跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 931


2461#
發表於 08-8-1 15:23 |只看該作者
大綱係大人打果啲......即係綱球.
而小綱呢, 都係用綱球板打, 但係個波的size會大啲, 同埋係海棉質地. 通常小綱係打到大約9-10歲, 跟住會轉打大綱. 小綱我係報香港綱球總會的 (group 形式). 因為個教練有教開大綱, 咁我咪叫個仔跟佢學埋. 一個星期學一日.

游水就係同表哥一齊學 (一對二), 要入到大埔學. 我個仔已經係第三個暑假學啦, 早兩個星期總於可以自己游啦.

因為佢平時好少郁動, 所以暑假比多啲運動佢郁下攞.



原文章由 cc0524 於 08-8-1 14:52 發表
咩叫打大綱和小綱??

你個仔係邊度學游水呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2462#
發表於 08-8-1 15:31 |只看該作者
啊~~ 即係小型網球!!

hehe 你打左個 "綱" 字, 唔係 "網" 字呀!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 15:23 發表
大綱係大人打果啲......即係綱球.
而小綱呢, 都係用綱球板打, 但係個波的size會大啲, 同埋係海棉質地. 通常小綱係打到大約9-10歲, 跟住會轉打大綱. 小綱我係報香港綱球總會的 (group 形式). 因為個教練有教開大綱, ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2463#
發表於 08-8-1 15:32 |只看該作者
要入到大埔咁遠學呀??? 咁星期日你陪佢入去??


原文章由 Royston 於 08-8-1 15:23 發表
大綱係大人打果啲......即係綱球.
而小綱呢, 都係用綱球板打, 但係個波的size會大啲, 同埋係海棉質地. 通常小綱係打到大約9-10歲, 跟住會轉打大綱. 小綱我係報香港綱球總會的 (group 形式). 因為個教練有教開大綱, ...


別墅

積分: 931


2464#
發表於 08-8-1 15:46 |只看該作者
呵呵.....SORRY....Hehee.e.


原文章由 cc0524 於 08-8-1 15:31 發表
啊~~ 即係小型網球!!

hehe 你打左個 "綱" 字, 唔係 "網" 字呀!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2465#
發表於 08-8-1 15:48 |只看該作者
唔緊要, 唔緊要......



原文章由 Royston 於 08-8-1 15:46 發表
呵呵.....SORRY....Hehee.e.


別墅

積分: 931


2466#
發表於 08-8-1 15:49 |只看該作者
唔係呀, 佢星期五學, 我奶奶or 我媽媽帶佢去.
我只係星期六下午, 和星期一夜晚帶佢去打波攞.
星期六就熱死 (中午呀嗎), 星期一就累死 (要幫手拾波)

原文章由 cc0524 於 08-8-1 15:32 發表
要入到大埔咁遠學呀??? 咁星期日你陪佢入去??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2467#
發表於 08-8-1 15:53 |只看該作者
咁你仔係邊度學網球架?? 你租場同佢打呀?


原文章由 Royston 於 08-8-1 15:49 發表
唔係呀, 佢星期五學, 我奶奶or 我媽媽帶佢去.
我只係星期六下午, 和星期一夜晚帶佢去打波攞.
星期六就熱死 (中午呀嗎), 星期一就累死 (要幫手拾波)

...


別墅

積分: 931


2468#
發表於 08-8-1 15:54 |只看該作者
佢係逢星期五學游水, 我奶奶或者我媽咪幫我帶佢去攞.

我就負責帶佢sat 下午, 和 mon 夜晚 打波.
好辛苦架. sat 就熱死 (下午呀馬), mon 就累死 (要幫手執波).


原文章由 cc0524 於 08-8-1 15:32 發表
要入到大埔咁遠學呀??? 咁星期日你陪佢入去??


別墅

積分: 931


2469#
發表於 08-8-1 16:03 |只看該作者
小網原本係西約打架 (即係麗城, 仲要係打室內, 有得歎冷氣), 唔知係咪book唔到, 所以轉咗去海濱花園 (室外, 所以熱死死). 遲啲好似10月, 會轉番去西約, 咁就好方便啦.

大網就係沙咀道 或者 海濱花園, 要睇教練 book 到邊個場.
教練話暑假租場免費 (好似7-9月), 所以我只係比教練費, 唔駛比場租, 到10月就要比埋場租啦.
我係做執波, 教練教佢打, 而家都係彈啲波比佢打, 學下開波.


原文章由 cc0524 於 08-8-1 15:53 發表
咁你仔係邊度學網球架?? 你租場同佢打呀?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2470#
發表於 08-8-1 16:09 |只看該作者
1 對 1 咁教?? 學貴咪好貴羅???


原文章由 Royston 於 08-8-1 16:03 發表
小網原本係西約打架 (即係麗城, 仲要係打室內, 有得歎冷氣), 唔知係咪book唔到, 所以轉咗去海濱花園 (室外, 所以熱死死). 遲啲好似10月, 會轉番去西約, 咁就好方便啦.

大網就係沙咀道 或者 海濱花園, 要睇教練 book ...


別墅

積分: 931


2471#
發表於 08-8-1 16:21 |只看該作者
其實可以兩個人一組咁學, 但係我地學的時間佢無學生可以同我夾. 咁我又諗等佢自己學 1 hr 都無所謂0既, 學多啲, 學快啲0者. 計起黎其實都係一樣, 反而係縮短咗學習時間添. 不過如果兩個一組, 佢就會開心啲, 因為有小朋友陪佢玩.

原文章由 cc0524 於 08-8-1 16:09 發表
1 對 1 咁教?? 學貴咪好貴羅???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2472#
發表於 08-8-1 16:32 |只看該作者
係架, 成班小朋友一齊學係會開心好多架!

我仔試過暑假係史丹福學游水, 我見佢進度麻麻, 問佢不如搵一個老師去教佢, 點知佢話如果一對一佢就唔肯學, 要成班一齊先得!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 16:21 發表
其實可以兩個人一組咁學, 但係我地學的時間佢無學生可以同我夾. 咁我又諗等佢自己學 1 hr 都無所謂0既, 學多啲, 學快啲0者. 計起黎其實都係一樣, 反而係縮短咗學習時間添. 不過如果兩個一組, 佢就會開心啲, 因為有小 ...


別墅

積分: 931


2473#
發表於 08-8-1 16:44 |只看該作者
你仔仔學游水時, 你可唔可以睇住架?
我上年見過啲游水班的教練好嚴架, 要啲小朋友唔停咁游, 但係啲小朋友又好肯游架喎, 仲要有啲都幾細過下架.
可以試下揾啲肯氹小朋友的教練, 咁佢可能會有興趣呢?


原文章由 cc0524 於 08-8-1 16:32 發表
係架, 成班小朋友一齊學係會開心好多架!

我仔試過暑假係史丹福學游水, 我見佢進度麻麻, 問佢不如搵一個老師去教佢, 點知佢話如果一對一佢就唔肯學, 要成班一齊先得!!


...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2474#
發表於 08-8-1 16:51 |只看該作者
史丹福係可以坐係度睇住架!! 不過就小組咁學, 成 6-8 人一組, 根本就顧唔到咁多.

佢話無小朋友同佢, 佢唔肯學和!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 16:44 發表
你仔仔學游水時, 你可唔可以睇住架?
我上年見過啲游水班的教練好嚴架, 要啲小朋友唔停咁游, 但係啲小朋友又好肯游架喎, 仲要有啲都幾細過下架.
可以試下揾啲肯氹小朋友的教練, 咁佢可能會有興趣呢?


...


別墅

積分: 931


2475#
發表於 08-8-1 16:59 |只看該作者
有無啲小組學會小啲人架?
你仔仔又會咁 "賴" 玩0既 ~


原文章由 cc0524 於 08-8-1 16:51 發表
史丹福係可以坐係度睇住架!! 不過就小組咁學, 成 6-8 人一組, 根本就顧唔到咁多.

佢話無小朋友同佢, 佢唔肯學和!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2476#
發表於 08-8-1 17:16 |只看該作者
可能佢係獨仔, 平時屋企又無人同佢玩, 所以就好鍾意有伴羅!!


原文章由 Royston 於 08-8-1 16:59 發表
有無啲小組學會小啲人架?
你仔仔又會咁 "賴" 玩0既 ~


別墅

積分: 931


2477#
發表於 08-8-1 17:46 |只看該作者
我都係得一個, 佢就最鐘意表哥 (地位比我更加重要), 我地都唔係成日見, 而家暑假就起碼一個星期見一次, 游完水, 去表哥屋企打遊戲機攞. happy happy.

你有無朋友都有小朋友, 可以揾埋一齊玩呀?



原文章由 cc0524 於 08-8-1 17:16 發表
可能佢係獨仔, 平時屋企又無人同佢玩, 所以就好鍾意有伴羅!!


翡翠宮

積分: 75533


2478#
發表於 08-8-1 21:54 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-8-1 09:43 發表
早晨呀~
一個仔, 一個女, 好好呀. 我都好鐘意女架, 不過諗起要教就真係唔敢追個女啦.
大仔升小一的時候, 係咪好易適應呀?

我都好鐘意女o家,但話比你聽丫,我老爺,老公果輩都係得男性,到我地生左個女先得佢一個女仔,所以我最初陀大仔時知係仔都有d唔開心,不過個仔就好乖好易湊,到陀住第二個時都無咩希望o家,點知個鋻醫生等一次照到話唔清楚但有70%係女我開心到死呀,但個女就湊得好辛苦,每次餵奶都好想掉佢出門口呀! 但佢就樣樣野都發展比人快,包括駁嘴!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2479#
發表於 08-8-2 09:44 |只看該作者
就係無咁岩係同齡羅!


原文章由 Royston 於 08-8-1 17:46 發表
我都係得一個, 佢就最鐘意表哥 (地位比我更加重要), 我地都唔係成日見, 而家暑假就起碼一個星期見一次, 游完水, 去表哥屋企打遊戲機攞. happy happy.

你有無朋友都有小朋友, 可以揾埋一齊玩呀?



...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2480#
發表於 08-8-2 09:47 |只看該作者
女真係比仔叻架!!!

那日去心雨軒接仔, 同老師講開亞仔 d 畫, 老師就話仔同女比較係慢兩年, 要到佢地 13 ~ 14 歲男既先會追過 d 女!!


原文章由 jk923 於 08-8-1 21:54 發表

我都好鐘意女o家,但話比你聽丫,我老爺,老公果輩都係得男性,到我地生左個女先得佢一個女仔,所以我最初陀大仔時知係仔都有d唔開心,不過個仔就好乖好易湊,到陀住第二個時都無咩希望o家,點知個鋻醫生等一次照到話唔清楚但有70% ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo