跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2481#
發表於 09-3-26 15:47 |只看該作者
乜kitty上sat AM class架咩, 我仲以為佢上PM class, 因為我見你有時sat要返工. 咁如果你sat已經上左AM, 咁PM就梗係唔上啦, 但你可以問下, 因為禽日佢call我話想sat上午10:15都想開phonics班架
原帖由 Secure 於 09-3-26 15:36 發表
原來你every sat都一定係返婆婆home食飯,咁又真係fit你wor~
但係for me,我地本身sat 9am已經上,到4:30pm又上,好似有d on居,加上4:30pm = whole day比晒佢,完全唔可以遠行lor
...


伯爵府

積分: 16917


2482#
發表於 09-3-26 15:55 |只看該作者
yes佢係every sat 9am上架~所以隔week由kitty婆帶lor~
我估佢地都有可能會開sat 10:15am,因為last sat我問佢地時,我mention過我會prefer 10:15 am接住上rather than 無la la再返去上,不過如果佢地真係10:15 am開,kitty即係上完10am oral, v完,10:15am 又上phonics?又真係好忙/密he..he..anyway等佢地真係開先算lu,因為我都問緊我home附近有間,不過果間ctr prefer收k2生,所以如果想近,就可以等遲d kitty上左k2先開始學,始終係home近d便d~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 15:47 發表
乜kitty上sat AM class架咩, 我仲以為佢上PM class, 因為我見你有時sat要返工. 咁如果你sat已經上左AM, 咁PM就梗係唔上啦, 但你可以問下, 因為禽日佢call我話想sat上午10:15都想開phonics班架
...

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-26 15:57 編輯 ]


伯爵府

積分: 16855


2483#
發表於 09-3-26 15:59 |只看該作者
哈哈,我學校4月18日賣旗呀
我打算俾佢地玩下
大家有冇興趣,可以係返自己區~~


伯爵府

積分: 16917


2484#
發表於 09-3-26 16:06 |只看該作者
no lu~我18/4要返工ar~
不過我估kitty會好like,因為佢好like玩sticker架
原帖由 jove 於 09-3-26 15:59 發表
哈哈,我學校4月18日賣旗呀
我打算俾佢地玩下
大家有冇興趣,可以係返自己區~~


伯爵府

積分: 16855


2485#
發表於 09-3-26 16:08 |只看該作者
哈哈,我個日都要返,
不過唔知會去邊區~~~

等我問清楚我家姐玩唔玩先,如果玩,我會request去佢個邊,最多星期5晚帶佢地出去???
原帖由 Secure 於 09-3-26 16:06 發表
no lu~我18/4要返工ar~
不過我估kitty會好like,因為佢好like玩sticker架


伯爵府

積分: 16855


2486#
發表於 09-3-26 16:25 |只看該作者
小朋友一定好like啦~
上次細細你街見到人賣,係都要我買,(個個人行開咗ka啦)mouth:
我話佢知一陣前都有,仲俾定$5佢,點知,行晒成條街都冇,佢係咁追我~
好彩我地行返轉頭有ja,唔係我一定死得,攪到我好似講大話咁。


伯爵府

積分: 16917


2487#
發表於 09-3-26 16:36 |只看該作者
yes, e+每次同佢地sat出街一見到有旗賣,我地都會主動去買,一來佢like sticker,二來行善,三來又可以當係身教,一舉幾得
原帖由 jove 於 09-3-26 16:25 發表
小朋友一定好like啦~
上次細細你街見到人賣,係都要我買,(個個人行開咗ka啦)mouth:mouth:" />
我話佢知一陣前都有,仲俾定$5佢,點知,行晒成條街都冇,佢係咁追我~
好彩我地行返轉頭有ja,唔係我一定死得,攪到我好似講 ...


男爵府

積分: 9651


2488#
發表於 09-3-26 17:03 |只看該作者
你屋企附近個間教邊套phonics呀, E+個間係教letterlands phonics
原帖由 Secure 於 09-3-26 15:55 發表
yes佢係every sat 9am上架~所以隔week由kitty婆帶lor~
我估佢地都有可能會開sat 10:15am,因為last sat我問佢地時,我mention過我會prefer 10:15 am接住上rather than 無la la再返去上,不過如果佢地真係10:15 ...


男爵府

積分: 9651


2489#
發表於 09-3-26 17:04 |只看該作者
米之連好少見到賣旗, 因為every sat我都好遲起身, 出到D人都走晒lu
原帖由 Secure 於 09-3-26 16:36 發表
yes, e+每次同佢地sat出街一見到有旗賣,我地都會主動去買,一來佢like sticker,二來行善,三來又可以當係身教,一舉幾得


伯爵府

積分: 16917


2490#
發表於 09-3-26 17:20 |只看該作者
係jolly,so佢地呢間prefer k2先學~
而我自己prefer學letterlands多d既~
唉,世事無完美
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 17:03 發表
你屋企附近個間教邊套phonics呀, E+個間係教letterlands phonics


伯爵府

積分: 16917


2491#
發表於 09-3-26 17:30 |只看該作者
晏成點ar?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 17:04 發表
米之連好少見到賣旗, 因為every sat我都好遲起身, 出到D人都走晒lu


男爵府

積分: 9651


2492#
發表於 09-3-26 18:10 |只看該作者
我自己多數10:30先起身, 最快12:00同米之連出門口去溜冰
原帖由 Secure 於 09-3-26 17:30 發表
晏成點ar?


男爵府

積分: 9651


2493#
發表於 09-3-26 18:11 |只看該作者
咁你不如同E+間講下, 睇下開唔開得成10:15個班啦
原帖由 Secure 於 09-3-26 17:20 發表
係jolly,so佢地呢間prefer k2先學~
而我自己prefer學letterlands多d既~
唉,世事無完美


侯爵府

積分: 22443


2494#
發表於 09-3-26 21:57 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 17:03 發表
你屋企附近個間教邊套phonics呀, E+個間係教letterlands phonics


想問下如果學校本身已經教 phonics, 咁你吔覺得駛唔駛出去再讀呀.... 因為我唔 make sure kit 少識唔識呀, 但佢吔每日都有 20 mins 外國人教 phonics 架 .


侯爵府

積分: 22443


2495#
發表於 09-3-27 10:14 |只看該作者
morning
今日老細不在, 又可以吹水


伯爵府

積分: 16917


2496#
發表於 09-3-27 10:42 |只看該作者
morning~
你呢個問題係好個人,正如個個小朋友既kinder都有eng/music/drawing/etc class,但係有d會係出面再take course,有d又唔會~
再take or not 都係睇個小朋友係唔係係某方面特別強or弱,所以家長要特別再栽培or補拙~or 個小朋友對某方面真係好有興趣~or個家長想個小朋友"咁咁咁"~所以咪再報lor~
原帖由 cubixluk 於 09-3-26 21:57 發表


想問下如果學校本身已經教 phonics, 咁你吔覺得駛唔駛出去再讀呀.... 因為我唔 make sure kit 少識唔識呀, 但佢吔每日都有 20 mins 外國人教 phonics 架 .

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-27 10:48 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


2497#
發表於 09-3-27 10:45 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-27 10:42 發表
morning~
你呢個問題係好個人,正如個個小朋友既kinder都有eng/music/drawing/etc class,但係有d會係出面再take course,有d又唔會~
再take or not 都係睇個小朋友係唔係係某方面特別強or弱,所以家長要特別再栽培or補 ...


ooooo 明白, 我個人覺得 phonics 學得好, 對英文幫助會大 d , 咁等佢再大小小, 睇下駛唔駛再出去學好 d 先


男爵府

積分: 9651


2498#
發表於 09-3-27 11:01 |只看該作者
morning
其實米之連間kinder都有教, 但我多數會再報出面既phonics比佢, 咪當温習多D lor, 我驚自己都唔識教佢
原帖由 cubixluk 於 09-3-26 21:57 發表


想問下如果學校本身已經教 phonics, 咁你吔覺得駛唔駛出去再讀呀.... 因為我唔 make sure kit 少識唔識呀, 但佢吔每日都有 20 mins 外國人教 phonics 架 .


男爵府

積分: 9651


2499#
發表於 09-3-27 11:01 |只看該作者
agree, 有D小朋友真係覺得學某D野好悶, 唔啱自己, 咁做家長迫都無用
原帖由 Secure 於 09-3-27 10:42 發表
morning~
你呢個問題係好個人,正如個個小朋友既kinder都有eng/music/drawing/etc class,但係有d會係出面再take course,有d又唔會~
再take or not 都係睇個小朋友係唔係係某方面特別強or弱,所以家長要特別再栽培or補 ...


伯爵府

積分: 16917


2500#
發表於 09-3-27 11:07 |只看該作者
米之ma,
你係唔係confirm報ar?
咁佢地洗唔洗你一次過交晒一期(3-4個月)既fee 呢?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:01 發表
morning
其實米之連間kinder都有教, 但我多數會再報出面既phonics比佢, 咪當温習多D lor, 我驚自己都唔識教佢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo