想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50600


2441#
發表於 12-9-26 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-26 發表正爆!d

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
Oooooo....我啱啱check 咗blue cross, preg咗,就算有醫生紙証明唔可以飛都無得賠!



...
so更加不應該去




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2442#
發表於 12-9-26 12:01 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 11:53
Oooooo....我啱啱check 咗blue cross, preg咗,就算有醫生紙証明唔可以飛都無得賠!



...
我嗰陣因為小X咗去唔倒都冇得賠, 基本上因為懷孕嘅事故都冇得賠。係同航空公司直接DEAL咗好耐先肯陪返少少, 但賠返少少嘅錢都只係FOR一年內買機票用, 蝕到入肉~!!


水晶宮

積分: 50600


2443#
發表於 12-9-26 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 litaitai 於 12-09-26 發表你

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
但係未擦牙就飲水好似怪怪地!
agree




男爵府

積分: 6981


2444#
發表於 12-9-26 12:04 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+11:53+Oooooo

原帖由 Vinkivan 於 12-09-26 發表
我嗰陣因為小X咗去唔倒都冇得賠, 基本上因為懷孕嘅事故都冇得賠。係同航空公司直接DEAL咗好耐先肯陪返少少, ...
宜家嗰agent話最多可以幫我地爭取退番稅,之後酒店就睇可以賠返幾多日!





伯爵府

積分: 17558


2445#
發表於 12-9-26 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+litaitai+於+12-09-26+發表你

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
但係未擦牙就飲水好似怪怪地!
慢慢慣左就無野




男爵府

積分: 6981


2446#
發表於 12-9-26 12:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-26+發表但係

原帖由 litaitai 於 12-09-26 發表
慢慢慣左就無野
好,我try try!




伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2447#
發表於 12-9-26 12:09 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 12:04
宜家嗰agent話最多可以幫我地爭取退番稅,之後酒店就睇可以賠返幾多日!



...
你係買package定係酒店, 機票分開買?? 因為酒店一般嚟講, 72小時前Cancel係可以嘅, 唔需要手續費~!!


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2448#
發表於 12-9-26 12:10 |只看該作者
各位我瞓喇~ 晏啲再傾啦


男爵府

積分: 6981


2449#
發表於 12-9-26 12:11 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+12:04+宜家嗰

原帖由 Vinkivan 於 12-09-26 發表
你係買package定係酒店, 機票分開買?? 因為酒店一般嚟講, 72小時前Cancel係可以嘅, 唔需要手續費~!!
...
Package ar! Most important, 已經俾咗$ wor




水晶宮

積分: 50600


2450#
發表於 12-9-26 12:16 |只看該作者

引用:各位我瞓喇~ 晏啲再傾啦

原帖由 Vinkivan 於 12-09-26 發表
各位我瞓喇~ 晏啲再傾啦





侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2451#
發表於 12-9-26 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-26+發表我

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-26 發表
其實好好味!


男爵府

積分: 5027


2452#
發表於 12-9-26 12:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-26+發表正爆!d

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
Oooooo....我啱啱check 咗blue cross, preg咗,就算有醫生紙証明唔可以飛都無得賠!



...





男爵府

積分: 6981


2453#
發表於 12-9-26 12:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-26+發表Oooo

原帖由 3妹 於 12-09-26 發表





男爵府

積分: 5027


2454#
發表於 12-9-26 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-26+發表想 +

原帖由 McSuet 於 12-09-26 發表
咆哮中




男爵府

積分: 6981


2455#
發表於 12-9-26 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-26+發表想咆

原帖由 3妹 於 12-09-26 發表
咆哮中
一齊!




珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2456#
發表於 12-9-26 12:40 |只看該作者
Juscoco 發表於 12-9-26 12:00
係呀

咁我想快啲照呀。。。。
我覺得自己傻傻地,想朝朝都再驗下綠D重溫嗰種興奮感。
癲左呀我,希望快啲有信去照閃閃呀!!!
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2457#
發表於 12-9-26 12:44 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 12:04
宜家嗰agent話最多可以幫我地爭取退番稅,之後酒店就睇可以賠返幾多日!



...

下,咁大鑊。。。。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2458#
發表於 12-9-26 12:45 |只看該作者

引用:Quote:Juscoco+發表於+12-9-26+12:00+係呀

原帖由 shutupmate415 於 12-09-26 發表
咁我想快啲照呀。。。。
我覺得自己傻傻地,想朝朝都再驗下綠D重溫嗰種興奮感。
癲左呀我,希望快 ...
你攞咗信未呀?




珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2459#
發表於 12-9-26 12:54 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-26 12:45
你攞咗信未呀?

未呀,尋日睇GP佢話佢幫我驗個TEST淺線,叫我下個禮拜再去驗過喎。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


男爵府

積分: 6981


2460#
發表於 12-9-26 12:56 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-26+12:45+你攞咗

原帖由 shutupmate415 於 12-09-26 發表
未呀,尋日睇GP佢話佢幫我驗個TEST淺線,叫我下個禮拜再去驗過喎。
啊,我都book咗下星期五




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo