跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2481#
發表於 05-8-4 01:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

聽日囉......
呢一個星期都係番3個鐘先.....
下個星期中先正常呀


子爵府

積分: 12712


2482#
發表於 05-8-4 01:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你唔好咁大期望呀
奀豬mami~~ 寫道:
[quote]
563angela 寫道:
我打比你啦[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
33,
我都冇所謂呀.....你係唔係出先
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18746


2483#
發表於 05-8-4 01:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

[quote]
563angela 寫道:
你唔好咁大期望呀[quote]


子爵府

積分: 12712


2484#
發表於 05-8-4 01:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

咁快返架啦, 唔怪得你可以隨時冷街lu
奀豬mami~~ 寫道:
聽日囉......
呢一個星期都係番3個鐘先.....
下個星期中先正常呀



伯爵府

積分: 18746


2485#
發表於 05-8-4 01:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

唔係你估 [quote]
563angela 寫道:
咁快返架啦, 唔怪得你可以隨時冷街lu[quote]


子爵府

積分: 12712


2486#
發表於 05-8-4 01:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

唔講啦, 走人


伯爵府

積分: 18746


2487#
發表於 05-8-4 01:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

88


男爵府

積分: 5932


2488#
發表於 05-8-4 08:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨 !!
該用戶已被刪除

2489#
發表於 05-8-4 08:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12712


2490#
發表於 05-8-4 09:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨~~~


子爵府

積分: 12712


2491#
發表於 05-8-4 09:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

奀奀, 你今日出得嘛????? :mrgreen: CALL 我


子爵府

積分: 12712


2492#
發表於 05-8-4 09:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

交功課~~~

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣


伯爵府

積分: 15560


2493#
發表於 05-8-4 11:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨~~~


伯爵府

積分: 17569


2494#
發表於 05-8-4 11:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

早晨
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5932


2495#
發表於 05-8-4 11:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好靚喎 ~~~ 個款你自創o架 ??

563angela 寫道:
交功課~~~

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣


伯爵府

積分: 18746


2496#
發表於 05-8-4 12:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

33,
今日緊係唔得啦....full booking,直踩到夜晚呀 :-( :-( :-( :-(
563angela 寫道:
奀奀, 你今日出得嘛????? :mrgreen: CALL 我


伯爵府

積分: 18746


2497#
發表於 05-8-4 12:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好靚呀 我鐘意
563angela 寫道:
交功課~~~

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣


男爵府

積分: 8810


2498#
發表於 05-8-4 12:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好似係毛系款
Astrid 寫道:
好靚喎 ~~~ 個款你自創o架 ??

[quote]
563angela 寫道:
交功課~~~

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


2499#
發表於 05-8-4 12:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好似係上年既 [quote]
Christy 寫道:
好似係毛系款
[quote]
Astrid 寫道:
好靚喎 ~~~ 個款你自創o架 ??

[quote]


伯爵府

積分: 15560


2500#
發表於 05-8-4 12:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

各位:

我個女有以下HELLO KITTY襟章多左, 想換其他襟章, 如大家想換就PM我啦!

多左:
I THINK OF YOU(特別版) X 5
Take Care of Yourself(特別版) X1
SINAPORE X 4
SRI LANKA x 1
INDIA X 1
INDONESIA X 1
FRANCE X 1
USA X 1

想換:
墨西哥
巴西
葡萄牙
意大利
荷蘭

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo