原帖由 米之連媽媽 於 09-3-26 15:47 發表
乜kitty上sat AM class架咩, 我仲以為佢上PM class, 因為我見你有時sat要返工. 咁如果你sat已經上左AM, 咁PM就梗係唔上啦, 但你可以問下, 因為禽日佢call我話想sat上午10:15都想開phonics班架
...
原帖由 cubixluk 於 09-3-26 21:57 發表
想問下如果學校本身已經教 phonics, 咁你吔覺得駛唔駛出去再讀呀.... 因為我唔 make sure kit 少識唔識呀, 但佢吔每日都有 20 mins 外國人教 phonics 架 .