立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:14 發表 我無閃呀....
積分: 34435
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:04 發表 唉 ~ 我做到好無MOOD呀... 食飯o個日,你地想唔想試下我d包包... hehe,,, 我應該問, 你地可唔可以試下我d包包...
侯爵府
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:16 發表 你上次hi完就唔見人啦:;pppp:
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:15 發表 佢好 d 未呀?希望佢快快好返啦!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:20 發表 我做証~
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:15 發表 做到好冇mood, 同你d包包有咩關係 試丫, 不過唔好預備太多wor
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:22 發表 應該無咩野, 不過個額頭起左個樓... 唉... 唔知點講. 老人家=小朋友, 自己stay e院, 又做甘多checking, 其實佢會驚... ~~~~~~~~~~~~~
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:19 發表 好呀,等我試完睇下會唔會買返個,因貞晶好like牛油麵包!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:23 發表 hehe, 無關係嫁, 不過我現在食緊慘尋日整既提子方包, 唔錯 (賣花讚花香) 如果多左, 咪帶返home第二日做早餐囉~
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:25 發表 唔好話老人家,就算係自己得一個人響e院又要做 checking 都驚啦!唯有去陪佢多 d 啦......
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:31 發表 唉唉唉 一人公司, 好似去左孤獨村甘, 開心唔開心無人知, 無人理, d人淨係會via msn, email去迫你,煩你... 唉唉唉
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:35 發表 做一人公司就有呢道唔好LOR, 有時都覺得自己有D自閉 不過大公司如果同D人唔夾, 仲慘丫
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:39 發表 係架,大有大公司唔好,一人公司亦有一人公司嘅好 ze!係咪?
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:41 發表 YES, 所有野都有佢好同唔好地方, 睇下自己點睇
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:45 發表 自己點睇... depends on 當時係咩心情... 好明顯.. 我現在既心情唔多靚...
男爵府
積分: 8378
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:46 發表 62+99已經返左大6啦 話時話, 佢地2個真係好好好好好耐無返過去
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy