跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75533


2441#
發表於 08-7-31 22:44 |只看該作者
Royston
我大仔係馬基升小二,細女黎緊讀K1


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2442#
發表於 08-8-1 08:54 |只看該作者
如果你諗住升左一年班之後亞仔都係會繼續去補習, 咁應該會好 d 既, 起碼佢係補習社已經做晒功課, 如果有默書老師又會幫佢默一次, 咁相對來講你都會輕鬆 d !! 你放工返到去就可以只係睇佢返學時教左 d 乜, 同佢 review 一次, 咁到測驗同考試咪無咁辛苦羅!



原文章由 Royston 於 08-7-31 17:35 發表
哈哈, 你又要返工, 又要教仔仔, 當然係叻啦. 我真係唔得.....嗚嗚.
我都係要返工架, 因為有奶奶睇住, 我一向都好自由. 但到佢上到 K3 的時候, 我放工後都要盡量返屋企跟下佢啲功課, 就算係約朋友都會揀星期五攞. 原 ...


別墅

積分: 931


2443#
發表於 08-8-1 09:43 |只看該作者
早晨呀~
一個仔, 一個女, 好好呀. 我都好鐘意女架, 不過諗起要教就真係唔敢追個女啦.
大仔升小一的時候, 係咪好易適應呀?

原文章由 jk923 於 08-7-31 22:44 發表
Royston
我大仔係馬基升小二,細女黎緊讀K1


別墅

積分: 931


2444#
發表於 08-8-1 09:49 |只看該作者
柴天呢有道好, 雖然而家返上午班, 但係小朋友可以留係學校食lunch, 之後有導修堂上, 即係係學校做功課, 有老師睇住, 跟住放三點. 如果我仔仔肯乖乖地0既, 咁都應該可以做到八成以上的功課掛.
補習我係會繼續, 不過就諗緊係每日導修堂後返去補呀, 定係星期六補好啲呢? 因為每日由8點到3點返學....之後再去補習, 好似好慘咁~

原文章由 cc0524 於 08-8-1 08:54 發表
如果你諗住升左一年班之後亞仔都係會繼續去補習, 咁應該會好 d 既, 起碼佢係補習社已經做晒功課, 如果有默書老師又會幫佢默一次, 咁相對來講你都會輕鬆 d !! 你放工返到去就可以只係睇佢返學時教左 d 乜, 同佢 revie ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2445#
發表於 08-8-1 11:03 |只看該作者
咁一係你睇定 D 先決定, 不過照我所知啟雋好爆, 特別係全日制學生放學後既時段, 真係手快有手慢無!!

你平時放工幾多點可以返到屋企架??


原文章由 Royston 於 08-8-1 09:49 發表
柴天呢有道好, 雖然而家返上午班, 但係小朋友可以留係學校食lunch, 之後有導修堂上, 即係係學校做功課, 有老師睇住, 跟住放三點. 如果我仔仔肯乖乖地0既, 咁都應該可以做到八成以上的功課掛.
補習我係會繼續, 不過就 ...


別墅

積分: 931


2446#
發表於 08-8-1 11:31 |只看該作者
係呀, 所以我同ms. chan 講咗, 佢都話好full, 可能未必可以一放學就去補. 我預補 7-8點.
我係荃灣返工架, 放6pm. 一般7點幾返到屋企啦. 因為有時會去荃灣/葵芳行下先返去......嘻嘻. 減壓.......其實係鐘意shopping, 呵呵.


原文章由 cc0524 於 08-8-1 11:03 發表
咁一係你睇定 D 先決定, 不過照我所知啟雋好爆, 特別係全日制學生放學後既時段, 真係手快有手慢無!!

你平時放工幾多點可以返到屋企架??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2447#
發表於 08-8-1 11:36 |只看該作者
要到 7-8 呀??? 咁幾多點食晚飯呀??

你就好啦, 返荃灣咁近!! 好彩我都唔遠, 係荔枝角!!
如果你可以咁早返到屋企, 不如你試下自己跟返佢 d 功課啦!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 11:31 發表
係呀, 所以我同ms. chan 講咗, 佢都話好full, 可能未必可以一放學就去補. 我預補 7-8點.
我係荃灣返工架, 放6pm. 一般7點幾返到屋企啦. 因為有時會去荃灣/葵芳行下先返去......嘻嘻. 減壓.......其實係鐘意shopping, ...


別墅

積分: 931


2448#
發表於 08-8-1 11:45 |只看該作者
荔枝角好近0者, 我諗同我差不多時間返到屋企. 分別係我要行路, 你搭車.
我諗住佢6點幾食飯先, 跟住補習攞. 佢唔受我教架, 如果唔係都唔洗k2就補啦. 我禽日教佢計加數, 佢講極都唔明, 好勞氣, 激死! 可能因為我又唔識教佢啦, 教小朋友都係一種好高深的學問黎架, 又或者我講解的方法錯咗, 要進修進修下先得~

原文章由 cc0524 於 08-8-1 11:36 發表
要到 7-8 呀??? 咁幾多點食晚飯呀??

你就好啦, 返荃灣咁近!! 好彩我都唔遠, 係荔枝角!!
如果你可以咁早返到屋企, 不如你試下自己跟返佢 d 功課啦!!


...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2449#
發表於 08-8-1 11:54 |只看該作者
因為我份工都唔洗點 ot, 所以我都好快返到屋企, 好似昨天咁, 我5:30 放工即走, 仲趕到 6:00 去到心雨軒接亞仔!!

如果係咁就真係無辦法, 小朋友有時可能真係要比人地教先得!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 11:45 發表
荔枝角好近0者, 我諗同我差不多時間返到屋企. 分別係我要行路, 你搭車.
我諗住佢6點幾食飯先, 跟住補習攞. 佢唔受我教架, 如果唔係都唔洗k2就補啦. 我禽日教佢計加數, 佢講極都唔明, 好勞氣, 激死! 可能因為我又唔 ...


別墅

積分: 931


2450#
發表於 08-8-1 12:28 |只看該作者
你就好啦. 都算好自由喎.
你仔仔係心雨軒學咩呀? 本來我有考慮過報普通話班, 最終報咗翠雅.
心雨軒好唔好架? 我仔都鐘意學畫畫. 本來諗住暑假時, 學習之外, 可以比佢玩下. 但係啲時間唔夾, 所以無報.
咁你又有無係學士教室返過呀? 佢地都好似好多學生喎.


原文章由 cc0524 於 08-8-1 11:54 發表
因為我份工都唔洗點 ot, 所以我都好快返到屋企, 好似昨天咁, 我5:30 放工即走, 仲趕到 6:00 去到心雨軒接亞仔!!

如果係咁就真係無辦法, 小朋友有時可能真係要比人地教先得!!


...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2451#
發表於 08-8-1 12:40 |只看該作者
係架, 都幾自由架, 你睇我可以不停咁同你 CHAT 就知啦!!

亞仔係心雨軒學畫畫都學左好耐啦, 無記錯都有成年啦, 係由去年既暑期班開始既, 因為佢畫既畫太肉酸啦, 所以就要佢 KEEP 住咁學羅!!

學士教室我無報過呀, 不過我諗係麗城開呢類補習班實有客既, 你睇, 間間都爆既!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 12:28 發表
你就好啦. 都算好自由喎.
你仔仔係心雨軒學咩呀? 本來我有考慮過報普通話班, 最終報咗翠雅.
心雨軒好唔好架? 我仔都鐘意學畫畫. 本來諗住暑假時, 學習之外, 可以比佢玩下. 但係啲時間唔夾, 所以無報.
咁你又有無係 ...


子爵府

積分: 12757


2452#
發表於 08-8-1 13:41 |只看該作者
你2個呀!猛甘"吞卜"
我個工人病左, E+乜都我做ar , 求神拜佛佢早 d 好返 la


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2453#
發表於 08-8-1 14:11 |只看該作者
乜我無話你聽 "吞卜" 都係我既工作之一咩??!!



原文章由 szewan 於 08-8-1 13:41 發表
你2個呀!猛甘"吞卜"


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2454#
發表於 08-8-1 14:13 |只看該作者
陰功羅!! 你咪要做替工!!



原文章由 szewan 於 08-8-1 13:41 發表
我個工人病左, E+乜都我做ar , 求神拜佛佢早 d 好返 la


別墅

積分: 931


2455#
發表於 08-8-1 14:14 |只看該作者
咁幾好, 返工可以返得咁happy.

因為我見好多小朋友係學士補習, 所以想問定佢地好唔好. 如果啟雋無位, 都有個spare 呀.

你仔仔仲有返咩暑假班呀?


原文章由 cc0524 於 08-8-1 12:40 發表
係架, 都幾自由架, 你睇我可以不停咁同你 CHAT 就知啦!!

亞仔係心雨軒學畫畫都學左好耐啦, 無記錯都有成年啦, 係由去年既暑期班開始既, 因為佢畫既畫太肉酸啦, 所以就要佢 KEEP 住咁學羅!!

學士教室我無報過呀, 不 ...


別墅

積分: 931


2456#
發表於 08-8-1 14:17 |只看該作者
唔怪得唔見你online 啦.

原文章由 szewan 於 08-8-1 13:41 發表
你2個呀!猛甘"吞卜"
我個工人病左, E+乜都我做ar , 求神拜佛佢早 d 好返 la


別墅

積分: 931


2457#
發表於 08-8-1 14:19 |只看該作者
唔怪得唔見你online 啦.

原文章由 szewan 於 08-8-1 13:41 發表
你2個呀!猛甘"吞卜"
我個工人病左, E+乜都我做ar , 求神拜佛佢早 d 好返 la


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2458#
發表於 08-8-1 14:27 |只看該作者
你都唔錯呀!!

亞仔本身都學緊幾樣野: 彈琴. 公文數. 畫畫. 英文, 暑假就加左青少年中心既暑期班 : 羽毛球. 紙黏土. 司儀班. 另外就係 miss chan 既升小三班...... 你話係咪忙過返學呢??



原文章由 Royston 於 08-8-1 14:14 發表
咁幾好, 返工可以返得咁happy.

因為我見好多小朋友係學士補習, 所以想問定佢地好唔好. 如果啟雋無位, 都有個spare 呀.

你仔仔仲有返咩暑假班呀?


...


別墅

積分: 931


2459#
發表於 08-8-1 14:43 |只看該作者
我個仔都有學琴呀, 係翠雅. 仲有學打大綱和小綱, 學咗4個月啦.
暑期班就係啟雋報咗3個course(升小一, 拼音+快算, 英文班). 仲有普通話班, 游水. 我屋企人話我搞到個仔無暑假咁.
你仔仔有學公文數架, 我本來都想個仔學, 但佢唔夠自律. 怕佢唔會每日坐定定做, 咁諗住等佢讀完暑假的快算班先再諗啦.

原文章由 cc0524 於 08-8-1 14:27 發表
你都唔錯呀!!

亞仔本身都學緊幾樣野: 彈琴. 公文數. 畫畫. 英文, 暑假就加左青少年中心既暑期班 : 羽毛球. 紙黏土. 司儀班. 另外就係 miss chan 既升小三班...... 你話係咪忙過返學呢??



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2460#
發表於 08-8-1 14:52 |只看該作者
咩叫打大綱和小綱??

你個仔係邊度學游水呀??


原文章由 Royston 於 08-8-1 14:43 發表
我個仔都有學琴呀, 係翠雅. 仲有學打大綱和小綱, 學咗4個月啦.
暑期班就係啟雋報咗3個course(升小一, 拼音+快算, 英文班). 仲有普通話班, 游水. 我屋企人話我搞到個仔無暑假咁.
你仔仔有學公文數架, 我本來都想個仔 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo