立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:10 發表 咁豆豆呢?我貞晶就會22同23號家長日,跟住就放到5號返學呀!最衰我冇晒大假啦,22號家長日我都去唔到.......
積分: 34435
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:12 發表 HIHI LULUBB 叉燒媽, 祝你GRANDMA 早日康復. 其實我有時既心情都會同你一樣, 我會係LUNCH時出去買下零食, 逛下, 或者食餐好既, 令自己心情好返D. 其實你公司唔講其他, 剩講褔利真係算唔錯, 諗多D正面既野 ...
侯爵府
積分: 21093
水晶宮
積分: 59007
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:12 發表 嘻,你想熱鬧 ze,搵我地去你屋企咪熱鬧晒 law,到時你就教我地整包包!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:10 發表 連肥老都走咪返鄉下... and其實我都唔可以講d咩, cos 係因為... 佢好煩呀!
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:17 發表 why 安樂晒呀?因你2號有野攪呀? 不嬲你老老都係咁好人架啦,同埋一人公司嘅好處就係咁啦!
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:12 發表 唔... 我都唔知呀, 可能又係hormone作怪, 不過m又arm arm過左... 點解呢? 唉... 我都想知. 可能係天氣既錯
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:17 發表 睇怕無人會好似我家大少放咁多呀. 佢返到22號, 23號教師退修日唔駛返, 24號家長日, 要到9號先開學呀 有無得放NO PAY呀, 或者同老師夾下時間, LUNCH果陣落去 ...
積分: 24868
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 15:55 發表 abby hihi! 你幾時出發去旅行話?
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:19 發表 話時話, 我唔like "同床異被"... 因為唔可以攬住訓, 感覺上似分床訓
原帖由 ChingChing730 於 09-1-15 16:24 發表 因我返埋23號就開始放,所以比較多 report 要交呀o個兩日,所以唔放得!lunch 呀?等我問問先!
原帖由 abbytang 於 09-1-15 16:25 發表 HI CHING , 我咪初一飛囉
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:22 發表 為為3號先開學呀, 要睇住佢LOR. 咁爸爸新年剛放完, 唔想再拎假呀. 今年好難得我家老爺新年有得放呢, 原先想去玩下, 不過好似週圍都貴貴地, 又無地方去LU ...
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-15 16:17 發表 係呀, 所以我呢幾日都會盡量lunch出去行下... thanks lulubb, hi呀, 唔好意思, 可唔可以介紹下自己, 你係咪phibow既老友呀? 次次見你都係黎祝人
原帖由 tattat 於 09-1-15 16:26 發表 老夫老妻, 就係咁 就算一張被, 我地都唔會攬住訓, 佢話唔就手喎
男爵府
積分: 8378
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy