在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


2441#
發表於 09-1-15 15:16 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:14 發表


我無閃呀....


你上次hi完就唔見人啦:;pppp:


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2442#
發表於 09-1-15 15:19 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:04 發表
唉 ~ 我做到好無MOOD呀...



食飯o個日,你地想唔想試下我d包包... hehe,,,

我應該問, 你地可唔可以試下我d包包...

好呀,等我試完睇下會唔會買返個,因貞晶好like牛油麵包!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2443#
發表於 09-1-15 15:20 |只看該作者
我做証~
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:16 發表


你上次hi完就唔見人啦:;pppp:


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2444#
發表於 09-1-15 15:22 |只看該作者
應該無咩野, 不過個額頭起左個樓... 唉... 唔知點講.

老人家=小朋友, 自己stay e院, 又做甘多checking, 其實佢會驚...

~~~~~~~~~~~~~


原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:15 發表

佢好 d 未呀?希望佢快快好返啦!


珍珠宮

積分: 40434


2445#
發表於 09-1-15 15:23 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:20 發表
我做証~



侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2446#
發表於 09-1-15 15:23 |只看該作者
hehe, 無關係嫁, 不過我現在食緊慘尋日整既提子方包, 唔錯 (賣花讚花香)

如果多左, 咪帶返home第二日做早餐囉~


原帖由 phibow 於 09-1-15 15:15 發表


做到好冇mood, 同你d包包有咩關係

試丫, 不過唔好預備太多wor


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2447#
發表於 09-1-15 15:25 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:22 發表
應該無咩野, 不過個額頭起左個樓... 唉... 唔知點講.

老人家=小朋友, 自己stay e院, 又做甘多checking, 其實佢會驚...

~~~~~~~~~~~~~


唔好話老人家,就算係自己得一個人響e院又要做 checking 都驚啦!唯有去陪佢多 d 啦......


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2448#
發表於 09-1-15 15:27 |只看該作者
^^ 等我研究下點整牛油麵包先...

b
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:19 發表

好呀,等我試完睇下會唔會買返個,因貞晶好like牛油麵包!


珍珠宮

積分: 40434


2449#
發表於 09-1-15 15:31 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:23 發表
hehe, 無關係嫁, 不過我現在食緊慘尋日整既提子方包, 唔錯 (賣花讚花香)

如果多左, 咪帶返home第二日做早餐囉~



咁就真係要試下啦


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2450#
發表於 09-1-15 15:31 |只看該作者
唉唉唉

一人公司, 好似去左孤獨村甘, 開心唔開心無人知, 無人理, d人淨係會via msn, email去迫你,煩你...

唉唉唉


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2451#
發表於 09-1-15 15:33 |只看該作者
yesyes
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:25 發表

唔好話老人家,就算係自己得一個人響e院又要做 checking 都驚啦!唯有去陪佢多 d 啦......


珍珠宮

積分: 40434


2452#
發表於 09-1-15 15:35 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:31 發表
唉唉唉

一人公司, 好似去左孤獨村甘, 開心唔開心無人知, 無人理, d人淨係會via msn, email去迫你,煩你...

唉唉唉



做一人公司就有呢道唔好LOR, 有時都覺得自己有D自閉
不過大公司如果同D人唔夾, 仲慘丫


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2453#
發表於 09-1-15 15:39 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:35 發表


做一人公司就有呢道唔好LOR, 有時都覺得自己有D自閉
不過大公司如果同D人唔夾, 仲慘丫

係架,大有大公司唔好,一人公司亦有一人公司嘅好 ze!係咪?


珍珠宮

積分: 40434


2454#
發表於 09-1-15 15:41 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:39 發表

係架,大有大公司唔好,一人公司亦有一人公司嘅好 ze!係咪?


YES, 所有野都有佢好同唔好地方, 睇下自己點睇


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2455#
發表於 09-1-15 15:45 |只看該作者
自己點睇... depends on 當時係咩心情...

好明顯.. 我現在既心情唔多靚...


原帖由 phibow 於 09-1-15 15:41 發表


YES, 所有野都有佢好同唔好地方, 睇下自己點睇


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2456#
發表於 09-1-15 15:46 |只看該作者
62+99已經返左大6啦

話時話, 佢地2個真係好好好好好耐無返過去
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:35 發表


做一人公司就有呢道唔好LOR, 有時都覺得自己有D自閉
不過大公司如果同D人唔夾, 仲慘丫


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2457#
發表於 09-1-15 15:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:45 發表
自己點睇... depends on 當時係咩心情...

好明顯.. 我現在既心情唔多靚...


發生咩事令你咁depress 呀?講出黎睇下好唔好 d!


男爵府

積分: 8378


2458#
發表於 09-1-15 15:51 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:16 發表


你上次hi完就唔見人啦:;pppp:


咁你無理我ma
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2459#
發表於 09-1-15 15:51 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:46 發表
62+99已經返左大6啦

話時話, 佢地2個真係好好好好好耐無返過去

咁你咪有幾日安靈嘅日子 law!yeah~~~


珍珠宮

積分: 40434


2460#
發表於 09-1-15 15:53 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:45 發表
自己點睇... depends on 當時係咩心情...

好明顯.. 我現在既心情唔多靚...



如果係公事上, 我有時會同老娘呻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo