跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2441#
發表於 09-1-31 22:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 22:15 發表
好呀, 我想睇呀~~

咩原來G最唔實用呀? 係咪因為有一間房好細呀? 細到點呀?

ok la..我加o左你個名上去o剌~
但記得唔好留言喎!!

g grade 最唔實用...
係因為佢其中一間房細到好似雜物房咁..
我覺得連放張單人床都有困難呀!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2442#
發表於 09-1-31 22:22 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 22:18 發表
早兩日同老公經過黃大仙宿舍, 我話係度住真係方便, 落車行過黎就到屋企...不過我老公話係就係方便, 不過衰在外表唔靚, 真係比佢激死....

都係o架..
我諗..呢個宿舍都有1x年樓齡了..
因為佢個地板係用細正方型o個隻的...


伯爵府

積分: 18922


2443#
發表於 09-1-31 23:49 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-31 10:21 PM 發表

ok la..我加o左你個名上去o剌~
但記得唔好留言喎!!

g grade 最唔實用...
係因為佢其中一間房細到好似雜物房咁..
我覺得連放張單人床都有困難呀!!!


睇左喇...間間既廚房都幾好用咁呀, 夠晒大...不過我唔鍾意個廁所洗手盤下面無櫃, 如果有就仲正~~
你講果間細房又真係好細呀....真係分分鐘單人床都放唔落!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2444#
發表於 09-2-1 14:44 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-31 23:49 發表
睇左喇...間間既廚房都幾好用咁呀, 夠晒大...不過我唔鍾意個廁所洗手盤下面無櫃, 如果有就仲正~~
你講果間細房又真係好細呀....真係分分鐘單人床都放唔落! ...

我地都係最鍾意個廚房,
因為佢內面有埋個騎樓位掠衫,
好正...
其實廁所都算ok o架o剌~
都算寬敞..
不過,都唔洗諗會抽得到!!@.@


禁止訪問

積分: 5956


2445#
發表於 09-2-1 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


2446#
發表於 09-2-1 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


2447#
發表於 09-2-1 17:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2448#
發表於 09-2-1 17:47 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-2-1 02:44 PM 發表

我地都係最鍾意個廚房,
因為佢內面有埋個騎樓位掠衫,
好正...
其實廁所都算ok o架o剌~
都算寬敞..
不過,都唔洗諗會抽得到!!@.@



尋日比老公睇左你影黃大仙宿舍d相, 佢話麻麻地, 雖然真係方便, 但可能始終都1x年樓, 同埋我地兩個反而唔鍾意個騎樓位....


係呀, 依家咁多人走, 你地可以試下抽喎~


伯爵府

積分: 18922


2449#
發表於 09-2-1 17:55 |只看該作者
唉...今日新聞係咪話尋日搵到條屍懷疑係失蹤左10日果個女仔既....10日之前聽到呢個女仔失蹤其實都覺得一定有事架喇, 之後今日睇報紙見到佢點樣殺死呢個女仔既手法, 令我諗返起8個月前我個朋友又係咁就去左......今日蘋果日報仲講近年棄屍兇殺案既case, 真係好多變態既人.....


子爵府

積分: 10503


2450#
發表於 09-2-1 18:05 |只看該作者
忙咗咁多日...好似無上嚟同大家say "HI"添!!! 我今晚會上嚟架...不過可能會夜少少...我陣間約咗人耍樂&團拜呀...嘻嘻!!! 睇吓今晚見唔見妳哋啦...^^


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2451#
發表於 09-2-1 21:05 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-2-1 17:18 發表
你係米影左相呀 ! 我都想睇下呀 ! 之前, 我地都有諗過個到架 ! , 你add 我呀 ! facebook address ![email protected]][email protected]

我add o左你o剌~
等你approval o左先加到你個名上去啊~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2452#
發表於 09-2-1 21:08 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-2-1 17:19 發表
如果你想抽都可以考慮下呀 , 經過D單野, 未必有咁多人同你地爭呢?

我地都會揀呢到,不過就唔係首選..
因為地盤個嘈音真係幾滋擾吓..
如果大家都要返工都好o的..
但我唔係,而且細b 7月就出世了..

再者,老公都係鍾意德福個位置多o的喎~
租金又係佢比,所以都係由佢決定。


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2453#
發表於 09-2-1 21:12 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-1 17:47 發表

尋日比老公睇左你影黃大仙宿舍d相, 佢話麻麻地, 雖然真係方便, 但可能始終都1x年樓, 同埋我地兩個反而唔鍾意個騎樓位....


係呀, 依家咁多人走, 你地可以試下抽喎~ ...

因為單位仲未執,所以望落去會好殘吓...
咁當然,冇得同順利o個o的新樓比較啦~
我地都係純粹想搬近o的皓皓間學校咋~
同埋要方便入屯門。^.^


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2454#
發表於 09-2-1 21:15 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-1 17:55 發表
唉...今日新聞係咪話尋日搵到條屍懷疑係失蹤左10日果個女仔既....10日之前聽到呢個女仔失蹤其實都覺得一定有事架喇, 之後今日睇報紙見到佢點樣殺死呢個女仔既手法, 令我諗返起8個月前我個朋友又係咁就去左......今日 ...

係呀~真係好多人心理唔平衡!!
你見o個幾單o係旺角高空擲物o既cases..
你就知......
唉~


禁止訪問

積分: 5956


2455#
發表於 09-2-1 21:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2456#
發表於 09-2-1 21:51 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-2-1 21:41 發表
咁你地諗下先啦

我都add左你啦... !

ok la..
你慢慢睇啦~因有成6個單位..
不過,你記得唔好o係o的相到留言喎!!
thanks!~^.^


伯爵府

積分: 18922


2457#
發表於 09-2-2 00:06 |只看該作者


子爵府

積分: 10503


2458#
發表於 09-2-2 00:20 |只看該作者
我嚟喇


伯爵府

積分: 18922


2459#
發表於 09-2-2 00:22 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 12:20 AM 發表
我嚟喇




好耐無傾喇~~ 新年大家都忙...


子爵府

積分: 10503


2460#
發表於 09-2-2 00:38 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 00:22 發表




好耐無傾喇~~ 新年大家都忙...


係啦...日日都好似好多節目咁 今日叫得閒D啦...琴日我DADDY, MAMI 同我伯伯,伯娘嗰D嚟我度呀...我又要煲湯煮飯...忙足一日呀mouth:mouth:" />

[ 本帖最後由 elkykit 於 09-2-2 00:41 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo