在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


2461#
發表於 09-1-15 15:53 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:51 發表

咁你咪有幾日安靈嘅日子 law!yeah~~~

hi all 我返啦


珍珠宮

積分: 40434


2462#
發表於 09-1-15 15:54 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:51 發表


咁你無理我ma


我有理你, 不過慢左D JACK


珍珠宮

積分: 40434


2463#
發表於 09-1-15 15:54 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:46 發表
62+99已經返左大6啦

話時話, 佢地2個真係好好好好好耐無返過去


咁你有冇HAPPY D丫


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2464#
發表於 09-1-15 15:55 |只看該作者
原帖由 abbytang 於 09-1-15 15:53 發表

hi all 我返啦

abby hihi!
你幾時出發去旅行話?


男爵府

積分: 8378


2465#
發表於 09-1-15 15:59 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:54 發表


我有理你, 不過慢左D JACK


你地歡迎我+入ma
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


男爵府

積分: 8378


2466#
發表於 09-1-15 16:04 |只看該作者
不過明天我亞姐係hk, 都唔可以上來傾la, 可能要過埋年先上得來, 因為下星期我亞姐應該唔上大陸, 大陸21/1開始放假lu
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2467#
發表於 09-1-15 16:04 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:59 發表


你地歡迎我+入ma

當然歡迎啦!你記住多 d 黎呀!


珍珠宮

積分: 40434


2468#
發表於 09-1-15 16:04 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:59 發表


你地歡迎我+入ma


佢地好友善


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2469#
發表於 09-1-15 16:06 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 16:04 發表
不過明天我亞姐係hk, 都唔可以上來傾la, 可能要過埋年先上得來, 因為下星期我亞姐應該唔上大陸, 大陸21/1開始放假lu

我好多時都冇上黎架,都係費事比呀姐話!不過一有幾會就會黎架啦!

咁你會幾時返工呀?我竟返埋年廿八,到初八就返工呀!


珍珠宮

積分: 40434


2470#
發表於 09-1-15 16:06 |只看該作者
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 16:04 發表
不過明天我亞姐係hk, 都唔可以上來傾la, 可能要過埋年先上得來, 因為下星期我亞姐應該唔上大陸, 大陸21/1開始放假lu


你得閒就自己入O黎答傘啦
咁你幾時開始放丫, 放到幾時


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2471#
發表於 09-1-15 16:07 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 16:04 發表


佢地好友善

你笑得衰衰咁 wor!:;pppp:


珍珠宮

積分: 40434


2472#
發表於 09-1-15 16:08 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:06 發表

我好多時都冇上黎架,都係費事比呀姐話!不過一有幾會就會黎架啦!

咁你會幾時返工呀?我竟返埋年廿八,到初八就返工呀!


同我一樣WOR


珍珠宮

積分: 40434


2473#
發表於 09-1-15 16:08 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:07 發表

你笑得衰衰咁 wor!:;pppp:


有幾衰JACK


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2474#
發表於 09-1-15 16:09 |只看該作者
點只幾日, 佢地過埋年, 等d人潮散晒先返~

不過都唔係"安靈"... 初幾日會開心d, 但好快就會想佢地返黎... 熱鬧d


原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:51 發表

咁你咪有幾日安靈嘅日子 law!yeah~~~


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2475#
發表於 09-1-15 16:10 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-15 16:08 發表


同我一樣WOR

咁豆豆呢?我貞晶就會22同23號家長日,跟住就放到5號返學呀!最衰我冇晒大假啦,22號家長日我都去唔到.......


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2476#
發表於 09-1-15 16:10 |只看該作者
連肥老都走咪返鄉下... and其實我都唔可以講d咩, cos 係因為... 佢好煩呀!
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:53 發表


如果係公事上, 我有時會同老娘呻


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2477#
發表於 09-1-15 16:12 |只看該作者
HIHI LULUBB

叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復.
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野啦.
麵包, 我想要芝士 OR 肉鬆呀, TKS.

PHIBOW, 唔知幾時開始, 我同大老爺就一人一張被啦, 佢話我成日卷哂去喎....

CHING, 我都FIRM左24號, 2號返, 不過同左老老講3號先返工呀. 佢都話無問題, 即刻安樂哂呀


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2478#
發表於 09-1-15 16:12 |只看該作者
唔... 我都唔知呀, 可能又係hormone作怪, 不過m又arm arm過左... 點解呢?

唉... 我都想知.

可能係天氣既錯


原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:51 發表

發生咩事令你咁depress 呀?講出黎睇下好唔好 d!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2479#
發表於 09-1-15 16:12 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:09 發表
點只幾日, 佢地過埋年, 等d人潮散晒先返~

不過都唔係"安靈"... 初幾日會開心d, 但好快就會想佢地返黎... 熱鬧d

嘻,你想熱鬧 ze,搵我地去你屋企咪熱鬧晒 law,到時你就教我地整包包!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2480#
發表於 09-1-15 16:14 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表
HIHI LULUBB

叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復.
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo