烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


大宅

積分: 2218


2461#
發表於 11-12-14 05:02 |只看該作者

引用:Quote:cat_man_man+發表於+11-12-13+15:48+

原帖由 hallonatalie 於 11-12-13 發表
其實有個唔水拖火牛的辦法 ............ 都係唔講喇, 既然大家已買咗機, 就唔好諗咁多, 拖隻牛就拖喇 ~~ :h ...
我未買牛呀可否pm告訴我有什麼方法,或去那裏定火牛。thanks.




大宅

積分: 2218


2462#
發表於 11-12-14 05:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+11-12-13+發

原帖由 nhbb 於 11-12-14 發表
我未買牛呀可否pm告訴我有什麼方法,或去那裏定火牛。thanks.
原來要買英國機,但我想買104,那可否告知那裏買牛。




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2463#
發表於 11-12-14 06:51 |只看該作者

引用:出爐啦++黑糖提子合桃軟吐司,+今次唔係發得

原帖由 88328mama 於 11-12-14 發表
出爐啦
黑糖提子合桃軟吐司, 今次唔係發得太高, 不過重左,
我個都係,唔算太高,已經落多咗酵母粉,仲要整到機內仙女散花,彈到機底有酵母粉剩低!mouth:
myphoto.jpg



點評

hinhin_ma    發表於 11-12-14 11:11
88328mama   可能呢個包有料, 所以發得太高  發表於 11-12-14 07:27


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2464#
發表於 11-12-14 06:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+11-12-13+發

原帖由 nhbb 於 11-12-14 發表
我未買牛呀可否pm告訴我有什麼方法,或去那裏定火牛。thanks.
Call Andy 63967730





大宅

積分: 2218


2465#
發表於 11-12-14 07:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nhbb+於+11-12-14+發表我未買

原帖由 hallonatalie 於 11-12-14 發表
Call Andy 63967730
Thanks




伯爵府

積分: 17076


2466#
發表於 11-12-14 07:31 |只看該作者
回覆 nhbb 的帖子

搵 andy 好方便, 個牛都幾重吓, 佢送到門口真係唔駛煩

點評

bennihau  thank you. 剛剛打去,冇人聽...  發表於 11-12-14 10:52
cat_man_man  我估, 九成媽媽都搵佢, 我一打比佢, 已經知, BK 的媽咪~   發表於 11-12-14 10:13
hallonatalie    發表於 11-12-14 10:03


伯爵府

積分: 17076


2467#
發表於 11-12-14 07:33 |只看該作者
回覆 hallonatalie 的帖子

今次個包又重又肥大

點評

hallonatalie    發表於 11-12-14 10:03


別墅

積分: 692


2468#
發表於 11-12-14 09:09 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-14 06:53
Call Andy 63967730

請問知唔知幾多錢呀?bm103t係咪用500w就夠力?Thanks

點評

hallonatalie  yes, $290 for 500W  發表於 11-12-14 10:03


大宅

積分: 2769


2469#
發表於 11-12-14 09:26 |只看該作者
我又交功課, 跟"我愛麵包" 牛奶胚芽麵包食譜, 用軟吐司mode, 自己手動加提子跟cranberry乾. 唔明點解加了3g yeast都只係得13cm高.不過出來都好軟熟.
http://betsychik.blogspot.hk/


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2470#
發表於 11-12-14 10:04 |只看該作者
muse0119 發表於 11-12-14 09:26
我又交功課, 跟"我愛麵包" 牛奶胚芽麵包食譜, 用軟吐司mode, 自己手動加提子跟cranberry乾. 唔明點解加了3g ...
可能係加咗紅莓 & 提子乾, 有 d 重力, 升得唔會太高啩 ~~

點評

muse0119  我又將20g砂糖, 改為20g有機楓蜜, 可能都有影響.....  發表於 11-12-14 10:47


男爵府

積分: 8867


2471#
發表於 11-12-14 10:53 |只看該作者
本帖最後由 cat_man_man 於 11-12-14 11:29 編輯



去咗pk 買粉, 買咗ORGANIC ENRICHED UNBLEACHED WHITE FLOUR, 以為好野, 實食無痴牙, 點知... 返到公司一CHECK "ENRICHED FLOUR"
係瀨野LAW..


http://www.bhawkindustries.com/blank?pageid=174&catstart=0&prodstart=0

點評

hinhin_ma  OIC...TKS FOR SHARING  發表於 11-12-14 11:13


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2472#
發表於 11-12-14 11:26 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-14 10:53
去咗pk 買粉, 買咗ORGANIC ENRICHED UNBLEACHED WHITE FLOUR, 以為好野, 實食無痴牙, 點知... 返到公司一 ...
即係乜粉嚟架 ?


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2473#
發表於 11-12-14 11:33 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-13 22:51
果D 粒粒係朱古力??你幾時落朱古力粒GA ?? 我之前用自動落料, 全都溶曬....唔見影
...

hinhin_ma,我用金燕子酵母架,d古力我都係放喺提子格,都係全部溶晒架


男爵府

積分: 8867


2474#
發表於 11-12-14 11:35 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-14 11:26
即係乜粉嚟架 ?

enriched 大約係精製麵粉吧..
加咗d 野令到麵包軟熟d, 放耐d, 無虫食, 虫食咗會死... (大約係咁上下意思, 英文唔好...有錯請指教)

What does "enriched" mean? Enriched flour is flour in which most of the natural vitamins and minerals have been extracted. This is done in order to give bread a finer texture, increase shelf life and prevent bugs from eating it (bugs will die if they attempt to live off it).



http://www.bhawkindustries.com/blank?pageid=174&catstart=0&prodstart=0

點評

hallonatalie  oic ...  發表於 11-12-14 11:39


男爵府

積分: 8867


2475#
發表於 11-12-14 11:36 |只看該作者
不好意思, 想問返如果用牛奶代奶粉, 點計話??


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2476#
發表於 11-12-14 11:38 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-14 11:33
hinhin_ma,我用金燕子酵母架,d古力我都係放喺提子格,都係全部溶晒架
金燕子真係幾大味下, 同我而家用金馬利比, 真係無乜味, 只聞到麵包香味, 正 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2477#
發表於 11-12-14 11:40 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-14 11:36
不好意思, 想問返如果用牛奶代奶粉, 點計話??
1g 水 : 0.15g 奶粉

點評

cat_man_man  thanks!!    發表於 11-12-14 11:42


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2478#
發表於 11-12-14 11:41 |只看該作者
其實我又想問, 奶同蜜糖會唔會相沖, 可唔可以一齊放入機內等攪拌架 ?


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2479#
發表於 11-12-14 11:48 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-14 11:38
金燕子真係幾大味下, 同我而家用金馬利比, 真係無乜味, 只聞到麵包香味, 正 ~~
...

金馬利好大包喎!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2480#
發表於 11-12-14 11:57 |只看該作者
@bear 發表於 11-12-14 11:48
金馬利好大包喎!
yes, 大包裝 500g, 返嚟自行分裝小包, 再放密實盒, 凍入冰格 ~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo