶睇左醫生未? 希望佢快點康復. 余寶幾多歲? 小狗的病, 會否年歲大點就好番(好似人咁).
katrinafu 發表於 12-5-16 13:50 好多烘焙店都有得賣,雪12小時可以用得。呢隻牌字我覺得好用。
katrinafu 發表於 12-5-16 13:51 這幾年我都是買現成雲呢拿籽。
katrinafu 發表於 12-5-16 13:53 奶也是隔熱水弄熱。 隔熱水煮是溫度比較易控制,不怕煮過火。
katrinafu 發表於 12-5-16 13:54 我愛冰淇淋有架。
伯爵府
積分: 18588
原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表 有, 個次我溶唔夠牛油, 又溶唔切多d, 用左葡萄籽油頂夠數~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy