立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21443
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 唉~依家d野真係貴到嘔.... 去pk一轉...咁又冇幾百.... 睇黎真係要介汽水...介零食....
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 太大會唔會有d驚呢....???
原帖由 transformers 於 12-02-01 發表 我就係驚先唔去開電腦
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 咁又慳番d錢去shopping~!
伯爵府
積分: 15887
transformers 發表於 12-2-1 16:55 乜都貴哂,好離譜
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 依家買包薯片都要12.x~~~~~~~~!
transformers 發表於 12-2-1 16:55 我就係驚先唔去開電腦
transformers 發表於 12-2-1 16:56 我連落basement洗衣乾衣都要大白天
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 哈哈~~~~~~~~~!你依家果到幾多個人住呀???
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 哈哈~~~!你咁細膽架咩???
transformers 發表於 12-2-1 16:58 mini就快嫁人喇bor
transformers 發表於 12-2-1 17:00 4個
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 佢依家好似日日都唔得閒上黎咁~!
transformers 發表於 12-2-1 17:01 又多轉角位wo
原帖由 siuwai1115 於 12-02-01 發表 如果我屋企咁大.... 我諗....我真係勁買野..........
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy