烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2481#
發表於 12-5-16 15:23 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+14:56+余寶4歲

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
其實佢係乜野病呢?我有個朋友隻老狗仔有老狗痴呆症呀
原來狗都有哩個病架!




[/url]


子爵府

積分: 13105


2482#
發表於 12-5-16 15:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-05-16+發表我一

原帖由 natalielin 於 12-05-16 發表
,一試就返唔到轉頭
但鮮酵母要點整包架?同埋唔係好快到期咩?我怕快到期,我出唔到去買!



...
二記個隻都有兩個月期限。




侯爵府

積分: 20309


2483#
發表於 12-5-16 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表Ore

原帖由 Ruby1219 於 12-05-16 發表
u made them into v small pcs? 我搣大塊&粗混
我103咋,冇粗混怕大舊整花個膽




侯爵府

積分: 20309


2484#
發表於 12-5-16 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表Ore

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
味道如何?
幾好





侯爵府

積分: 20309


2485#
發表於 12-5-16 15:25 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-5-16+14:09+士多

原帖由 phibow 於 12-05-16 發表
幾時有得食
你收工過嚟食係閘口俾你食




侯爵府

積分: 20309


2486#
發表於 12-5-16 15:26 |只看該作者

引用:用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子

原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表
用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子包!雪了17小時的中種加埋主麵團這天氣有點濕都加了2細湯匙粉已o ...





侯爵府

積分: 23056


2487#
發表於 12-5-16 15:26 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 15:22
細女鐘意,但大女同C6要有餡
我阿媽咪又係, 佢話鐘意甜包, 但原來佢覺得造型包, 仲要有餡先叫甜包, 方包幾甜佢都唔食... =-="


侯爵府

積分: 20309


2488#
發表於 12-5-16 15:28 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-5-16+14:10+Oreo+

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
打碎晒?
自己meet開幾舊再俾佢打碎晒




侯爵府

積分: 20309


2489#
發表於 12-5-16 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表士

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
好靚呀d草莓
99今日嚟,又買咗一大盒又可以再整,仲有藍莓




侯爵府

積分: 20309


2490#
發表於 12-5-16 15:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表Ore

原帖由 Cayee 於 12-05-16 發表
好高大啊
你又整啦




水晶宮

積分: 64904


2491#
發表於 12-5-16 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表好靚

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
99今日嚟,又買咗一大盒又可以再整,仲有藍莓
正!



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 13105


2492#
發表於 12-5-16 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-16+發表好靚

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
99今日嚟,又買咗一大盒又可以再整,仲有藍莓
亞99真識做!




侯爵府

積分: 20309


2493#
發表於 12-5-16 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-05-16+發表99

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
亞99真識做!
係呀,咁我都要識做




珍珠宮

積分: 37201


2494#
發表於 12-5-16 15:51 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:22+細

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
我阿媽咪又係, 佢話鐘意甜包, 但原來佢覺得造型包, 仲要有餡先叫甜包, 方包幾甜佢都唔食... =-=" ...
auntie




子爵府

積分: 13105


2495#
發表於 12-5-16 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
係呀,咁我都要識做





水晶宮

積分: 64904


2496#
發表於 12-5-16 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
係呀,咁我都要識做
點識做先



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 2319


2497#
發表於 12-5-16 15:53 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-16 15:06
我一試就愛上了!而家日日都用鮮酵母,一大舊其實都有排用!佢比金馬利還好,就係無乜酵母味,前幾日用金馬 ...

想問鮮酵母用邊一隻呀


侯爵府

積分: 23056


2498#
發表於 12-5-16 15:54 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 15:51
auntie
上次整椰絲提子卷佢就食晒啦... 激屎


珍珠宮

積分: 37201


2499#
發表於 12-5-16 15:54 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+14:58+你

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
我一試就愛上了!而家日日都用鮮酵母,一大舊其實都有排用!佢比金馬利還好,就係無乜酵母味,前幾日用金馬 ...
用鮮yeast好易有光頭仔不過我仲未找到合適份量,唔高大,我又怕預約,所以要有時間先可以用




珍珠宮

積分: 37201


2500#
發表於 12-5-16 15:57 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-16+14:56+余寶4歲

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
其實佢係乜野病呢?我有個朋友隻老狗仔有老狗痴呆症呀
我老細之前隻狗renal failure:要打saline,相當於人類洗renal咁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo