心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2481#
發表於 05-4-4 16:24 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

冇呀, 係慶都聽日先啦, 今晚番到去都攰啦, 聽日放假至補番lu.


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2482#
發表於 05-4-4 16:25 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ltt:

收花啦.


男爵府

積分: 6725


2483#
發表於 05-4-4 16:26 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

波子媽

話時話有幾多人去"十"架


男爵府

積分: 5329


2484#
發表於 05-4-4 16:28 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係啦.. 波子媽, 可唔可以講多次個地點呀? 因為我唔記得左呀... 希望個日唔使ot 啦~

[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2485#
發表於 05-4-4 16:35 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

wing 媽:
到時會有: wing 媽靚女, kitty 靚女, ltt 靚女, ruru 靚女 & 波子媽lu, ttl: 5位lu.

ruru, 個地址係: 佐敦莊士敦廣場 7 樓 "出位四季火煱", 你un 唔 un 呀!!??


男爵府

積分: 7138


2486#
發表於 05-4-4 16:39 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

波子媽
到你收花 la.


男爵府

積分: 5329


2487#
發表於 05-4-4 16:41 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

波子媽係靚靚女~~
係咪mtr 有指示牌架, 如果有,我唸我都會搵到既~


波子媽 寫道:
wing 媽:
到時會有: wing 媽靚女, kitty 靚女, ltt 靚女, ruru 靚女 & 波子媽lu, ttl: 5位lu.

ruru, 個地址係: 佐敦莊士敦廣場 7 樓 "出位四季火煱", 你un 唔 un 呀!!??
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2488#
發表於 05-4-4 16:42 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

波子媽,
我6:30未必到到架, 你都知我o既資質架啦, 我都唔多曉係邊.

係咪係恆丰酒店對面, 上面都有間元氣個到呀?
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2489#
發表於 05-4-4 16:43 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

喂)))))))))玩下ltt 先,

我地個個都見過, 不好我地齊哂人之後, 先叫ltt 估我地邊個打邊個lor ?

多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2490#
發表於 05-4-4 16:45 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

bingo, 冇錯啦, 係街口轉角位度有間"body shop", 係2樓有間"元氣", 果度就係啦.


男爵府

積分: 7138


2491#
發表於 05-4-4 16:49 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

賤格 :tongue:
kittybuzz 寫道:
喂)))))))))玩下ltt 先,

我地個個都見過, 不好我地齊哂人之後, 先叫ltt 估我地邊個打邊個lor ?


子爵府

積分: 10010


2492#
發表於 05-4-4 16:49 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

好彩, 今次我都蠢唔哂. he.....he..........

比幾野 自己tim.
波子媽 寫道:
bingo, 冇錯啦, 係街口轉角位度有間"body shop", 係2樓有間"元氣", 果度就係啦.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


子爵府

積分: 10010


2493#
發表於 05-4-4 16:50 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

驚驚..........[quote]
lovetsungtsung 寫道:
賤格 :tongue:
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 5329


2494#
發表於 05-4-4 16:51 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

ltt, 唔使嬲啦, 我第一次見佢地個時, 佢地都係咁樣叫我估架~個次仲多人過今次tim 呀!!
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


男爵府

積分: 5329


2495#
發表於 05-4-4 16:52 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

我唸我都知邊度既~
波子媽, 如果我唔使ot, 應該可以6:30 或之前到架啦~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


子爵府

積分: 10010


2496#
發表於 05-4-4 16:55 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

係喎, 你收530pm 架喎, 你可以早d 陪波子媽. 我仲幫你諗好, 你食完之後, 可以打的去o 運站, 咪得囉.

p.s. thanks!
Ru3gakuen 寫道:
我唸我都知邊度既~
波子媽, 如果我唔使ot, 應該可以6:30 或之前到架啦~
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!


男爵府

積分: 7138


2497#
發表於 05-4-4 17:01 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

今次c緊, 我收 6:15, 黎到你哋實人齊 la. 典算呀 :-( :-(


子爵府

積分: 14576

畀面勳章


2498#
發表於 05-4-4 17:03 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

典算??!! 咁你咪同我地玩個遊戲先食lu.
lovetsungtsung 寫道:
今次c緊, 我收 6:15, 黎到你哋實人齊 la. 典算呀 :-( :-(


男爵府

積分: 6725


2499#
發表於 05-4-4 17:03 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

唔緊要la,我地邊食邊等lu
lovetsungtsung 寫道:
今次c緊, 我收 6:15, 黎到你哋實人齊 la. 典算呀 :-( :-(


男爵府

積分: 7138


2500#
發表於 05-4-4 17:09 |只看該作者

Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^

個遊戲玩幾耐 ga
[quote]
波子媽 寫道:
典算??!! 咁你咪同我地玩個遊戲先食lu.
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo