立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 145167
ditochan 發表於 11-5-9 19:51 有冇人呀我返黎啦
積分: 141689
ChammyMAMA 發表於 11-5-9 22:33 點呀??咩環境先??
wayso 發表於 11-5-9 22:56 圖媽都唔知點, 我都差唔多即時報到架啦, 佢又唔見左喎...
ChammyMAMA 發表於 11-5-9 22:58 要唔要報警??
侯爵府
積分: 22863
babytszkin 發表於 11-5-9 23:35 今晚真係熱死人喇~
wayso 發表於 11-5-9 23:43 返黎啦... 抖吓啦,聽日要遠行...早d瞓啦...
babytszkin 發表於 11-5-9 23:46 嘻嘻~都唔係好遠姐~ 我聽日同吖爸吖媽去威尼斯人住吖~ 聽個客講間酒店房好大架~
積分: 22841
babytszkin 發表於 11-5-9 23:48 wayso! 今日個客講了一件事比我知~好恐怖~架~~我要講您知~
伯爵府
積分: 17320
babytszkin 發表於 11-5-9 23:52 話說~ 有個男人養了條大蛇係屋企~條蛇係無毒嘅~ 點知有一日個男人發現條蛇~申到直一直瞓係他身邊~
戀仔狂 發表於 11-5-9 23:55 我以前一直都好想養蛇架........可惜EX唔比...... 第時有錢既話會養蜥蝪 ...
babytszkin 發表於 11-5-9 23:58 嘩~您貢變態架~鐘意埋d冷血動物
vane 發表於 11-5-9 23:48 嘩..正WO....我都未住過呀!記得影多D相呀!
戀仔狂 發表於 11-5-9 23:59 咩呀, 好得意架, 有時都會同小白去旺角到睇下佢地架, 仲有去屯門爬蟲館睇 好鬼可愛架!!!!!!!!! ...
babytszkin 發表於 11-5-10 00:01 唔係吖化~ 可愛~....我起晒雞皮架~
戀仔狂 發表於 11-5-10 00:04 唔識欣賞 以前去泰國, 我一定會同條大網蛇影相, 我仲會錫佢TIM呀, 佢D皮摸落好得意架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy