烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2461#
發表於 12-5-16 14:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
收到,thank you幫我check書。
我冇check呀,不過琴日想整,但亞女話唔食
我仲記得嘛!




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2462#
發表於 12-5-16 14:55 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-5-16 14:52
我問佢, 佢話未買, 所以用住生果刀先...
我第一機包都係用生果刀切

點評

stephenietam    發表於 12-5-16 14:59


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2463#
發表於 12-5-16 14:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 muse0119 於 12-05-16 發表
收到,thank you幫我check書。
我冇check呀,不過琴日想整,但亞女話唔食
我仲記得嘛!




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2464#
發表於 12-5-16 14:55 |只看該作者
misseleve 發表於 12-5-16 14:54
我今日都試緊17hrs中種白吐司,等緊出爐,唔知成唔成功
一定成功O既


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2465#
發表於 12-5-16 14:56 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 14:55
我冇check呀,不過琴日想整,但亞女話唔食
我仲記得嘛!
你整O左佢就食架啦


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2466#
發表於 12-5-16 14:56 |只看該作者

引用:用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子

原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表
用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子包!雪了17小時的中種加埋主麵團這天氣有點濕都加了2細湯匙粉已o ...
好靚呀!




[/url]


水晶宮

積分: 64904


2467#
發表於 12-5-16 14:56 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+09:32+食錯野

原帖由 amypekkle 於 12-05-16 發表
Cayee,
咁余寶睇左醫生未? 希望佢快點康復.
余寶幾多歲? 小狗的病, 會否年歲大點就好番(好似人咁).
余寶4歲 係呀,母子相稱佢係我個寶黎架



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2468#
發表於 12-5-16 14:57 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+12-5-16+14:43+1.+有可

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
佢根本未買麵包刀=-="
原來冇刀,唔怪得啦!




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2469#
發表於 12-5-16 14:58 |只看該作者

引用:Quote:yanyvonne+發表於+12-5-16+14:47+用

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
鮮酵母唔使攪咁多野,已經係好軟熟,你用埋中種或老麵種,簡直是錦上添花

...
你咁講,我真係想試下鮮酵母呀,不過出唔到去買




[/url]


子爵府

積分: 13105


2470#
發表於 12-5-16 14:59 |只看該作者

引用:用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子

原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表
用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子包!雪了17小時的中種加埋主麵團這天氣有點濕都加了2細湯匙粉已o ...
好靚呀!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2471#
發表於 12-5-16 15:00 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+14:55+我

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
你整O左佢就食架啦
細女會食一個既,大女同C6一定唔食




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2472#
發表於 12-5-16 15:06 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 14:58
你咁講,我真係想試下鮮酵母呀,不過出唔到去買
我一試就愛上了!而家日日都用鮮酵母,一大舊其實都有排用!佢比金馬利還好,就係無乜酵母味,前幾日用金馬利整包,發覺都好大陣酵母味!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2473#
發表於 12-5-16 15:07 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 15:00
細女會食一個既,大女同C6一定唔食
你用鮮奶+煉奶,甜甜地佢地可能會鍾意呢!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2474#
發表於 12-5-16 15:09 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 14:56
余寶4歲 係呀,母子相稱佢係我個寶黎架



...
其實佢係乜野病呢?我有個朋友隻老狗仔有老狗痴呆症呀

點評

hinhin_ma  有老狗痴呆症....唔認得個主人...  發表於 12-5-16 17:15


水晶宮

積分: 64904


2475#
發表於 12-5-16 15:09 |只看該作者

引用:士多啤梨雪糕+ +

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
士多啤梨雪糕
好靚呀d草莓



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2476#
發表於 12-5-16 15:11 |只看該作者

引用:Oreo+包包,唔見晒Oreo+ +

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
Oreo 包包,唔見晒Oreo
好高大啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2477#
發表於 12-5-16 15:11 |只看該作者

引用:Oreo+包包,唔見晒Oreo+ +

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
Oreo 包包,唔見晒Oreo
好高大啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2478#
發表於 12-5-16 15:18 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+14:56+余寶4歲

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
其實佢係乜野病呢?我有個朋友隻老狗仔有老狗痴呆症呀
老狗痴呆係點架



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2479#
發表於 12-5-16 15:20 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+14:58+你

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
我一試就愛上了!而家日日都用鮮酵母,一大舊其實都有排用!佢比金馬利還好,就係無乜酵母味,前幾日用金馬 ...
一試就返唔到轉頭
但鮮酵母要點整包架?同埋唔係好快到期咩?我怕快到期,我出唔到去買!




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2480#
發表於 12-5-16 15:22 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:00+細

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
你用鮮奶+煉奶,甜甜地佢地可能會鍾意呢!
細女鐘意,但大女同C6要有餡




[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo