在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40434


2481#
發表於 09-1-15 16:15 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:10 發表

咁豆豆呢?我貞晶就會22同23號家長日,跟住就放到5號返學呀!最衰我冇晒大假啦,22號家長日我都去唔到.......


豆豆23/1-5/2..6號先返學
叮叮24/1-4/2


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2482#
發表於 09-1-15 16:17 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表
HIHI LULUBB

叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復.
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...

why 安樂晒呀?因你2號有野攪呀?

不嬲你老老都係咁好人架啦,同埋一人公司嘅好處就係咁啦!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2483#
發表於 09-1-15 16:17 |只看該作者
係呀, 所以我呢幾日都會盡量lunch出去行下...

thanks

lulubb, hi呀, 唔好意思, 可唔可以介紹下自己, 你係咪phibow既老友呀? 次次見你都係黎祝人

原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表
HIHI LULUBB

叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復.
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2484#
發表於 09-1-15 16:17 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:10 發表

咁豆豆呢?我貞晶就會22同23號家長日,跟住就放到5號返學呀!最衰我冇晒大假啦,22號家長日我都去唔到.......

睇怕無人會好似我家大少放咁多呀.
佢返到22號, 23號教師退修日唔駛返, 24號家長日, 要到9號先開學呀

有無得放NO PAY呀, 或者同老師夾下時間, LUNCH果陣落去


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2485#
發表於 09-1-15 16:18 |只看該作者
好呀, 歡迎~

原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:12 發表

嘻,你想熱鬧 ze,搵我地去你屋企咪熱鬧晒 law,到時你就教我地整包包!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2486#
發表於 09-1-15 16:19 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:10 發表
連肥老都走咪返鄉下... and其實我都唔可以講d咩, cos 係因為... 佢好煩呀!

我同我老老, 都係幾句架咋.

家下煩果D係客呢


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2487#
發表於 09-1-15 16:19 |只看該作者
話時話, 我唔like "同床異被"... 因為唔可以攬住訓, 感覺上似分床訓

原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表
HIHI LULUBB

叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復.
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2488#
發表於 09-1-15 16:22 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:17 發表

why 安樂晒呀?因你2號有野攪呀?

不嬲你老老都係咁好人架啦,同埋一人公司嘅好處就係咁啦!
為為3號先開學呀, 要睇住佢LOR.
咁爸爸新年剛放完, 唔想再拎假呀.

今年好難得我家老爺新年有得放呢, 原先想去玩下, 不過好似週圍都貴貴地, 又無地方去LU


珍珠宮

積分: 40434


2489#
發表於 09-1-15 16:23 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表
其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D.
其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野啦.===>我都會咁做

PHIBOW, 唔知幾時開始, 我同大老爺就一人一張被啦, 佢話我成日卷哂去喎....===>唔太凍都OK, 係好凍日子我都會加多張被比自己

CHING, 我都FIRM左24號, 2號返, 不過同左老老講3號先返工呀. 佢都話無問題, 即刻安樂哂呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2490#
發表於 09-1-15 16:23 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:12 發表
唔... 我都唔知呀, 可能又係hormone作怪, 不過m又arm arm過左... 點解呢?

唉... 我都想知.

可能係天氣既錯


我都覺係天氣. 前排成日都陰陰天, 我都好DOWN呢


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2491#
發表於 09-1-15 16:24 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:17 發表

睇怕無人會好似我家大少放咁多呀.
佢返到22號, 23號教師退修日唔駛返, 24號家長日, 要到9號先開學呀

有無得放NO PAY呀, 或者同老師夾下時間, LUNCH果陣落去 ...

因我返埋23號就開始放,所以比較多 report 要交呀o個兩日,所以唔放得!lunch 呀?等我問問先!


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


2492#
發表於 09-1-15 16:25 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:55 發表

abby hihi!
你幾時出發去旅行話?

HI CHING , 我咪初一飛囉


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2493#
發表於 09-1-15 16:26 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:19 發表
話時話, 我唔like "同床異被"... 因為唔可以攬住訓, 感覺上似分床訓

老夫老妻, 就係咁

就算一張被, 我地都唔會攬住訓, 佢話唔就手喎


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2494#
發表於 09-1-15 16:28 |只看該作者
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:24 發表

因我返埋23號就開始放,所以比較多 report 要交呀o個兩日,所以唔放得!lunch 呀?等我問問先!

ICIC. 咁你問下老師, 朝早早DD OR LUNCH 果段時間啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2495#
發表於 09-1-15 16:29 |只看該作者
原帖由 abbytang 於 09-1-15 16:25 發表

HI CHING , 我咪初一飛囉

咁你果朝早DD去機場啦, 可能會好多人呢


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2496#
發表於 09-1-15 16:39 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:22 發表
為為3號先開學呀, 要睇住佢LOR.
咁爸爸新年剛放完, 唔想再拎假呀.

今年好難得我家老爺新年有得放呢, 原先想去玩下, 不過好似週圍都貴貴地, 又無地方去LU ...

ic!
我都冇地方去呀!


珍珠宮

積分: 40434


2497#
發表於 09-1-15 16:40 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:17 發表
係呀, 所以我呢幾日都會盡量lunch出去行下...

thanks

lulubb, hi呀, 唔好意思, 可唔可以介紹下自己, 你係咪phibow既老友呀? 次次見你都係黎祝人


等我起佢個底比你地睇好唔好


珍珠宮

積分: 40434


2498#
發表於 09-1-15 16:41 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:22 發表
為為3號先開學呀, 要睇住佢LOR.
咁爸爸新年剛放完, 唔想再拎假呀.

今年好難得我家老爺新年有得放呢, 原先想去玩下, 不過好似週圍都貴貴地, 又無地方去LU ...


留係香港玩下LOR


珍珠宮

積分: 40434


2499#
發表於 09-1-15 16:42 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:26 發表

老夫老妻, 就係咁

就算一張被, 我地都唔會攬住訓, 佢話唔就手喎


我地都係各據一方


男爵府

積分: 8378


2500#
發表於 09-1-15 16:43 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:17 發表
係呀, 所以我呢幾日都會盡量lunch出去行下...

thanks

lulubb, hi呀, 唔好意思, 可唔可以介紹下自己, 你係咪phibow既老友呀? 次次見你都係黎祝人


係呀, 我係phibow的fd來ka, 未轉工前, 我同佢msn, but份新工, 上唔到msn, 咪係e到搵佢lor
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo