單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2461#
發表於 11-5-10 00:10 |只看該作者
即係蛇一訓直就唔方有好野呀


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


2462#
發表於 11-5-10 00:12 |只看該作者
我又肚痛又頭痛, 又失眠呀...

點評

babytszkin  點解架~咁早d去瞓喇~  發表於 11-5-10 00:20


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


2463#
發表於 11-5-10 00:14 |只看該作者
咁, 我又講啲野''新知''比大家知吖...

原來, 會飛既甴曱都係大肚架...


侯爵府

積分: 22863


2464#
發表於 11-5-10 00:19 |只看該作者
littlecar 發表於 11-5-10 00:10
即係蛇一訓直就唔方有好野呀

咁夜嘅~您都等我門吖~


侯爵府

積分: 22863


2465#
發表於 11-5-10 00:21 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-5-10 00:14
咁, 我又講啲野''新知''比大家知吖...

原來, 會飛既甴曱都係大肚架...

我凈係知飛蟻係~蟻後黎架~


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2466#
發表於 11-5-10 00:28 |只看該作者
AK...你開始要諗下轉工…成曰追間好辛苦…


侯爵府

積分: 22863


2467#
發表於 11-5-10 00:28 |只看該作者
wayso 發表於 11-5-9 23:43
返黎啦...
抖吓啦,聽日要遠行...早d瞓啦...

d冷血動物最鐘意研究點樣搵嘢食~
係可以連主人都食~
我覺得都係養~貓貓~狗狗~好d


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2468#
發表於 11-5-10 00:30 |只看該作者
子健媽…呢度有生物堂上…我一定乖乖聽書啦


侯爵府

積分: 22863


2469#
發表於 11-5-10 00:30 |只看該作者
littlecar 發表於 11-5-10 00:28
AK...你開始要諗下轉工…成曰追間好辛苦…

她份工福利好~如果轉了~我怕會搵唔番~
不過身子都好緊要架~ak~take care~


侯爵府

積分: 22863


2470#
發表於 11-5-10 00:32 |只看該作者
littlecar 發表於 11-5-10 00:30
子健媽…呢度有生物堂上…我一定乖乖聽書啦

今日個客講完條蛇件事比我知~我真係起晒雞皮架~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2471#
發表於 11-5-10 00:34 |只看該作者
做乜今晚嗰個咁夜都未瞓呀...
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2472#
發表於 11-5-10 00:34 |只看該作者
佢係咪講咸濕野架…


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2473#
發表於 11-5-10 00:35 |只看該作者
死啦,而家至有D肚餓添....
點算呢....
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


侯爵府

積分: 22863


2474#
發表於 11-5-10 00:37 |只看該作者
littlecar 發表於 11-5-10 00:34
佢係咪講咸濕野架…

唔係~女人黎假~~係真人真事~


侯爵府

積分: 22863


2475#
發表於 11-5-10 00:38 |只看該作者
wayso 發表於 11-5-10 00:35
死啦,而家至有D肚餓添....
點算呢....

忍口喇~會好肥架~有肚腩~
忍無可以忍食個apple~又或食2件餅喇~


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2476#
發表於 11-5-10 00:39 |只看該作者
我就訓喇…叫左呀仔只可以星期六同我訓…我就作反…


侯爵府

積分: 22863


2477#
發表於 11-5-10 00:40 |只看該作者
littlecar 發表於 11-5-10 00:39
我就訓喇…叫左呀仔只可以星期六同我訓…我就作反…

咁您明天有咩節目吖~去邊樹玩吖~


翡翠宮

積分: 94402

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


2478#
發表於 11-5-10 00:41 |只看該作者
好在我都唔會養蛇

戀仔…我同蛇差不多…你可以養我架…

點評

babytszkin  好提議喎~  發表於 11-5-10 00:43


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2479#
發表於 11-5-10 00:41 |只看該作者
babytszkin 發表於 11-5-10 00:38
忍口喇~會好肥架~有肚腩~
忍無可以忍食個apple~又或食2件餅喇~


你都好去瞓啦....

點評

babytszkin  難得可以同您地吹水比我噏多陣喇~嘻嘻~  發表於 11-5-10 00:42
閒事少理,只談風月,不談正事{{我要......絕對領域}}


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


2480#
發表於 11-5-10 00:41 |只看該作者
我... 老嘞...
真係痛到瞓唔到, 我唸我成副''計''都捱壞晒, 頭先我又亂唸野, 我好怕自己捱唔到啲女長大...
我係咪有cancer...........
再係咁樣痛法, 我怕我頂唔住喺個窗度跳出去呀, 不過, 我住二樓, 真係''唔死一身散''...
應該, 要睇急症... 忍多陣先...mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo