影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15625


2481#
發表於 09-2-17 17:24 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-13 18:35 發表

咁係咪真係好過香港好多呀~~~


聽住喎: 只要係日本的, 我都like架
test test


伯爵府

積分: 15625


2482#
發表於 09-2-17 17:26 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-13 18:43 發表

我囡囡係舊制就冇加到, 同我地以前既一樣, 但334就唔同啦, 第一時間加左通識啦, 仲要第二日選科時又唔同以前, 以前文就文, 理就理, 但334就除左中,英,數, 同通識就一定要修之外, 好似學生就可以文有選啲理又選啲都 ...


哦 ~
test test


伯爵府

積分: 15625


2483#
發表於 09-2-17 17:33 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-13 18:45 發表

如果你既生肖响果年係冇泛太歲既話係唔洗既~~~

佢對我黎講係冇感覺囉,仲乜咁唔鐘意佢呀~~~


佢真人態度同佢扮大笑姑婆係兩個人呀, 佢啤過我先對佢反感囉, 都係果句, 藝人=偽人 :;pppp:
test test


伯爵府

積分: 15625


2484#
發表於 09-2-17 17:34 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-13 18:47 發表

我邊有呀, 我叫佢表現下咋喎, 都唔及你啦~~~


緊唔係, 你講得應D

test test


伯爵府

積分: 15625


2485#
發表於 09-2-17 17:37 |只看該作者
原帖由 laamling 於 09-2-13 18:50 發表

咁就去啦, 搵人幫手睇住貓貓囉, 點都要有一次架啦, 唔係你都唔知幾時先有得去, 除非到左佢百年歸老之後囉~~~


睇下到時先, 我最近都攞多左隻番來, 超級曳又蝦家姐, 我要比D時間教下佢呀, 如果佢地相親相愛到呢, 我就放心D, 因為佢地到時真係放係我朋友家, 我都會安心佢地是旦一個無咁驚
test test


水晶宮

積分: 73497


2486#
發表於 09-2-17 21:01 |只看該作者
原帖由 carollam310 於 09-2-14 11:44 發表



綜合人文--->我都唔知係乜..
而家好似冇左econ...以前有架...
係咪幾科夾埋合一呢

吓~~~乜而家學校冇話比啲家長知呀, 咁上到去中學時點算呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2487#
發表於 09-2-17 21:03 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 16:50 發表


wow ~ 綜合人文、通識係咩來?

我都係一舊雲~~~


水晶宮

積分: 73497


2488#
發表於 09-2-17 21:04 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 16:55 發表


我幾時呃過你0者

咁又好似冇~~~


水晶宮

積分: 73497


2489#
發表於 09-2-17 21:05 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 17:13 發表


早d plan定啦, 東南亞都係3,4日乜都夠, 自在食下野relax下0者

c 就 c在 plan 好左都唔知幾時有得去, 都係唔好諗囉~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


2490#
發表於 09-2-17 21:06 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 17:17 發表


咦, 貢我好你小小

嘢~~~仲笑人喎, 我以經好橙架啦, 而家都有後遺症呀~~~


水晶宮

積分: 73497


2491#
發表於 09-2-17 21:08 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 17:38 發表


依家天氣回暖, 唔需要再用d比較rich的野喇, 簡單d用origins啦(洗面/toner/lotion), 我幾鍾意聞佢隻味好C服! 價錢都合理, 佢有排用喇! 你可以同個女去counter試下岩唔岩, 因為每個人用既野都唔同, 或者你同佢去下新 ...

thanks呀~~~有時間同囡囡去試下~~~


水晶宮

積分: 73497


2492#
發表於 09-2-17 21:11 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-16 17:41 發表


唔係唔係, 無D咁既樹

係你唔係大佢, 係咁你"空"佢至真~~~


水晶宮

積分: 73497


2493#
發表於 09-2-17 21:13 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 15:39 發表


都係架, 就算唔買都一樣貢開心

window shopping真係唔錯架, 好多時我同囡囡都係咁~~~


水晶宮

積分: 73497


2494#
發表於 09-2-17 21:14 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 15:57 發表


wow ~ 佢個頭打左"立"呀? 反得咁勁

咁你都諗到, 係得既~~~


水晶宮

積分: 73497


2495#
發表於 09-2-17 21:16 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:24 發表


聽住喎: 只要係日本的, 我都like架

我囡囡都好似你一樣, 呀~~~唔係佢係唔食"立豆"既~~~


水晶宮

積分: 73497


2496#
發表於 09-2-17 21:20 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:33 發表


佢真人態度同佢扮大笑姑婆係兩個人呀, 佢啤過我先對佢反感囉, 都係果句, 藝人=偽人 :;pppp:

佢仲乜啤你呀, 講黎聽聽~~~

都唔可以講所有既都係咁, 子華就唔係先啦, 係咪~~~


水晶宮

積分: 73497


2497#
發表於 09-2-17 21:21 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:34 發表


緊唔係, 你講得應D

咁我唔識就梗係想睇下佢點得法啦~~~

[ 本帖最後由 laamling 於 09-2-17 21:26 編輯 ]


水晶宮

積分: 73497


2498#
發表於 09-2-17 21:24 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 17:37 發表


睇下到時先, 我最近都攞多左隻番來, 超級曳又蝦家姐, 我要比D時間教下佢呀, 如果佢地相親相愛到呢, 我就放心D, 因為佢地到時真係放係我朋友家, 我都會安心佢地是旦一個無咁驚 ...

嘩~~~你真係有愛心囉, 咁希望你可以好快有得去旅行~~~


珍珠宮

積分: 36835

醒目開學勳章


2499#
發表於 09-2-17 23:01 |只看該作者
原帖由 goodday228 於 09-2-17 15:57 發表


wow ~ 佢個頭打左"立"呀? 反得咁勁


佢個頭一條頭髮都冇架...好光好令.


珍珠宮

積分: 36835

醒目開學勳章


2500#
發表於 09-2-17 23:05 |只看該作者
今日終於冇咁濕..
呢幾日玩抽乾衫...D衫掛到周圍都係

好討厭呢D天氣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo