想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 13137


2441#
發表於 12-9-21 16:08 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-21 12:25
好難想像BB出世後既生活,堅持到餵人奶會非人生活,堅持唔到會舒服好多,哈,好兩難 ...

我都有想像過, 第日返學之後, 去邊度揾地方bump 奶.
我估我會做唔到......
I just want to have healthy babies!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2442#
發表於 12-9-21 16:08 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-21 16:06
注意: 成個婚禮, 男家只係負責出席, 乜都冇幫過手!!
oh 咁仲要多多意見, 超唔通氣


伯爵府

積分: 15109


2443#
發表於 12-9-21 16:09 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-21 16:05
唔知亞B係咪似我, 我上次產檢都係得12cm咋

傻啦, 仲可以靠後天架嘛, 只要佢肯運動同肯食野就得啦


大宅

積分: 3571


2444#
發表於 12-9-21 16:10 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 16:03
我結婚嗰年都係咁,我心儀三月但奶奶又話無日好,我一向都唔信呢啲,加上佢睇時辰係自己睇,又唔pro,真係 ...

結婚往往就係咁, 唔係自己的婚禮咁, 你想要的日子, 6299未必想, 尤其是搵人擇日的, 當酒席難book時仲要搵人擇日, 真係煩到爆, 不過你仲讀緊書, 叫你結婚旺生仔, 呢單野就攪笑左d


大宅

積分: 2040


2445#
發表於 12-9-21 16:10 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-9-21+16:01+我

原帖由 mavisingi 於 12-09-21 發表
注意: 成個婚禮, 男家只係負責出席, 乜都冇幫過手!!
我99仲好笑,係酒樓影相嗰陣,同我個wedding planner講佢相自己同班朋友上台影,叫佢叫我地落台影!真係火都黎!換衫時你咪上囉!點解要叫我落台?


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2446#
發表於 12-9-21 16:10 |只看該作者
zarara188 發表於 12-9-21 16:08
我都有想像過, 第日返學之後, 去邊度揾地方bump 奶.
我估我會做唔到......
hmmm 以前讀書時lunchtime都走去搵老師, 真係未必有時間泵奶


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2447#
發表於 12-9-21 16:10 |只看該作者
mavisingi 發表於 12-9-21 16:07
慳慳地都夠用既!!
咁就最好呢, 可以陪住BB成長, 係最幸福嘅事


大宅

積分: 4804


2448#
發表於 12-9-21 16:11 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-21 15:20
呢d老公好難得架, 你好幸福啊

但係佢過度緊張呢.....連鮮奶..yogurt..放入雪櫃凍過的都唔比我食.....怕李斯特菌
所以我覺得我係唔夠營養的...日日都買面包比我食...


大宅

積分: 3571


2449#
發表於 12-9-21 16:11 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 16:10
我99仲好笑,係酒樓影相嗰陣,同我個wedding planner講佢相自己同班朋友上台影,叫佢叫我地落台影!真係火 ...

你99好型呀, 幾多歲呀?


大宅

積分: 1685


2450#
發表於 12-9-21 16:12 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 16:08
oh 咁仲要多多意見, 超唔通氣

當晚我同老公斟緊茶俾女家長輩, 男家有人提早走, 要我地送佢....但我斟緊茶囉....


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2451#
發表於 12-9-21 16:13 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-9-21 16:06
啱週數咪得囉, 到孕後期BB會大得好快0架

其實我都唔知岩唔岩, 因為上網睇應該有14~15cm嫁喇, 不過我唔理喇, 總之佢有大度就當佢OK啦.


大宅

積分: 2040


2452#
發表於 12-9-21 16:14 |只看該作者

引用:Quote:minny125+發表於+12-9-21+16:10+我99

原帖由 misstree 於 12-09-21 發表
你99好型呀, 幾多歲呀?
我結婚時佢61,仲要揀左件deep v晚裝鮮紅色


大宅

積分: 1685


2453#
發表於 12-9-21 16:14 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 16:10
我99仲好笑,係酒樓影相嗰陣,同我個wedding planner講佢相自己同班朋友上台影,叫佢叫我地落台影!真係火 ...

你邊係主角....長老級先係主角嘛!!
你地有冇去婆媳果邊....有個post話未來99果2件著99衫幾咁戰鬥格....haha


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2454#
發表於 12-9-21 16:14 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-9-21 16:13
其實我都唔知岩唔岩, 因為上網睇應該有14~15cm嫁喇, 不過我唔理喇, 總之佢有大度就當佢OK啦. ...
醫生冇講? 有問題佢一定出聲啦, 唔駛擔心


子爵府

積分: 13137


2455#
發表於 12-9-21 16:15 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-9-21 13:10
琴日照左結構, 一切OK!!

阿B 有1 lb 重~



原來你同我同一日照結構呀?

你去邊間照?

我威記... 咩都唔講. 只講一句: 初步睇來都好正常. 只係未睇到個咀, 因為兩個bb 都趴咗喺度.
我連個mon 都睇唔到, 只有醫生睇到, 我c6就伸個頭過去佢部機度睇.

之後, 其實我有諗過揾私家再照一次, 但係, 我成日照住亞bbs, 隔2星期左右照一次, 好似太密咁.


I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1685


2456#
發表於 12-9-21 16:15 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 16:14
我結婚時佢61,仲要揀左件deep v晚裝鮮紅色

極品呀.....後面有冇露背...


大宅

積分: 3571


2457#
發表於 12-9-21 16:15 |只看該作者
minny125 發表於 12-9-21 16:14
我結婚時佢61,仲要揀左件deep v晚裝鮮紅色

係唔係佢第一次攪, 所以好緊張?

佢本身係唔係好老態先, 著DEEP V 襯唔襯到呀?


大宅

積分: 4865


2458#
發表於 12-9-21 16:16 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-21 15:44
我諗... 我係咪要試下飲奶... 等bb 可以高d... 但係我飲奶會瀉... 都唔知點好....
...

咁你有冇食鈣片呀??!


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2459#
發表於 12-9-21 16:16 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-9-21 16:11
但係佢過度緊張呢.....連鮮奶..yogurt..放入雪櫃凍過的都唔比我食.....怕李斯特菌
所以我覺得我 ...
如果真係成日食麵包, 要買個麵包機自己整麵包, 咁就唔怕喇


大宅

積分: 2040


2460#
發表於 12-9-21 16:16 |只看該作者

引用:Quote:siujanjan+發表於+12-9-21+16:08+oh+

原帖由 mavisingi 於 12-09-21 發表
當晚我同老公斟緊茶俾女家長輩, 男家有人提早走, 要我地送佢....但我斟緊茶囉.... ...
我99結婚當日同攝影師講女家唔比係酒樓針茶囉!男家無人但女家多人,當時我就覺得,真係好野蠻!

點評

MISMIS  原因呢?  發表於 12-9-21 17:15
zarara188  吓! 你99 咁奇怪架!  發表於 12-9-21 17:06

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo