嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 399


2461#
發表於 09-4-24 19:37 |只看該作者
原帖由 chancdy 於 09-4-24 02:02 發表
我2個月前睇完康和堂d廣告就帶我個濕疹b去過果到睇濕疹,第一次剩係開左2日藥,就叫你大後日再番黎(咁就隔2日就要收2次癢診金),跟住果到d人會明示暗示叫你買止癢露、止癢皂、止癢膏...,2日後再去睇第2次,果晚食完藥後訓到半 ...


我睇個中醫,睇左兩,三次,連埋藥費都唔駛六百元,已經好返九成了。

我個女的濕疹,高峰期成塊面,連眼皮都起紅疹,又紅又腫,又抓損,但都可以慢慢好返,不過,真係好花心機同耐心。


洋房

積分: 131


2462#
發表於 09-4-24 23:12 |只看該作者
我同事介紹左我去睇佢個b睇開係中環既中醫,依個中醫專睇皮膚科。

今日阿b靚仔好多啦,終於可以剝番c6棚牙!


洋房

積分: 131


2463#
發表於 09-4-24 23:20 |只看該作者
真係未聽過睇醫生都要買套票,做facial咩?仲要成$3600,好就話冇所謂,但如果睇唔好,唔通局住睇落去呀?

其實使乜買套票呀,睇得好就自已會繼續睇落去架啦。

最怕錢是使左, 又醫不好!!


子爵府

積分: 10941


2464#
發表於 09-4-25 10:53 |只看該作者
我都不知好不好呀, 都是博一博,我仔又成面紅晒啦, 我都不明白為何成 日面紅, 請問各位,可以擦的咩野, 人地話類固醇不好擦在面上,但都的樣點出街呀...
原帖由 chancdy 於 09-4-24 23:20 發表
真係未聽過睇醫生都要買套票,做facial咩?仲要成$3600,好就話冇所謂,但如果睇唔好,唔通局住睇落去呀?

其實使乜買套票呀,睇得好就自已會繼續睇落去架啦。

最怕錢是使左, 又醫不好!! ...


子爵府

積分: 10941


2465#
發表於 09-4-25 11:16 |只看該作者
可不可以介紹個醫生比我呀?
原帖由 chancdy 於 09-4-24 23:12 發表
我同事介紹左我去睇佢個b睇開係中環既中醫,依個中醫專睇皮膚科。

今日阿b靚仔好多啦,終於可以剝番c6棚牙!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


2466#
發表於 09-4-25 13:49 |只看該作者
原帖由 chancdy 於 09-4-24 23:12 發表
我同事介紹左我去睇佢個b睇開係中環既中醫,依個中醫專睇皮膚科。

今日阿b靚仔好多啦,終於可以剝番c6棚牙!

呢個中醫用咩方法醫?食中藥?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


2467#
發表於 09-4-25 13:50 |只看該作者
啊仔琴晚又r喇~唉....仲r到成個心口損曬~


複式洋房

積分: 399


2468#
發表於 09-4-25 18:55 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-25 13:50 發表
啊仔琴晚又r喇~唉....仲r到成個心口損曬~



睇中醫啦,濕疹呢家野,一定要處理及調理,總知搵過人家試過睇好的中醫,你即管去試下,好過係度望住D濕疹,當佢越發越大,做媽咪的,真的很心痛及無助。加上你個細路D 濕疹係個心口,擦得多類固醇都唔係好事。

我個女初時起濕疹,我唔知係乜野來,無認真理會,咁就出事。中途感到很無助,很無奈,睇西醫,D藥又無乜用,苦無計策。後來,才突然想起可以睇中醫,(因BB太細,六個月咋,初時完全無諗過睇中醫啦),見無出路,咪去試下囉。

只要俾你撞中一個係識搞的中醫,咁個仔就唔駛咁辛苦,當佢好返,你就覺得辛苦係抵的。


大宅

積分: 3175


2469#
發表於 09-4-25 22:32 |只看該作者
applebaby :

可否pm 你個中醫的地址給我


複式洋房

積分: 399


2470#
發表於 09-4-26 09:09 |只看該作者
原帖由 露比媽媽 於 09-4-25 22:32 發表
applebaby :

可否pm 你個中醫的地址給我



pls check pm


子爵府

積分: 10941


2471#
發表於 09-4-26 17:48 |只看該作者
請問有沒人用開mustela 擦面, 有人介紹我用,昨天我擦左在仔的面上,紅退左小小,我想問呢支野有沒含類固醇? 謝謝  


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2472#
發表於 09-4-27 00:33 |只看該作者
mustela有普通cream同埋一條話係畀濕疹bb用o既line...印象中好似冇類固醇o既, 不過最好問下代理/ 專櫃...其實買cream之前, 可以問清楚sales個成份, 唔放心的話, 再上網查清楚...

同埋試新cream時, 最好先試手腳, 冇事至再試搽塊面...


子爵府

積分: 10941


2473#
發表於 09-4-27 10:34 |只看該作者
請問9龍區哪里有的賣 MUSTELA ?
{qote]原帖由 kleinpunkt 於 09-4-27 00:33 發表
mustela有普通cream同埋一條話係畀濕疹bb用o既line...印象中好似冇類固醇o既, 不過最好問下代理/ 專櫃...其實買cream之前, 可以問清楚sales個成份, 唔放心的話, 再上網查清楚...

同埋試新cream時, 最好先試手腳, 冇 ... [/quote]


大宅

積分: 3198


2474#
發表於 09-4-27 11:36 |只看該作者
applebaby,
可否也 pm 我中醫的資料啊!

原帖由 applebaby 於 09-4-25 18:55 發表



睇中醫啦,濕疹呢家野,一定要處理及調理,總知搵過人家試過睇好的中醫,你即管去試下,好過係度望住D濕疹,當佢越發越大,做媽咪的,真的很心痛及無助。加上你個細路D 濕疹係個心口,擦得多類固醇都唔係好事。

我個女初時起濕疹,我 ...
一家四口


洋房

積分: 38


2475#
發表於 09-4-27 15:33 |只看該作者

Aveeno cream

請問有冇其他媽咪用過Aveeno.
最近有朋友介紹。可否卑D寶貴意見。
Thanks


大宅

積分: 1955


2476#
發表於 09-4-27 15:34 |只看該作者
旺角新世紀荷花...永安都好似有.
但我唔建議用, 因為好香, 怕bb敏感

原帖由 yan02 於 09-4-27 10:34 發表
請問9龍區哪里有的賣 MUSTELA ?
{qote]原帖由 kleinpunkt 於 09-4-27 00:33 發表
mustela有普通cream同埋一條話係畀濕疹bb用o既line...印象中好似冇類固醇o既 ...


大宅

積分: 3812


2477#
發表於 09-4-28 11:36 |只看該作者
applebaby,

請給我中醫資料??

謝謝!!

lylee


寶石宮

積分: 406983

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


2478#
發表於 09-4-28 11:51 |只看該作者
仔仔 4.5 歲,面仔好“鞋烚烚”& 紅﹝一時紅、一時又唔紅﹞,99 話係濕熱、中醫就話係熱疹,已經試過日日用土銀花抹面 & 已轉飲有機豆奶,但都唔得,請問仲有咩方法呀

[ 本帖最後由 esmehouse 於 09-4-28 12:52 編輯 ]
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章


2479#
發表於 09-4-28 16:26 |只看該作者
我個女本身都有濕疹,多數係塊面及頸,用了好多方法都一時時得,後來睇到其他mom分享用清水沖涼,唔落野沖...原來係最好(對我個女),真係好左好多好多,而家只查cream就好好了.....唔知幫唔幫到大家,不過用過好多方法都唔可行時,就不如黎個最simple..希望大家 bb早日遠離濕疹


大宅

積分: 4561


2480#
發表於 09-4-29 14:17 |只看該作者
Is it true? ==>

據哈爾濱華醫過敏性疾病醫院醫生介紹,近年來,兒童哮喘患者發病率顯著上升。據1990年、2000年兩次全國城市兒童流行病學調查顯示,10年之中兒童哮喘發病率上升了60%。在這些兒童哮喘患者中,大多數在嬰兒時期曾患有濕疹、過敏性鼻炎等過敏性疾病。
醫生介紹,嬰兒過敏性疾病的發生,一方面與媽媽的遺傳過敏體質有關。另一方面,也與孕婦飲食有關。隨著生活水準的提高,懷孕媽媽為了優生優育,在妊娠期間大量攝取一些高營養、高蛋白、高脂肪類飲食。在妊娠期間,胎兒處於發育生長期,需要營養物質。但妊娠後三個月,胎兒已經發育成熟,不再需要大量的高蛋白飲食,這種蛋白大分子物質,胎兒不能充分吸收,容易引起胎兒致敏。
近幾年通過臨床觀察證實,現在患兒濕疹率逐年增高,其發生與遺傳過敏體質及孕婦在孕期過度補充大量高蛋白飲食密切有關。華醫醫院收治的濕疹患兒,發病年齡多在1-5個月,小患者兩頰、額部、頸部出現紅色丘疹、瘙癢,逐漸加重,孩子晝夜煩躁不安,用手抓撓後的患部流黃水。這些小患者的媽媽大多數是過敏體質,在懷孕期間又大量吃高蛋白食品。通過治療及調整飲食,上述症狀明顯緩解,皮疹逐漸消失,睡眠安穩。嬰兒濕疹不能及時有效治療,隨著年齡增長,在三歲至七八歲左右會發生過敏性鼻炎或哮喘。醫生提醒,孕婦有過敏體質,或有過敏史,或者家族有過敏史,最好通過過敏原檢測搜尋過敏物質,避免接觸或食用,就可以減少嬰兒濕疹的發生。



原帖由 mpyleung 於 09-4-28 16:26 發表
我個女本身都有濕疹,多數係塊面及頸,用了好多方法都一時時得,後來睇到其他mom分享用清水沖涼,唔落野沖...原來係最好(對我個女),真係好左好多好多,而家只查cream就好好了.....唔知幫唔幫到大家,不過用過好多方法都唔 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo