跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2461#
發表於 09-2-2 01:04 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 12:38 AM 發表


係啦...日日都好似好多節目咁 今日叫得閒D啦...琴日我DADDY, MAMI 同我伯伯,伯娘嗰D嚟我度呀...我又要煲湯煮飯...忙足一日呀mouth:mouth:" />mouth:" />


我今日就family day~ 去埋聽日拜年就唔忙喇~


子爵府

積分: 10503


2462#
發表於 09-2-2 01:05 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 01:04 發表


我今日就family day~ 去埋聽日拜年就唔忙喇~


係...去邊呀???


伯爵府

積分: 18922


2463#
發表於 09-2-2 01:10 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 01:05 AM 發表


係...去邊呀???



聽日入元朗我姑姐度團拜, 派埋聽日利是都應該無人黎同我拜年喇....唔知我地咁多個阿太邊日得閒呢? 可以出黎聚下喎~ 派到15都照派嘛, 大家開心就得~~


伯爵府

積分: 18922


2464#
發表於 09-2-2 01:12 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 01:05 AM 發表


係...去邊呀???



仲以為你訓左呀...真係我咁耐都無reply....點知你又咁快覆


子爵府

積分: 10503


2465#
發表於 09-2-2 01:27 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 01:12 發表



仲以為你訓左呀...真係我咁耐都無reply....點知你又咁快覆


我未呀...但我要去沖個涼先!!!


伯爵府

積分: 18922


2466#
發表於 09-2-2 01:27 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 01:27 AM 發表


我未呀...但我要去沖個涼先!!!



等你~


子爵府

積分: 10503


2467#
發表於 09-2-2 02:06 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 01:27 發表



等你~


我返嚟喇...


伯爵府

積分: 18922


2468#
發表於 09-2-2 02:08 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:06 AM 發表


我返嚟喇...



子爵府

積分: 10503


2469#
發表於 09-2-2 02:08 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 01:10 發表



聽日入元朗我姑姐度團拜, 派埋聽日利是都應該無人黎同我拜年喇....唔知我地咁多個阿太邊日得閒呢? 可以出黎聚下喎~ 派到15都照派嘛, 大家開心就得~~ ...


我都係呀...派埋今日...仲有星期六老公PTU團拜之後都應該無咩人派lu


伯爵府

積分: 18922


2470#
發表於 09-2-2 02:12 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:08 AM 發表


我都係呀...派埋今日...仲有星期六老公PTU團拜之後都應該無咩人派lu



今年派既同上年差唔多...因為我唔洗派班同事~


子爵府

積分: 10503


2471#
發表於 09-2-2 02:15 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 02:12 發表



今年派既同上年差唔多...因為我唔洗派班同事~


我都係咁上吓...但我應該比上年多咗...因為識多咗朋友嘛


伯爵府

積分: 18922


2472#
發表於 09-2-2 02:16 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:15 AM 發表


我都係咁上吓...但我應該比上年多咗...因為識多咗朋友嘛



我係多左d朋友上黎拜年, 如果唔係應該少d添呀....

不過都好開心架, 初三初四都有d舊同學上黎


子爵府

積分: 10503


2473#
發表於 09-2-2 02:19 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 02:16 發表



我係多左d朋友上黎拜年, 如果唔係應該少d添呀....

不過都好開心架, 初三初四都有d舊同學上黎


我就未有人上嚟呀...因為我哋都仲未得閒...係琴日有人上嚟咋 老公又要返工喎...佢嚟緊放星期三...唔知佢班同事呢兩晚放工會唔會上嚟玩呢mouth:mouth:" /> 因為佢哋之前講過話上嚟開局


伯爵府

積分: 18922


2474#
發表於 09-2-2 02:19 |只看該作者
尋日去完街返黎, 之後開電視做"係咪小兒科" 不過到尾聲....有條小5數學題, 我問老公識唔識, 佢話數學係佢強項, 不過睇唔到條問題係咩, 我就上TVB.com睇返節目重溫, 抄返比佢計....我地仲話100蚊, 如果佢計唔到就比100蚊我, 計到我就比返100蚊佢...哈哈~ 依家佢打緊機....唔知佢係咪真係識~


伯爵府

積分: 18922


2475#
發表於 09-2-2 02:21 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:19 AM 發表


我就未有人上嚟呀...因為我哋都仲未得閒...係琴日有人上嚟咋 老公又要返工喎...佢嚟緊放星期三...唔知佢班同事呢兩人放晚放工會唔會上嚟玩呢mouth:mouth:" /> 因為佢哋之前講過話上嚟開局 ...



我老公d伙記一定唔會上黎....因為佢地守新界北, 點都唔會無啦啦走黎九龍啦....同埋我老公熟果d伙記都係住新界多, 如果我仲住元朗既都應該有人黎既...不過唔黎都好, 唔洗我執屋執餐死....


子爵府

積分: 10503


2476#
發表於 09-2-2 02:22 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 02:19 發表
尋日去完街返黎, 之後開電視做"係咪小兒科" 不過到尾聲....有條小5數學題, 我問老公識唔識, 佢話數學係佢強項, 不過睇唔到條問題係咩, 我就上TVB.com睇返節目重溫, 抄返比佢計....我地仲話100蚊, 如果佢計唔到就比10 ...


我諗唔識多喇...如果d男人識仲唔大大聲即刻講咩...咁耐都唔答應該唔識喇 妳小心佢等妳瞓咗上網搵答案喎


伯爵府

積分: 18922


2477#
發表於 09-2-2 02:24 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:22 AM 發表


我諗唔識多喇...如果d男人識仲唔大大聲即刻講咩...咁耐都唔答應該唔識喇 妳小心佢等妳瞓咗上網搵答案喎



唔係呀...呢條真係要計條式出黎架...同埋我地開電視果時已經係show緊答案, 我果時睇到d咩A+B=咩咩, 我就問老公識唔識計呢D, 佢話識....我地就用100蚊黎輸賭~

佢無咁叻上tvb搵重溫架....所以佢一定唔會搵到~ 哈哈~ 我同老公講, 我袋梗呢100呀~


子爵府

積分: 10503


2478#
發表於 09-2-2 02:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 02:21 發表



我老公d伙記一定唔會上黎....因為佢地守新界北, 點都唔會無啦啦走黎九龍啦....同埋我老公熟果d伙記都係住新界多, 如果我仲住元朗既都應該有人黎既...不過唔黎都好, 唔洗我執屋執餐死.... ...


我老公嗰班同事痴痴哋架...喺屯門放工住屯門...但佢哋都仲照上嚟玩囉...但有d都住荃灣附近!!! 但佢哋好在唔喺個廳食煙囉...淨係喺廚房食...唔係就真係有排執呀...因為d煙灰一定周圍都係囉mouth:


子爵府

積分: 10503


2479#
發表於 09-2-2 02:26 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-2-2 02:24 發表



唔係呀...呢條真係要計條式出黎架...同埋我地開電視果時已經係show緊答案, 我果時睇到d咩A+B=咩咩, 我就問老公識唔識計呢D, 佢話識....我地就用100蚊黎輸賭~

佢無咁叻上tvb搵重溫架....所以佢一定唔會搵到~ 哈哈 ...


好呀...可以同wallace 去食麥當當呀


伯爵府

積分: 18922


2480#
發表於 09-2-2 02:28 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-2-2 02:25 AM 發表


我老公嗰班同事痴痴哋架...喺屯門放工住屯門...但佢哋都仲照上嚟玩囉...但有d都住荃灣附近!!! 但佢哋好在唔喺個廳食煙囉...淨係喺廚房食...唔係就真係有排執呀...因為d煙灰一定周圍都係囉mouth:mouth:" /> ...


煙灰周圍都係真係好煩....同埋個廚房又一定有D煙味....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo