跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2461#
發表於 06-2-21 09:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

叻:

請問由上水去荃灣有咩交通工具係最快 ?-(


珍珠宮

積分: 33190


2462#
發表於 06-2-21 09:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

elise 係用隻手成個人'扎'晒落去
stellacay 寫道:
阿仔見盒就一個seafood 坐落去
實扁晒


侯爵府

積分: 23951


2463#
發表於 06-2-21 09:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

nat,
Help me buy


侯爵府

積分: 23951


2464#
發表於 06-2-21 09:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

around $400, but wing wing has too much toys la, so
CarMan 寫道:
how much? 仲咩要諗緊耐 [quote]
happy_mother 寫道:
man,
我琴日去jusco見到我好like個thomas玩具, 仲諗緊買唔買
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


2465#
發表於 06-2-21 09:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

仲會咬埋紙皮 食得唔好sai

SZEYUEN 寫道:
坐就緊架啦不過仲要撕開

[quote]
stellacay 寫道:
阿仔見盒就一個seafood 坐落去
實扁晒

[quote]
CarMan 寫道:
叻叻,

我無呢d 紙皮盒,
我買膠盒裝起d 玩具 or hello kitty 既尼龍盒型既籃裝起,
紙盒唔com呀, 實好快爛


侯爵府

積分: 23951


2466#
發表於 06-2-21 09:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

我囡唔like坐, 佢實企上個盒度
stellacay 寫道:
阿仔見盒就一個seafood 坐落去
實扁晒

[quote]
CarMan 寫道:
叻叻,

我無呢d 紙皮盒,
我買膠盒裝起d 玩具 or hello kitty 既尼龍盒型既籃裝起,
紙盒唔com呀, 實好快爛
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


2467#
發表於 06-2-21 09:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

宜家elise成日用手指liu野, wer野,
佢用指liu晒 stick 係膠盒既sticker,
wer牆, mat, 抽濕機整d 怪聲出黎


珍珠宮

積分: 33190


2468#
發表於 06-2-21 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

買定for wing wing生日囉
happy_mother 寫道:
around $400, but wing wing has too much toys la, so [quote]
CarMan 寫道:
how much? 仲咩要諗緊耐 [quote]
happy_mother 寫道:
man,
我琴日去jusco見到我好like個thomas玩具, 仲諗緊買唔買
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


2469#
發表於 06-2-21 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


我都有用膠盒裝起d 玩具
不過我會將 d 玩具分開放落唔同既盒
方便 valerie 搵同想教識佢唔同既野放係唔同既地方

CarMan 寫道:
叻叻,

我無呢d 紙皮盒,
我買膠盒裝起d 玩具 or hello kitty 既尼龍盒型既籃裝起,
紙盒唔com呀, 實好快爛


侯爵府

積分: 23951


2470#
發表於 06-2-21 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

瑤瑤琴日又送層高樓比我住


珍珠宮

積分: 33190


2471#
發表於 06-2-21 09:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

me too,
elise 初生時, 有2個5層仔既膠櫃放elise d 衫,
宜家唔arm, 我遲d 就會比佢分類放野,
宜家都係用唔同既膠盒裝起玩具.
不過常玩個d 都係pet晒係地
Valeriemama 寫道:

我都有用膠盒裝起d 玩具
不過我會將 d 玩具分開放落唔同既盒
方便 valerie 搵同想教識佢唔同既野放係唔同既地方


侯爵府

積分: 23951


2472#
發表於 06-2-21 09:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

ee, good reason wor, but I need to wait until Sunday cos my brother is now in Japan and he said he will look for me ar
CarMan 寫道:
買定for wing wing生日囉[quote]
happy_mother 寫道:
around $400, but wing wing has too much toys la, so [quote]
CarMan 寫道:
how much? 仲咩要諗緊耐 [quote]
happy_mother 寫道:
man,
我琴日去jusco見到我好like個thomas玩具, 仲諗緊買唔買
[/quote][/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


2473#
發表於 06-2-21 09:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


valerie 都會
不過佢試過坐落個盒度出唔到黎之後
就唔敢再坐

stellacay 寫道:
阿仔見盒就一個seafood 坐落去
實扁晒


珍珠宮

積分: 33190


2474#
發表於 06-2-21 09:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

elise 2層wor,
工人睇唔實, 跌左佢後腦一野,
我抱elise時, elise仲指住工人鬧左句野,
笑c 我. then 入房, 佢自己郁黎郁去,
又hum頭埋牆


公爵府

積分: 27329


2475#
發表於 06-2-21 09:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


巴士, 278x
上水去荃灣祈得尊

SZEYUEN 寫道:
叻:

請問由上水去荃灣有咩交通工具係最快 ?-(


公爵府

積分: 27329


2476#
發表於 06-2-21 09:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)


ok, sun 比你

happy_mother 寫道:
nat,
Help me buy


大宅

積分: 3548


2477#
發表於 06-2-21 09:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

NAT NAT
PLS CHECK pm


公爵府

積分: 27329


2478#
發表於 06-2-21 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)



同 valerie 有得揮
valerie 就講是非, elise 就鬧人

CarMan 寫道:
elise 2層wor,
工人睇唔實, 跌左佢後腦一野,
我抱elise時, elise仲指住工人鬧左句野,
笑c 我. then 入房, 佢自己郁黎郁去,
又hum頭埋牆


大宅

積分: 3548


2479#
發表於 06-2-21 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

yiu yiu 真係孝順... ...

happy_mother 寫道:
瑤瑤琴日又送層高樓比我住


子爵府

積分: 10440


2480#
發表於 06-2-21 09:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 33(情人節)

叻,

唔該幫我買一set
如果我sunday join 唔到,你幫我比合合
你pm a/c 比我. 我入返錢比你
thank you

合合,
唔該晒.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo