立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24868
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:51 發表 咁你咪有幾日安靈嘅日子 law!yeah~~~
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:51 發表 咁你無理我ma
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 15:46 發表 62+99已經返左大6啦 話時話, 佢地2個真係好好好好好耐無返過去
積分: 34435
原帖由 abbytang 於 09-1-15 15:53 發表 hi all 我返啦
男爵府
積分: 8378
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:54 發表 我有理你, 不過慢左D JACK
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 15:59 發表 你地歡迎我+入ma
原帖由 LuLuBB 於 09-1-15 16:04 發表 不過明天我亞姐係hk, 都唔可以上來傾la, 可能要過埋年先上得來, 因為下星期我亞姐應該唔上大陸, 大陸21/1開始放假lu
原帖由 phibow 於 09-1-15 16:04 發表 佢地好友善
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:06 發表 我好多時都冇上黎架,都係費事比呀姐話!不過一有幾會就會黎架啦! 咁你會幾時返工呀?我竟返埋年廿八,到初八就返工呀!
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:07 發表 你笑得衰衰咁 wor!:;pppp:
積分: 21093
原帖由 phibow 於 09-1-15 16:08 發表 同我一樣WOR
原帖由 phibow 於 09-1-15 15:53 發表 如果係公事上, 我有時會同老娘呻
水晶宮
積分: 59007
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:51 發表 發生咩事令你咁depress 呀?講出黎睇下好唔好 d!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:09 發表 點只幾日, 佢地過埋年, 等d人潮散晒先返~ 不過都唔係"安靈"... 初幾日會開心d, 但好快就會想佢地返黎... 熱鬧d
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表 HIHI LULUBB 叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復. 其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D. 其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy