烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   21


珍珠宮

積分: 37201


2461#
發表於 12-4-22 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-04-21+發表會

原帖由 kt2007 於 12-04-21 發表
Hi!Kitty,求救!原本以為有103的中文說明應沒問題,點知去街食完飯返來準備開機,先發覺選酵母粉的制同104 ...
step1ー press "メニュー" choose menu 1 食パン
step2-press"選擇"button --あり(冇音符)你放乜入乾果格?想粗粒,按"混ぜ"--粗混ぜ
step3-press "予約"再按時/分 (艸包時間)
最後"スタート"




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2462#
發表於 12-4-22 00:16 |只看該作者
1. 按左邊上下, 選 1, 就係吐司 mode
2. 按選択, 揀有鈴聲提示
3. 按下一個 "粗混"
4. 按燒色, 選 "濃, 標準 or 淡"
5. 最後按預約時間


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2463#
發表於 12-4-22 00:16 |只看該作者

引用:啱啱返到屋企,新玩具在此呀!!

原帖由 So肥 於 12-04-21 發表
啱啱返到屋企,新玩具在此呀!!
毒后之名非妳莫屬




伯爵府

積分: 17076


2464#
發表於 12-4-22 00:17 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-22 00:15
部機花咗架,正話比錢買機時有條蛋散係度問呢問路,我又趕時間,個姐姐又比佢問到 ...
oh no 重要去咁遠換


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2465#
發表於 12-4-22 00:18 |只看該作者

引用:啱啱返到屋企,新玩具在此呀!!

原帖由 So肥 於 12-04-21 發表
啱啱返到屋企,新玩具在此呀!!
又話唔要紅色既妳唔會專登引誘半人半魔啩




珍珠宮

積分: 37201


2466#
發表於 12-4-22 00:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kt2007+於+12-04-21+發表Hi!K

原帖由 吉蒂小豬 於 12-04-22 發表
step1ー press "メニュー" choose menu 1 食パン
step2-press"選擇"button --あり(冇音符)你放乜入乾 ...
忘記講預約之要㨂燒色,一般用淡




子爵府

積分: 13105


2467#
發表於 12-4-22 00:18 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-22 00:15
部機花咗架,正話比錢買機時有條蛋散係度問呢問路,我又趕時間,個姐姐又比佢問到 ...

吾好啦, 明天換過部仲靚仲新嘅! 呵番!


珍珠宮

積分: 37201


2468#
發表於 12-4-22 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-04-22+發表如果

原帖由 Cayee 於 12-04-22 發表
所以我一點想換104既衝動都沒了
咁買M8 la




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2469#
發表於 12-4-22 00:19 |只看該作者
88328mama 發表於 12-4-22 00:09
有冇加孖蒸呀,屋企有就加 1杯,
冇就買 杯裝個隻加入去,
估唔到你個樽都幾大吓,
我呢個樽 3L 嘛, 仲有好多位, 我係咪出去買番多一支酒倒入去好呢 ?

我支日本酒散裝邊樹有得賣呀 ?


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2470#
發表於 12-4-22 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-04-21 發表今日

原帖由 So肥 於 12-04-21 發表
好攪笑喎
入面重攪笑睇下,連我個包都有個轉架
temp_photos.jpg




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2471#
發表於 12-4-22 00:20 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-22 00:15
部機花咗架,正話比錢買機時有條蛋散係度問呢問路,我又趕時間,個姐姐又比佢問到 ...


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2472#
發表於 12-4-22 00:20 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-22+00:15+部機花咗

原帖由 88328mama 於 12-04-22 發表
oh no 重要去咁遠換
係呀,佢正話已經比漏咗cook book比我,我食嘢閩諗起,已經返去一轉喇,而家仲要托部機多次



        


珍珠宮

積分: 37201


2473#
發表於 12-4-22 00:20 |只看該作者

引用:部機花咗架,正話比錢買機時有條蛋散係度問

原帖由 So肥 於 12-04-22 發表
部機花咗架,正話比錢買機時有條蛋散係度問呢問路,我又趕時間,個姐姐又比佢問到 ...
唔好嬲,換部靚啲




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2474#
發表於 12-4-22 00:21 |只看該作者
happylamily 發表於 12-4-22 00:10
金燕子:乳化劑-山梨醇酐單硬脂酸酯(E491),是食品乳化劑。
金瑪利:就咁寫「Bakers Yeast」,很含糊的名 ...
唔知會唔會 instant dry yeast 一定要用呢


珍珠宮

積分: 37201


2475#
發表於 12-4-22 00:21 |只看該作者

引用:金燕子:乳化劑-山梨醇酐單硬脂酸酯(E491)

原帖由 happylamily 於 12-04-22 發表
金燕子:乳化劑-山梨醇酐單硬脂酸酯(E491),是食品乳化劑。
金瑪利:就咁寫「Bakers Yeast」,很含糊的名 ...





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2476#
發表於 12-4-22 00:21 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-22 00:18
又話唔要紅色既妳唔會專登引誘半人半魔啩


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2477#
發表於 12-4-22 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-21+發表啱啱返

原帖由 emryhk 於 12-04-22 發表
又話唔要紅色既妳唔會專登引誘半人半魔啩
我有講過唔要紅色咩我睇哂3隻色之後就決定咗要紅色喎



        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2478#
發表於 12-4-22 00:22 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-22 00:20
入面重攪笑睇下,連我個包都有個轉架


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2479#
發表於 12-4-22 00:22 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-22+00:15+部機花咗

原帖由 happylamily 於 12-04-22 發表
吾好啦, 明天換過部仲靚仲新嘅! 呵番!
希望佢仲有現貨



        


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


2480#
發表於 12-4-22 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-21+發表好攪笑

原帖由 emryhk 於 12-04-22 發表
入面重攪笑睇下,連我個包都有個轉架




        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo