立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 7207
伯爵府
積分: 18922
原帖由 vkk 於 09-3-25 11:55 PM 發表 亞B好似911生日係咪??同jenny同日??
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 12:03 AM 發表 係呀我都有諗過搞o架但我阿媽又成日叫我唔好駛埋哂呢D咁既錢..到而家都唔知點好15 /16咁...我早排睇到有個媽咪話有個地方搞生日會幾好o架我都有打去問過$1600倒啦2個鐘頭連食物 ...
積分: 16416
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 00:03 發表 係呀我都有諗過搞o架但我阿媽又成日叫我唔好駛埋哂呢D咁既錢..到而家都唔知點好15 /16咁...我早排睇到有個媽咪話有個地方搞生日會幾好o架我都有打去問過$1600倒啦2個鐘頭連食物 ...
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 12:07 AM 發表 如果我冇記錯既話係30人份量
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 00:04 發表 係呀真係好耐冇同你傾計喇....你近排點呀你好似又係好耐冇上o黎咯啵...工作好忙呀D女乖唔乖呀
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 00:07 發表 如果我冇記錯既話係30人份量
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 00:13 發表 係咩O係邊度呀等我打去問吓嘛....我C6又唔諗住同阿女搞生日會啵佢覺得唔應該駛埋哂呢D咁既錢啵
原帖由 julieann 於 09-3-26 00:18 發表 我唔傾住喇, 唔知發咩神經對眼好痕, 我都係要抖抖喇~ 聽日傾過~
原帖由 jenny媽媽 於 09-3-26 00:19 發表 係呀!呢間野好就好在佢地連埋食物2個鐘頭場所仲要有人幫你做埋主持同小朋友玩遊戲咁先好嘛...唔似M記咁求求其其
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy