心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21395


2421#
發表於 07-1-25 14:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei

n&b呀 :-( 就算其他牌子, 細佬著120, 佢都係著130咋

alrene

佢應該120cm....................


別墅

積分: 795


2422#
發表於 07-1-25 14:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

What is n&b?

At least you have a tall son then


侯爵府

積分: 21395


2423#
發表於 07-1-25 14:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

n&b = nicholas & bears

我仔吾算高, 係合符比例者, 我諗個女再係甘, 過多幾年, 一定會高過個女


別墅

積分: 795


2424#
發表於 07-1-25 14:49 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

nicholas & bears It's very formal dressing style! Your kids party all the time


侯爵府

積分: 21395


2425#
發表於 07-1-25 14:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

佢有d衫都吾係太formal 既.............女仔細個都還可以扮下cute, 再大d, 著得太細路, 感覺總係怪怪地.....雖然佢細粒


子爵府

積分: 14241


2426#
發表於 07-1-25 15:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我女仲short 過你女3cm 啦!!!!

hinhinmummy 寫道:

佢應該120cm....................
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2427#
發表於 07-1-25 15:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

你女細過我個女wor.............


子爵府

積分: 14241


2428#
發表於 07-1-25 15:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinma

我女著nb 既shoes 著27, 你女呢??
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2429#
發表於 07-1-25 16:32 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

大家
'mug'無入黎半日你地就傾左咁多野喇.
講緊阿女的高矮----其實佢地都仲係發育期, 除時突然高左好多嫁, 我見大仔以前幼稚園d女同學, 都係lee兩年高得好, 亦見過有個女仔升中一後, 吾見一段時間又高左好多, 可能你地日日對住女女就吾覺佢地高'姐', 做學生檢查時, d姑娘有無話佢地比正常的矮呀 ? 無就吾駛擔心啦. 叫佢地跳下繩啦.
don't worry.
好似我仔仔, 我都覺得佢矮嫁, 但做檢查時, 佢都屬於中上wor, 但我見佢個同學的爸爸媽媽都矮過我同老公, 但佢同學都高過我仔少少啦.
個個人的發育期吾同, 最緊要係健康'姐', 係未 :lol:
:wave:  :wave:  :wave:


別墅

積分: 795


2430#
發表於 07-1-25 16:48 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Exactly! It's still too early to conclude! And with girls, I don't really care! The only downside is short girls can't be Miss HK if you care! :tongue:


侯爵府

積分: 21395


2431#
發表於 07-1-25 17:18 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei

未係n&b買過鞋wor, but平時d 鞋就30 lor


侯爵府

積分: 21395


2432#
發表於 07-1-25 17:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford

就係比正常的8歲小朋友矮, 先擔心呀麻, 係都要整喊人既者你 :-(


大宅

積分: 1847


2433#
發表於 07-1-25 21:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy 寫道:
cailford

就係比正常的8歲小朋友矮, 先擔心呀麻, 係都要整喊人既者你 :-(


hinhinmummy
吾好咁啦, 我吾係有心嫁, sorry sorry sorry sorry.....呀 . 細碼女女'姐', 最緊要係佢太抵打了, 等我都打下佢先.
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2434#
發表於 07-1-25 21:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唔矮得過條3號仔生長線咪算囉.

hinhinmummy 寫道:
cailford

就係比正常的8歲小朋友矮, 先擔心呀麻, 係都要整喊人既者你 :-(
唔知亞女幾時先會叮一聲


別墅

積分: 795


2435#
發表於 07-1-26 09:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

That's alright. Short girls are cute and attractive. Tall girls always seem very hard to please!


大宅

積分: 1521


2436#
發表於 07-1-26 11:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

冇入黎一日半日o者,你地已經講左咁多 ... 。你地講開高度問題....呢樣野我都好擔心。佳因...亞(大)仔兩歲入學時係90cm,依家就黎三歲喇...都係得92cm高....我好擔心呀! :-(


大宅

積分: 4014


2437#
發表於 07-1-26 12:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

我仔5歲...都係104CM, KG LEE3年都唔洗買新校服 :-(

我好興呀!!比我申下啦
琴日99無啦啦帶左我仔去佢地間裝修緊既屋, 我仔反到來又咳又勁留鼻水, 我頂真係好興!!
都知我仔氣管唔好架啦, 重帶佢去咁多"陣"既地到
"巴"左我屋企搞亂哂, 我都可以忍, 宜加搞到我仔病我真係忍唔到啦


大宅

積分: 1521


2438#
發表於 07-1-26 12:59 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally1 寫道:
琴日99無啦啦帶左我仔去佢地間裝修緊既屋, 我仔反到來又咳又勁留鼻水, 我頂真係好興!!

比我...我會同佢講o架!

我試過同奶奶講....次次上親你屋企....第二日就要帶個仔去睇醫生(因為次次上去奶奶度,佢都會比好多雜食比個孫食),食到咳!自此之後...佢都唔敢再亂比野個孫食。~~~~我係咪好不孝呢?


大宅

積分: 4014


2439#
發表於 07-1-26 13:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBMaMe
如果我自己同99講,佢實話比人知我NOW佢, 係到辨可憐
我上次先中左佢計.
話比C6知佢又話唔關佢亞媽事

遲D C6重話唔請工人叫99睇仔, 唉....真係擔心...佢地又SMOKE, 病又周圍咳都唔"被"記下...我仔已經身體唔好架啦
到時都唔知會點


大宅

積分: 1847


2440#
發表於 07-1-26 14:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi, cailford, 我以前係灣仔買過 280元一盒. 你要地址嗎 ? 不過唔知而家幾多錢啦.

---------------------------------------------------
雪文
吾知你係另一topic回應我tim. sorry
我要地址呀. 吾該你話我知啦. 係未吾駛e生紙嫁 ?
tks.
:wave:  :wave:  :wave:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo