跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 931


2481#
發表於 08-8-2 19:44 |只看該作者
我地都係呀, 我果輩都係好多女, 得一個仔.
到我地果輩生小朋友的時候, 就個個都係仔. 好奇怪呵.

今時今日, 都見到好多女仔真係比男仔洩好多. 好彩我個仔而家都仲聽我話.

佢都識博咀, 不過有時博得好好笑架~ 都算係一種樂趣呀.


原文章由 jk923 於 08-8-1 21:54 發表

我都好鐘意女o家,但話比你聽丫,我老爺,老公果輩都係得男性,到我地生左個女先得佢一個女仔,所以我最初陀大仔時知係仔都有d唔開心,不過個仔就好乖好易湊,到陀住第二個時都無咩希望o家,點知個鋻醫生等一次照到話唔清楚但有70% ...


別墅

積分: 931


2482#
發表於 08-8-2 19:46 |只看該作者
係啦. 我仔的女同學, 個個都比佢叻好多架.
男仔起碼要到讀中學先會追番啲女仔架.

原文章由 cc0524 於 08-8-2 09:47 發表
女真係比仔叻架!!!

那日去心雨軒接仔, 同老師講開亞仔 d 畫, 老師就話仔同女比較係慢兩年, 要到佢地 13 ~ 14 歲男既先會追過 d 女!!


別墅

積分: 931


2483#
發表於 08-8-2 19:50 |只看該作者
咁我地都唔係同齡架, 表哥 11 歲啦. 不過我仔勁like 佢, 偶像一樣~


原文章由 cc0524 於 08-8-2 09:44 發表
就係無咁岩係同齡羅!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2484#
發表於 08-8-4 08:46 |只看該作者
我個仔係幼稚園時都係, d 女仔真係特別叻架, 由其是講野方面!!


原文章由 Royston 於 08-8-2 19:46 發表
係啦. 我仔的女同學, 個個都比佢叻好多架.
男仔起碼要到讀中學先會追番啲女仔架.


別墅

積分: 931


2485#
發表於 08-8-4 09:25 |只看該作者
早晨呀~
全完同意.

原文章由 cc0524 於 08-8-4 08:46 發表
我個仔係幼稚園時都係, d 女仔真係特別叻架, 由其是講野方面!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2486#
發表於 08-8-4 11:00 |只看該作者
早晨呀!!



原文章由 Royston 於 08-8-4 09:25 發表
早晨呀~
全完同意.


別墅

積分: 931


2487#
發表於 08-8-4 11:50 |只看該作者
星期一好眼訓呀~ 今晚仲要帶個仔去打波添........
你地假期通常會去邊架?

原文章由 cc0524 於 08-8-4 11:00 發表
早晨呀!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2488#
發表於 08-8-4 12:11 |只看該作者
我地都好悶架, 再加上我好怕熱同晒, 所以夏天都無乜戶外活動!!

昨日同亞仔去左圖書館, 之後去食板前, 綠楊坊有舊書義賣, 我地睇左一陣 (因為真係好熱.好晒.好多人) 買左兩本書就走人, 行左去吉之島行商場涼下冷氣!!

你呢, 又去左邊呀??


原文章由 Royston 於 08-8-4 11:50 發表
星期一好眼訓呀~ 今晚仲要帶個仔去打波添........
你地假期通常會去邊架?


別墅

積分: 931


2489#
發表於 08-8-4 12:37 |只看該作者
夏天都係 "痴" 住個商場多.....
我地昨天下午去咗西九龍中心行一陣, 個商場勁多人, CRAZY~
之後去咗旺角行一陣, 買咗啲細細件的 "林岑野". yeah happy
晚上約咗朋友去打邊爐呀, 間舖頭冷氣好大, 所以都唔熱0既~ 以為咁熱會無咩人食啦, 但六點幾就full啦, 好彩我地早去唔駛等.

我有諗過暑假揾個SUNDAY去海洋公園下水禮, 上年去過, 個仔玩得好開心. 又或者去大尾篤騎單車. 其實我地都唔多戶外活動架, 因為今年又唔會去旅行, 所以都諗住同佢去玩下, 應下節.....(暑假). 但係而家咁熱......真係唔願去呀.



原文章由 cc0524 於 08-8-4 12:11 發表
我地都好悶架, 再加上我好怕熱同晒, 所以夏天都無乜戶外活動!!

昨日同亞仔去左圖書館, 之後去食板前, 綠楊坊有舊書義賣, 我地睇左一陣 (因為真係好熱.好晒.好多人) 買左兩本書就走人, 行左去吉之島行商場涼下冷氣!! ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2490#
發表於 08-8-4 14:10 |只看該作者
其實我都有諗過同亞仔去海洋公園, 不過一見到外面個太陽就.....



原文章由 Royston 於 08-8-4 12:37 發表
夏天都係 "痴" 住個商場多.....
我地昨天下午去咗西九龍中心行一陣, 個商場勁多人, CRAZY~
之後去咗旺角行一陣, 買咗啲細細件的 "林岑野". yeah happy
晚上約咗朋友去打邊爐呀, 間舖頭冷氣好大, 所以都唔熱0既~ 以 ...


別墅

積分: 931


2491#
發表於 08-8-4 14:48 |只看該作者
係啦, 真係要好大勇氣 ~ 呵呵


原文章由 cc0524 於 08-8-4 14:10 發表
其實我都有諗過同亞仔去海洋公園, 不過一見到外面個太陽就.....


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2492#
發表於 08-8-4 14:59 |只看該作者
之唔係!!

不過, 而家又一號風球, 睇個號線圖好似都幾大可能打得成和!! 到時可能又要落幾日雨啦!!



原文章由 Royston 於 08-8-4 14:48 發表
係啦, 真係要好大勇氣 ~ 呵呵


別墅

積分: 931


2493#
發表於 08-8-4 15:22 |只看該作者
係咩, 打得成咩~
一係就日日都落雨, 一係就日日都晒都死~


原文章由 cc0524 於 08-8-4 14:59 發表
之唔係!!

不過, 而家又一號風球, 睇個號線圖好似都幾大可能打得成和!! 到時可能又要落幾日雨啦!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2494#
發表於 08-8-4 15:58 |只看該作者
咪就係羅, 都無中間路線!!


原文章由 Royston 於 08-8-4 15:22 發表
係咩, 打得成咩~
一係就日日都落雨, 一係就日日都晒都死~


別墅

積分: 931


2495#
發表於 08-8-4 16:19 |只看該作者
係啦, 好在都係坐係office 歎冷氣.


原文章由 cc0524 於 08-8-4 15:58 發表
咪就係羅, 都無中間路線!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2496#
發表於 08-8-4 16:39 |只看該作者
所以我都唔係咁鍾意係夏天放假架, 你話如果出去旅行就話者, 如果唔係真係留係公司好過!!


原文章由 Royston 於 08-8-4 16:19 發表
係啦, 好在都係坐係office 歎冷氣.


別墅

積分: 931


2497#
發表於 08-8-4 16:59 |只看該作者
讚成.
係咪小朋友升咗上小學, 除咗暑假之外, 都無咩長假期可以去旅行架啦? 好似其他長假期前都係考試, 測驗........

原文章由 cc0524 於 08-8-4 16:39 發表
所以我都唔係咁鍾意係夏天放假架, 你話如果出去旅行就話者, 如果唔係真係留係公司好過!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2498#
發表於 08-8-4 17:11 |只看該作者
都係架, 你知啦, 如果放完假要測驗同考試, 咁你去旅行都玩得唔痛快啦!!

你可以係開學之後一收到個校曆就即刻睇下 d 日子, 希望有 d 學校會安排得好 d, 有真正休息既機會!! 唔好放親長假都係要黎溫書!


原文章由 Royston 於 08-8-4 16:59 發表
讚成.
係咪小朋友升咗上小學, 除咗暑假之外, 都無咩長假期可以去旅行架啦? 好似其他長假期前都係考試, 測驗........


別墅

積分: 931


2499#
發表於 08-8-4 17:22 |只看該作者
係啦, 有啲後悔今個暑假無安排比佢添~
之前幼稚園時期, 都會係高班畢業時有幾日去玩下, 今年輪到佢畢業, 所以無得去攞. 八月尾小學又有適應班, 所以今年無得玩lu


原文章由 cc0524 於 08-8-4 17:11 發表
都係架, 你知啦, 如果放完假要測驗同考試, 咁你去旅行都玩得唔痛快啦!!

你可以係開學之後一收到個校曆就即刻睇下 d 日子, 希望有 d 學校會安排得好 d, 有真正休息既機會!! 唔好放親長假都係要黎溫書!


...


子爵府

積分: 12757


2500#
發表於 08-8-4 18:19 |只看該作者
好忙ar, 工人仲病緊, 做死我la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo