影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


2441#
發表於 09-2-13 18:14 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:21 發表


wow ~ 咁你應該出去走轉啦, 咪撇低個女囉

但得我自己一個呀, 老公都唔得閒, 由上年11月到而家都係過年休左幾日息咋~~~


水晶宮

積分: 73497


2442#
發表於 09-2-13 18:15 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:26 發表


我都有跌過, 不過patpat落地先, 所以無整到尾龍骨

我夠係 patpat 落先囉, 但都攪成咁~~~


水晶宮

積分: 73497


2443#
發表於 09-2-13 18:17 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:40 發表


我發覺依家好多後生女開始識諗保養喇, 我係第2度既forum都有後生女用埋d貴skin care, 真係估你唔到架!
不過你個女係咩性質先? 依家正值發育時期, 要配合架, 後生女用d爽d既野, 洗面/toner/精華(depends)/lotion/防 ...

佢就冇乜大既問題, 只係冬天既時候比較乾囉, 咁你有冇好提意, 最緊要唔好貴呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2444#
發表於 09-2-13 18:18 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:43 發表


咁你可唔可以轉好多個圈呀? 或者飛身, 凌空咁呢

嘩~~~你大佢呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2445#
發表於 09-2-13 18:19 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:02 發表


咁, 我每年都有得加人工, 不過始終都追唔到通脹 ...

有得加都好過冇呀, 係咪~~~


水晶宮

積分: 73497


2446#
發表於 09-2-13 18:20 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:06 發表


唔係化, 我shopping唔會攰架, 就算擰到一袋二袋都唔會話重

女人既本能~~~


珍珠宮

積分: 36833

醒目開學勳章


2447#
發表於 09-2-13 18:21 |只看該作者
阿女本特區護照就快過期...頭先去左辦新証..搞左幾鬼耐 話佢張相唔得...副眼鏡有小小反光...D相係尋日先影咋..搞左好耐...最後話...照呈上去先...如果總部話唔得..你就要去再影過

0係呢個時候..坐係隔灕窗有個阿叔又係話張相反光...
但佢就一定要去再影過...因為張相反光好嚴重...個男人呱呱嘈鬧人..
聽到咁...我就八卦望下佢...睇下佢戴乜野眼鏡..
點知.......一望...我即刻忍唔住笑左出黎:lol
我一笑...入境處個職員都忍唔住先

因為...個阿叔唔係因為戴眼鏡而反光...而係....

佢係光頭佬...佢個額頭太"令"而反光


水晶宮

積分: 73497


2448#
發表於 09-2-13 18:22 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:07 發表
.

其實你個女係咪呃你呀, 佢靜雞雞吐番出黎

梗係唔會啦, 佢要續粒續粒咁食架, 仲要我或者我姐姐續粒比佢, 佢又點可以唔吞喎~~~


水晶宮

積分: 73497


2449#
發表於 09-2-13 18:23 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:11 發表


咁苦茶真係好難飲嘛, 我一聞到就反胃 ~

咁有時唔到你話唔食架嘛~~~


水晶宮

積分: 73497


2450#
發表於 09-2-13 18:24 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:24 發表


就算有姑娘我企係度, 我都唔鍾意
如果睇皮膚, 男人都無問題

咁耳鼻喉都冇問題~~~


水晶宮

積分: 73497


2451#
發表於 09-2-13 18:25 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:26 發表


當然啦, 依d戥人高興既野嘛

咁又真係幾開心既~~~


水晶宮

積分: 73497


2452#
發表於 09-2-13 18:32 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:39 發表


但我見到bb會好開心架, 你唔洗番工已經好好了; 果d媽咪又要番工夜晚自己揍番真係好辛苦, 我覺得佢地係鐵人呀, 自問無本事喇, 唔想擔心到佢大, 怕怕 ...

囡囡細個果時我都要返工架, 仲要係你講夜晚湊番果隻呀, 開頭成年差唔多每晚都瞓唔夠5個鐘, 仲試過大壓力到有一輪會夢遊, 而家諗返都覺得自己果時強呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2453#
發表於 09-2-13 18:35 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 15:45 發表


not bad ga

咁係咪真係好過香港好多呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2454#
發表於 09-2-13 18:37 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 16:00 發表


咁係嘛, 我都成3年前去過, 到你去時或者真係改左呢 ~

景點邊可能架得咁快架, 你睇香港就知啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2455#
發表於 09-2-13 18:43 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 16:04 發表


下, 有咩科多左呀? 我好out完全都唔知了

我囡囡係舊制就冇加到, 同我地以前既一樣, 但334就唔同啦, 第一時間加左通識啦, 仲要第二日選科時又唔同以前, 以前文就文, 理就理, 但334就除左中,英,數, 同通識就一定要修之外, 好似學生就可以文有選啲理又選啲都得, 仲有啲乜我就唔太清楚啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2456#
發表於 09-2-13 18:45 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 16:27 發表


係咪要年年都去拜架? 我唔識呢D野
至於楊小姐喎 ... i hate her ar!!!

如果你既生肖响果年係冇泛太歲既話係唔洗既~~~

佢對我黎講係冇感覺囉,仲乜咁唔鐘意佢呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2457#
發表於 09-2-13 18:46 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 16:41 發表


你鍾意就緊係唔同啦, 好似我咁結左婚就無咩所謂, laamlaam同carol又要揍女, 好多野顧, 唉


水晶宮

積分: 73497


2458#
發表於 09-2-13 18:47 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 17:01 發表


嘩, 你大佢呀

我邊有呀, 我叫佢表現下咋喎, 都唔及你啦~~~


水晶宮

積分: 73497


2459#
發表於 09-2-13 18:48 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 17:07 發表


我諗係佢地成日化妝又夜瞓先咁差0者, 所以我依家都早左瞓覺lu ~

早瞓係明智既~~~


水晶宮

積分: 73497


2460#
發表於 09-2-13 18:50 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-13 17:22 發表


係架, 包你去過之後好回味, 講起, 真係好想好想走一轉, 4日都足夠

咁就去啦, 搵人幫手睇住貓貓囉, 點都要有一次架啦, 唔係你都唔知幾時先有得去, 除非到左佢百年歸老之後囉~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo