2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2350


2481#
發表於 12-1-6 18:06 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:28
我化響肚臍上中間有一條好淺色既線,初初以為係毛仔黎
我係暫時冇線,不過多左D毛!!


大宅

積分: 2350


2482#
發表於 12-1-6 18:08 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:24
我當然唔係計較份禮物啦,只係大家一份心意黎,我地都會各自做禮架,不過我唔鐘意佢地咁大細超,之前我地未 ...
千祈唔好動氣啊~
我聖誕假個時同阿媽鬧交,動左胎氣成個人真係散晒成個星期呀!
唔好搵自己笨!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2483#
發表於 12-1-6 18:10 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 15:17
我老公話預5-6000買車仔,唔想買太貴!

SURE SURE我係講緊床仔啊, 車仔5-6000好多選擇


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2484#
發表於 12-1-6 18:11 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 15:19
睇中左Combi Urban Walker 同 Chicco SimpliCity
兩架都各有所好
其他Combi就唔好啦,我見好多人都話雖然輕 ...

SIMPLICITY 成日壞架... 我上胎買左, 之後原來有朋友做CHICCO, 佢一同我講我就退左


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2485#
發表於 12-1-6 18:13 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:25
我都好想試下亞b旺唔旺我我朋友陀住個仔時次次打牌都贏,未輸過架;有時朋友話陀咁耐輸咁耐:wahaha ...

我老公係咁話帶我番澳門試下, 因為我呢排打親牌都WIN


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2486#
發表於 12-1-6 18:14 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 16:27
其實中醫角度睇,豬係最正氣,所以通常鼓勵食豬肉、煲豬肉、豬骨湯!



...

但我自從有左之後好憎食豬肉


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2487#
發表於 12-1-6 18:14 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 18:02
我買6合彩$20都收唔番.....

我同C6講可能我用左一生既運氣黎中左孖B.....

好羨慕你有孖B


大宅

積分: 2350


2488#
發表於 12-1-6 18:15 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-1-6 18:05
你地本身冇遺傳孖架?其實孖b好呀,我都好恨架好多人恨都恨唔到,所以你呢d 孖b媽好令人羨慕架:go ...
我同C6兩個都冇遺傳孖,孖B仲要100%天然製造!
所以醫生一CHECK到係孖個時我問左佢20次有冇搞錯(C6淨係識坐係度傻笑),搞到醫生黑面!!


大宅

積分: 2350


2489#
發表於 12-1-6 18:16 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 18:11
SIMPLICITY 成日壞架... 我上胎買左, 之後原來有朋友做CHICCO, 佢一同我講我就退左 ...
咁仲買唔買好呢..................


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2490#
發表於 12-1-6 18:16 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 18:15
我同C6兩個都冇遺傳孖,孖B仲要100%天然製造!
所以醫生一CHECK到係孖個時我問左佢20次有冇搞錯(C6淨係識坐 ...

你一個胎盤定兩個胎盤


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2491#
發表於 12-1-6 18:16 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 18:16
咁仲買唔買好呢..................

點解你唔買孖車?


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2492#
發表於 12-1-6 18:17 |只看該作者
bb_dragon 發表於 12-1-6 18:16
咁仲買唔買好呢..................

HIGHLY RECOMMEND MACLAREN, 真係超好用, 你可以去睇睇先, CHICCO成日都做PROMO架...


大宅

積分: 2350


2493#
發表於 12-1-6 18:19 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 18:14
好羨慕你有孖B
孖B好多野擔心
又驚有糖尿又驚唔夠磅要訓箱 (特別係我本身太瘦)
不足為外人道啊........


大宅

積分: 2350


2494#
發表於 12-1-6 18:20 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 18:17
HIGHLY RECOMMEND MACLAREN, 真係超好用, 你可以去睇睇先, CHICCO成日都做PROMO架...
邊度有得睇?
貴唔貴家??


大宅

積分: 2350


2495#
發表於 12-1-6 18:22 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 18:16
點解你唔買孖車?
孖車都會買呀
到時睇出邊條街決定用單定孖車咁囉......

孖B去人多既地方好唔方便
一定俾人黑面.......


大宅

積分: 2350


2496#
發表於 12-1-6 18:25 |只看該作者
sellsellc 發表於 12-1-6 18:16
你一個胎盤定兩個胎盤
兩個~ 應該係一次排左兩粒卵,全部都中晒~
唔知係咪我中醫開既藥+日日食花膠補得滯....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2497#
發表於 12-1-6 18:28 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-1-6 18:05 你

原帖由 bb_dragon 於 12-01-06 發表
我同C6兩個都冇遺傳孖,孖B仲要100%天然製造!
所以醫生一CHECK到係孖個時我問左佢20次有冇搞錯(C6淨係識坐 ...
真係好拾派呀,係龍鳳定同性別呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2498#
發表於 12-1-6 18:29 |只看該作者

引用:Quote:sellsellc 發表於 12-1-6 18:14 好羨

原帖由 bb_dragon 於 12-01-06 發表
孖B好多野擔心
又驚有糖尿又驚唔夠磅要訓箱 (特別係我本身太瘦)
不足為外人道啊........
係呀,我地要擔心一個,你要擔心兩個!你個肚大唔大呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2499#
發表於 12-1-6 19:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-06+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-06 發表
真係好拾派呀,係龍鳳定同性別呀
仲未知呀....




大宅

積分: 2350


2500#
發表於 12-1-6 19:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-06+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-06 發表
係呀,我地要擔心一個,你要擔心兩個!你個肚大唔大呀?
我已經見肚啦,俾人發現左!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo