心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2461#
發表於 07-1-30 15:36 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 我諗你哋真係吃生豪出咗事啦, 快D去醫院睇吓, 你老公會否俾分泌物傳染呀

希望你哋會好D好返.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2462#
發表於 07-1-30 15:38 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文

果日全家得我一個去食buffet之麻, 我估係我傳染比工人, 再傳染比個女, 依家到老公.....................

我, 工人同女, 好返啦........................... :-(


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2463#
發表於 07-1-30 15:38 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally, 嘩, C 啦, 真係好得人

咁你爸哋仲敢唔敢返大陸呀 ?
sally1 寫道:
[quote]
我DAD單嘢堅架.....係架車到幾個人圍佢....佢反抗先可保住個銀包咋....又無人夠擔幫佢呵.....D小偷落左車重叫我DAD你夠擔就落車囉反 .... 佢長期係大陸到做嘢都發生咁既事......我間唔中先上下去既.....我都會特別小心....唔會著得光穌
生日月, 開心過


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2464#
發表於 07-1-30 15:39 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

咁都好, 好轉中, 照顧好hinhin 爸爸啦, 早日康復.
hinhinmummy 寫道:
雪文

果日全家得我一個去食buffet之麻, 我估係我傳染比工人, 再傳染比個女, 依家到老公.....................

我, 工人同女, 好返啦........................... :-(

生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2465#
發表於 07-1-30 18:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
聽到你話同女女好番, 又到hin爸..
anyway, 都係祝hin爸早日康復啦.
:wave:  :wave:  :wave:


複式洋房

積分: 419


2466#
發表於 07-1-30 21:13 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy

乜你甘慘呀!有冇帶口罩呀?如果我病我都會常口罩,怕嘢到比個仔,到時就麻煩啦。祝你哋快D好返啦!


侯爵府

積分: 21395


2467#
發表於 07-1-31 09:42 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

唉, 我們對病菌太看少了.................

我今日叫工人
1. 拆晒阿仔阿女+廳的curtain 出去洗衣舖焗(因為我們間房老公未病好, 焗都係side gas, 諗住聽日先拆)
2. 用1:49 抹晒阿女間房, 床單被單公仔全部拿出去焗
3. 用1:49 洗廁所, 牙膏, 牙刷, 毛巾, 地毯全部丟晒, 換過新
4. 用1:49 浸過地下10分鐘之後先抹走水
5. 用1:49 抹阿仔間房
6. 用1:49 抹晒全間屋, 連門的手炳, 燈製都要抹埋
7. 食具拿去煲

希望.................吾會太遲.................


子爵府

積分: 14241


2468#
發表於 07-1-31 10:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

咩得咁大件事呀................

你個工人真係多得你唔小呀, hohohoho

咁被心你點處理呀? 點解被單個啲唔洗呀?

hinhinmummy 寫道:
唉, 我們對病菌太看少了.................

我今日叫工人
1. 拆晒阿仔阿女+廳的curtain 出去洗衣舖焗(因為我們間房老公未病好, 焗都係side gas, 諗住聽日先拆)
2. 用1:49 抹晒阿女間房, 床單被單公仔全部拿出去焗
3. 用1:49 洗廁所, 牙膏, 牙刷, 毛巾, 地毯全部丟晒, 換過新
4. 用1:49 浸過地下10分鐘之後先抹走水
5. 用1:49 抹阿仔間房
6. 用1:49 抹晒全間屋, 連門的手炳, 燈製都要抹埋
7. 食具拿去煲

希望.................吾會太遲.................
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2469#
發表於 07-1-31 10:04 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei

你看漏左呀? 床單被單..................

我本來想拿埋d 被去焗架, 但天氣甘凍, 拿左去, 用乜先得架

我工人自己都有眼看到啦, 佢都驚啦, 佢載晒口罩手套(醫生用果隻, 用一次丟一次)..................




子爵府

積分: 14241


2470#
發表於 07-1-31 10:14 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

佢載晒口罩手套(醫生用果隻, 用一次丟一次). <-----係邊到有得賣呀??

hinhinmummy 寫道:
heihei

你看漏左呀? 床單被單..................

我本來想拿埋d 被去焗架, 但天氣甘凍, 拿左去, 用乜先得架

我工人自己都有眼看到啦, 佢都驚啦, 佢載晒口罩手套(醫生用果隻, 用一次丟一次)..................
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2471#
發表於 07-1-31 10:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

醫藥用品公司law..................好似2x元一盒之麻...............


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2472#
發表於 07-1-31 10:43 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hinhinmummy, 做晒全套, 全屋乾淨晒.

生日月, 開心過


子爵府

積分: 14241


2473#
發表於 07-1-31 10:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

邊到有呢啲公司先得架, 個時我係百x買過一盒之后就見唔到啦.

hinhinmummy 寫道:
HEIHEI

醫藥用品公司law..................好似2x元一盒之麻...............
唔知亞女幾時先會叮一聲


侯爵府

積分: 21395


2474#
發表於 07-1-31 10:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

我only知hk 區, 係灣仔石水渠街有間叫真善美有得賣咋, 九龍我吾知邊樹有, 或者你search下真善美有無分店係九龍...........


大宅

積分: 1847


2475#
發表於 07-1-31 11:08 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
吾遲吾遲嫁....最緊要係要清晒d菌. 我平時做家居清潔都會用1:??漂白水的.
咁hinhin爸好番d未呀. 而你仔仔係未好抵打呢 ?
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1847


2476#
發表於 07-1-31 11:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

雪文
我想知係邊樹買'善古寧'係$270.00同不用e生紙的. thank you.
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1521


2477#
發表於 07-1-31 11:49 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy 寫道:
唉, 我們對病菌太看少了.................

我今日叫工人
1. 拆晒阿仔阿女+廳的curtain 出去洗衣舖焗(因為我們間房老公未病好, 焗都係side gas, 諗住聽日先拆)
2. 用1:49 抹晒阿女間房, 床單被單公仔全部拿出去焗
3. 用1:49 洗廁所, 牙膏, 牙刷, 毛巾, 地毯全部丟晒, 換過新
4. 用1:49 浸過地下10分鐘之後先抹走水
5. 用1:49 抹阿仔間房
6. 用1:49 抹晒全間屋, 連門的手炳, 燈製都要抹埋
7. 食具拿去煲

希望.................吾會太遲.................


吾會太遲,當係提早大掃除囉!亞仔今次真係抵打


侯爵府

積分: 21395


2478#
發表於 07-1-31 11:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

尋晚返去, 見到佢個c樣..........真係識佢甘耐, 未見佢病到甘...........

著住件褸, com住張毯+棉被..................縮埋一舊, 話好凍, 藥又吾食, 話無力拆藥黎食.............叫我幫餵佢

我後尾攪掂佢食藥, 再開個暖爐比佢, 就話好d law.............但都嘔幾次, 我同佢講, 屋企又吾係無人係樹(工人), 好心就叫工人幫你開曖爐, 整藥比你啦, 如果我ot, 甘你點呀..........

跟住我同我媽咪講, 佢叫我叫老公入院隔離...........我老公吾睬我..............

頭先工人打返比我, 話d野.............
200大元...........未計個廳同我房的curtain..............


侯爵府

積分: 21395


2479#
發表於 07-1-31 11:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

阿仔.....................吾想講..............心照算


侯爵府

積分: 21395


2480#
發表於 07-1-31 11:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

bbmame

我都係甘阿q的想法...........吾到我吾阿q.............

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo