烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 23056


2421#
發表於 12-5-16 13:45 |只看該作者
amypekkle 發表於 12-5-16 13:39
stephenietam,
個包睇樣問題不大啊! 你朋友用了咩材料? 睇樣個包似沒有用牛油, 是植物油? 你可否講下佢落 ...
佢話跟機食譜

Water 2/3 cup, bread flour 2 cups, sugar 1 1/2 table spoon, 1 1/2 table spoon milk powder, 1/2 tea spoon salt, 1 table spoon butter, 1 teaspoon yeast


但牛油轉左植物油~ yeast佢係百乖買頂住檔先~


男爵府

積分: 6880


2422#
發表於 12-5-16 13:50 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-15+22:59+如

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
植脂Cream係咩黎架? 點o既樣架??
好多烘焙店都有得賣,雪12小時可以用得。呢隻牌字我覺得好用。
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6880


2423#
發表於 12-5-16 13:51 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-15+23:03+買

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
下? 咁都得呀? 咁應用大約咩價位先好用架呢?
這幾年我都是買現成雲呢拿籽。




男爵府

積分: 6880


2424#
發表於 12-5-16 13:53 |只看該作者

引用:Quote:katrinafu+發表於+12-5-16+00:53+今

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
因為我不停溫習緊, 希望到時唔怕咁雞手鴨腳.....
係咪姐係奶個part就照煮, 煮到邊邊起泡就熄火, 慢慢加入個 ...
奶也是隔熱水弄熱。
隔熱水煮是溫度比較易控制,不怕煮過火。





男爵府

積分: 6880


2425#
發表於 12-5-16 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stephenietam+於+12-05-16+發

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-16 發表
會唔會好多反式脂肪
手上沒有現貨,記憶中不含反脂。




男爵府

積分: 6880


2426#
發表於 12-5-16 13:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+stephenietam+於+12-5-16+08:3

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
本帖最後由 stephenietam 於 12-5-16 08:38 編輯
我愛冰淇淋有架。




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2427#
發表於 12-5-16 13:55 |只看該作者

引用:另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
另一個問題,如果整饅頭時想加老麵,咁加入既老麵係咪都要用中筋粉整



...
係呀,我睇carol本書紅色有講




[/url]


男爵府

積分: 6880


2428#
發表於 12-5-16 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katrinafu+於+12-05-16+發表

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
我都想整蕃著,你用邊隻蕃薯?係咪烚熟蕃薯(原隻切舊)跟住壓爛就得



...
日本蕃薯, 去皮切片蒸熟呀。




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2429#
發表於 12-5-16 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-16+發

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
咁即係老麵都要用中筋去整
Carol本書教用中筋!




[/url]


侯爵府

積分: 20309


2430#
發表於 12-5-16 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表我

原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表
日本蕃薯, 去皮切片蒸熟呀。
唔該晒




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2431#
發表於 12-5-16 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stephenietam+於+12-05-16+發

原帖由 katrinafu 於 12-05-16 發表
這幾年我都是買現成雲呢拿籽。
咁落幾多架,下次出去買定先




[/url]


男爵府

積分: 6880


2432#
發表於 12-5-16 14:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+katrinafu+於+12-05-16+發表

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
咁落幾多架,下次出去買定先
我通常用量是"隨意"




男爵府

積分: 6644


2433#
發表於 12-5-16 14:04 |只看該作者

引用:Quote:Cayee 發表於 12-5-16 09:32 食錯野

原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表
Cayee,
咁余寶睇左醫生未? 希望佢快點康復.
余寶幾多歲? 小狗的病, 會否年歲大點就好番(好似人咁).
yes! smart gal




侯爵府

積分: 23056


2434#
發表於 12-5-16 14:06 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 13:50
好多烘焙店都有得賣,雪12小時可以用得。呢隻牌字我覺得好用。
算啦, 澳門唔方有得賣... 我都未見過佢...


侯爵府

積分: 23056


2435#
發表於 12-5-16 14:06 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 13:51
這幾年我都是買現成雲呢拿籽。
姐係就咁一粒粒黑色?? 澳門又唔會有得賣囉... 嗚....


侯爵府

積分: 23056


2436#
發表於 12-5-16 14:07 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 13:53
奶也是隔熱水弄熱。
隔熱水煮是溫度比較易控制,不怕煮過火。
明白~ THX


侯爵府

積分: 23056


2437#
發表於 12-5-16 14:08 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-5-16 13:54
我愛冰淇淋有架。
我未買到....


侯爵府

積分: 20309


2438#
發表於 12-5-16 14:09 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

士多啤梨雪糕
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 20309


2439#
發表於 12-5-16 14:10 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 17]

Oreo 包包,唔見晒Oreo
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


2440#
發表於 12-5-16 14:11 |只看該作者

引用:Quote:buzz1234+發表於+12-5-16+13:18+大家

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
有, 個次我溶唔夠牛油, 又溶唔切多d, 用左葡萄籽油頂夠數~
其實係因為我覺得用牛油香啲,但冇益。所以睇下可唔可以落少少牛油再加葡萄籽油




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo