立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 143
侯爵府
積分: 22443
原帖由 波兒小寶貝 於 09-3-25 17:44 發表 hihi 我就接仔了,hi完就bye
伯爵府
積分: 16855
原帖由 jove 於 09-3-26 13:42 發表
積分: 16917
原帖由 jove 於 09-3-26 13:44 發表 進入倒數階段, 工人星期6就返鄉下,希望3weeks5d過~~~
原帖由 Secure 於 09-3-26 14:32 發表 大小邊個湊?your ma & dad? anyway good luck to u~
原帖由 jove 於 09-3-26 14:52 發表 我家姐會返去媽咪home幫我睇佢地, 佢地29晚開始返婆婆home, 到4月3晚,我接佢地放學,返自己home, 星期日晚胥2返婆婆度,4月9日晚接返佢地, 之後就easter假,我14-17都返9,可以送佢地返學先,放學接返佢地home。 到星期日(19號)都要 ...
男爵府
積分: 9651
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 15:19 發表 secure Sat afternoon 4:30 the phonics 開班呀
原帖由 Secure 於 09-3-26 15:21 發表 really?我arm arm last sat問過佢地~ will u join or not?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 15:24 發表 我諗緊, 今晚同米之ba商量下先
原帖由 Secure 於 09-3-26 15:26 發表 係佢地call u? anyway, sat + 4:30pm個時間好似好麻麻 wor?
原帖由 Secure 於 09-3-26 15:04 發表 幾時都話媽媽(婆婆)好 不過你個家姐(e ma)都係咁好wor
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 15:30 發表 係呀, 因為我之前同佢地講過, 如果開班就通知我麻, 但sat下午我又OK wor, 因為米之連中午溜冰, 返屋企食飯同午睡, 訓醒上phonics, 之後就返米之婆屋企食dinner, 時間啱啱好 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy