跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22443


2441#
發表於 09-3-24 16:37 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-24 16:26 發表
not yet arops:" /> ops:" /> ops:" />
how about u? better now?


好 dd 啦, 冇咁咳, 但都係好病既感覺, 但咳少咗, 已經舒服咗 d, thursday 再 see dr.
跟住諗緊去邊食 9 週年結婚紀念飯


伯爵府

積分: 16917


2442#
發表於 09-3-24 16:53 |只看該作者
it is really nice to talk with u for the past years, u are really "玩得"~
原帖由 cubixluk 於 09-3-24 16:35 發表


咁你應該好感動之啱, 跟咗你 3 年喎


伯爵府

積分: 16917


2443#
發表於 09-3-24 16:54 |只看該作者
幾時anniversary ar?
happy anniversary~
原帖由 cubixluk 於 09-3-24 16:37 發表


好 dd 啦, 冇咁咳, 但都係好病既感覺, 但咳少咗, 已經舒服咗 d, thursday 再 see dr.
跟住諗緊去邊食 9 週年結婚紀念飯


侯爵府

積分: 22443


2444#
發表於 09-3-24 17:42 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-24 16:53 發表
it is really nice to talk with u for the past years, u are really "玩得"~




侯爵府

積分: 22443


2445#
發表於 09-3-24 17:43 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-24 16:54 發表
幾時anniversary ar?
happy anniversary~


26/3 AR, 咁又 9 年 lu.... 真係歲月崔人老

我仲未諗到食乜呀, 想去尖咀, 旺角等一帶食, 唔想又食 buffet, 好悶


男爵府

積分: 9118


2446#
發表於 09-3-24 20:42 |只看該作者
原帖由 cubixluk 於 09-3-24 17:43 發表


26/3 AR, 咁又 9 年 lu.... 真係歲月崔人老

我仲未諗到食乜呀, 想去尖咀, 旺角等一帶食, 唔想又食 buffet, 好悶


嘩,9年.....勁!
其實食buffet都幾好,多款揀嘛
一係食意大利菜囉,都唔錯~~


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


2447#
發表於 09-3-25 10:13 |只看該作者
morning


伯爵府

積分: 16917


2448#
發表於 09-3-25 10:13 |只看該作者
去食日本放題lor

原帖由 cubixluk 於 09-3-24 17:43 發表


26/3 AR, 咁又 9 年 lu.... 真係歲月崔人老

我仲未諗到食乜呀, 想去尖咀, 旺角等一帶食, 唔想又食 buffet, 好悶


侯爵府

積分: 22443


2449#
發表於 09-3-25 10:30 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-25 10:13 發表
去食日本放題lor

morning ....

今朝 kit 少同學仔爸爸都有介紹呀, 可能都會考慮 .....

but but but .... 我仲好病... 今朝 5 :00 頭痛到醒咗, 唔知幾點先瞓返, 跟住好似一瞓著就聽到閙鐘响 :-(


侯爵府

積分: 22443


2450#
發表於 09-3-25 10:31 |只看該作者
原帖由 zzzlam 於 09-3-24 20:42 發表


嘩,9年.....勁!
其實食buffet都幾好,多款揀嘛
一係食意大利菜囉,都唔錯~~


但我唔係好食得, 我覺得食 buffet 好side 時間 mouth:


男爵府

積分: 9118


2451#
發表於 09-3-25 11:59 |只看該作者
原帖由 cubixluk 於 09-3-25 10:31 發表


但我唔係好食得, 我覺得食 buffet 好side 時間 mouth:mouth:" />


OOOOO,撞鬼你,食野都話SIDE時間
我尋日食左D氣管藥都好唔妥呀,病就好左,不過,成晚眼光光呀


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


2452#
發表於 09-3-25 12:10 |只看該作者
今朝好d未ar?
我一陣lunch time都要買返支咳葯水止下咳先~
原帖由 zzzlam 於 09-3-25 11:59 發表


OOOOO,撞鬼你,食野都話SIDE時間
我尋日食左D氣管藥都好唔妥呀,病就好左,不過,成晚眼光光呀


男爵府

積分: 9118


2453#
發表於 09-3-25 12:21 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-25 12:10 發表
今朝好d未ar?
我一陣lunch time都要買返支咳葯水止下咳先~


我停左藥喇,食到個人WING WING地呀,不過我都冇咩事,病就好似好左咁,係唔多夠訓JEI
你都要小心身體呀


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


2454#
發表於 09-3-25 12:39 |只看該作者
原帖由 zzzlam 於 09-3-25 11:59 發表


OOOOO,撞鬼你,食野都話SIDE時間
我尋日食左D氣管藥都好唔妥呀,病就好左,不過,成晚眼光光呀


係呀 , 我一向都唔 like 食野架...


侯爵府

積分: 22443


2455#
發表於 09-3-25 12:41 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-25 12:10 發表
今朝好d未ar?
我一陣lunch time都要買返支咳葯水止下咳先~


咳水小心 wing 呀.... 保重 ar ... 我今回病咗 almost 2 week, 唉.. 好日唔病, 一病就連續幾個月 / wk 都病


侯爵府

積分: 22443


2456#
發表於 09-3-25 16:03 |只看該作者
back home already ?
still no one here


伯爵府

積分: 16917


2457#
發表於 09-3-25 16:12 |只看該作者
he..he..i'm back...放心wor,我既意志力好勁,食葯係好少會wing/sleepy架
原帖由 cubixluk 於 09-3-25 12:41 發表


咳水小心 wing 呀.... 保重 ar ... 我今回病咗 almost 2 week, 唉.. 好日唔病, 一病就連續幾個月 / wk 都病


侯爵府

積分: 22443


2458#
發表於 09-3-25 16:15 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-25 16:12 發表
he..he..i'm back...放心wor,我既意志力好勁,食葯係好少會wing/sleepy架


你去咗邊樹

hehe... 咁我意志力冇你咁勁, 我唔食藥都 sleepy mouth:


伯爵府

積分: 16917


2459#
發表於 09-3-25 16:31 |只看該作者
of course去左做野la
原帖由 cubixluk 於 09-3-25 16:15 發表


你去咗邊樹

hehe... 咁我意志力冇你咁勁, 我唔食藥都 sleepy mouth:mouth:" />


侯爵府

積分: 22443


2460#
發表於 09-3-25 16:32 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-25 16:31 發表
of course去左做野la


o..... 又要忙嗱

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo