跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2461#
發表於 05-8-4 00:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我日日都non-stop架啦....但係4舊先織到一幅呀


伯爵府

積分: 18746


2462#
發表於 05-8-4 00:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我下一件織katia
希望快d,咁粗


子爵府

積分: 12712


2463#
發表於 05-8-4 00:44 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你lee隻幾多m一舊呀????


伯爵府

積分: 18746


2464#
發表於 05-8-4 00:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

116m


子爵府

積分: 12712


2465#
發表於 05-8-4 00:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

一定會好快啦
奀豬mami~~ 寫道:
我下一件織katia
希望快d,咁粗


子爵府

積分: 12712


2466#
發表於 05-8-4 00:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

一d都唔長喎
奀豬mami~~ 寫道:
116m


伯爵府

積分: 18746


2467#
發表於 05-8-4 00:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你件katia織左幾多舊呀??我唔記得左呀


伯爵府

積分: 18746


2468#
發表於 05-8-4 00:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

唔長架


子爵府

積分: 12712


2469#
發表於 05-8-4 00:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

用左3舊
奀豬mami~~ 寫道:
你件katia織左幾多舊呀??我唔記得左呀


伯爵府

積分: 18746


2470#
發表於 05-8-4 00:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

icic......[quote]
563angela 寫道:
用左3舊[quote]


子爵府

積分: 12712


2471#
發表於 05-8-4 00:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

收晒lu, 星期二有新衫著去食飯 :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


2472#
發表於 05-8-4 00:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你星期二去邊呀???


子爵府

積分: 12712


2473#
發表於 05-8-4 00:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

奀奀, 你都未講幾時出去呀???


子爵府

積分: 12712


2474#
發表於 05-8-4 00:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

去流浮山食飯, 隻佬阿婆生日呀


伯爵府

積分: 18746


2475#
發表於 05-8-4 00:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

33,
我都冇所謂呀.....你係唔係出先


伯爵府

積分: 18746


2476#
發表於 05-8-4 00:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我今日交左3千幾學費,肉都尺埋呀


伯爵府

積分: 18746


2477#
發表於 05-8-4 00:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

流浮山 未去過......


子爵府

積分: 12712


2478#
發表於 05-8-4 00:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

我打比你啦
奀豬mami~~ 寫道:
33,
我都冇所謂呀.....你係唔係出先


伯爵府

積分: 18746


2479#
發表於 05-8-4 00:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563angela 寫道:
我打比你啦[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
33,
我都冇所謂呀.....你係唔係出先
[/quote]


子爵府

積分: 12712


2480#
發表於 05-8-4 00:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

咁快交??? 幾時正式返學呀???
奀豬mami~~ 寫道:
我今日交左3千幾學費,肉都尺埋呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo