跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12757


2501#
發表於 08-8-4 18:20 |只看該作者
好忙ar, 工人仲病緊,做死我la........................


翡翠宮

積分: 75533


2502#
發表於 08-8-4 21:34 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-8-4 18:20 發表
好忙ar, 工人仲病緊,做死我la........................

嘩!你工人重病緊!


我地一家之主要涼冷氣,所以daddy放假出街就多數痴住商場,我呢個假暫時同佢地兩個去左2次迪士尼,貪佢行下玩時又有冷氣,之前我同佢地兩個入多數2點前就走,但上星期四就第1次玩到5點先走,中間就走入餐廳tea等佢地訓陣,之後去搵daddy食飯。聽日就開始忙d,阿仔逢二、四去城門谷學遊水,星期五返樂理。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2503#
發表於 08-8-5 08:46 |只看該作者
你個工人病咁耐既???



原文章由 szewan 於 08-8-4 18:19 發表
好忙ar, 工人仲病緊, 做死我la


別墅

積分: 931


2504#
發表於 08-8-5 09:29 |只看該作者
hello~
我都好耐無過去disney啦.
係咪暑假都有特別活動架? 好似都係有水玩, 會濕身?


原文章由 jk923 於 08-8-4 21:34 發表

嘩!你工人重病緊!


我地一家之主要涼冷氣,所以daddy放假出街就多數痴住商場,我呢個假暫時同佢地兩個去左2次迪士尼,貪佢行下玩時又有冷氣,之前我同佢地兩個入多數2點前就走,但上星期四就第1次玩到5點先走,中間就 ...


別墅

積分: 931


2505#
發表於 08-8-5 09:31 |只看該作者
駛唔駛要照顧埋佢呀? 佢咩病呀?

原文章由 cc0524 於 08-8-5 08:46 發表
你個工人病咁耐既???


子爵府

積分: 12757


2506#
發表於 08-8-5 16:34 |只看該作者
係lor , 仲未斷尾ar.
原文章由 jk923 於 08-8-4 21:34 發表

嘩!你工人重病緊!


我地一家之主要涼冷氣,所以daddy放假出街就多數痴住商場,我呢個假暫時同佢地兩個去左2次迪士尼,貪佢行下玩時又有冷氣,之前我同佢地兩個入多數2點前就走,但上星期四就第1次玩到5點先走,中間就 ...


子爵府

積分: 12757


2507#
發表於 08-8-5 16:41 |只看該作者
吾理ga la, 我帶亞妹家姐去多2次街, 比佢訓下晏覺lor, 人至義盡ga la.
其實初初係亞妹病先再傳染比佢ge ,佢一路都吾肯睇醫生自己係印尼舖買藥食, 係夾硬迫佢先肯去睇醫生ar
原文章由 Royston 於 08-8-5 09:31 發表
駛唔駛要照顧埋佢呀? 佢咩病呀?


子爵府

積分: 12757


2508#
發表於 08-8-5 16:44 |只看該作者
E 條友仔原來吾識吞藥丸 , 要開藥水比佢食, 可能d藥冇乜力ar
原文章由 cc0524 於 08-8-5 08:46 發表
你個工人病咁耐既???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2509#
發表於 08-8-5 16:59 |只看該作者
我發覺 d 工人真係唔多願意睇醫生架!!


原文章由 szewan 於 08-8-5 16:41 發表
吾理ga la, 我帶亞妹家姐去多2次街, 比佢訓下晏覺lor, 人至義盡ga la.
其實初初係亞妹病先再傳染比佢ge ,佢一路都吾肯睇醫生自己係印尼舖買藥食, 係夾硬迫佢先肯去睇醫生ar ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2510#
發表於 08-8-5 17:00 |只看該作者
你教佢呀麻!!

我星期六下午係商場見到你大女, 不過又唔見你和!!


原文章由 szewan 於 08-8-5 16:44 發表
E 條友仔原來吾識吞藥丸 , 要開藥水比佢食, 可能d藥冇乜力ar


別墅

積分: 931


2511#
發表於 08-8-5 17:13 |只看該作者
唔肯睇醫生, 佢都辛苦啦.

原文章由 szewan 於 08-8-5 16:41 發表
吾理ga la, 我帶亞妹家姐去多2次街, 比佢訓下晏覺lor, 人至義盡ga la.
其實初初係亞妹病先再傳染比佢ge ,佢一路都吾肯睇醫生自己係印尼舖買藥食, 係夾硬迫佢先肯去睇醫生ar ...


別墅

積分: 931


2512#
發表於 08-8-5 17:14 |只看該作者
捉佢打支針~ 快啲好.

原文章由 szewan 於 08-8-5 16:44 發表
E 條友仔原來吾識吞藥丸 , 要開藥水比佢食, 可能d藥冇乜力ar


翡翠宮

積分: 75533


2513#
發表於 08-8-5 21:57 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-8-5 09:29 發表
hello~
我都好耐無過去disney啦.
係咪暑假都有特別活動架? 好似都係有水玩, 會濕身?

同舊年個濕身巡遊一樣,我上星期四比佢個牌誤導左,咁我係城堡一出黎見到有個牌寫住乾爽區,重同兩個講好野,呢度唔濕唔洗怕,但見到部車埋到黎就知唔對路,我諗個牌係講另一面,即刻拎條zip背毛巾比阿仔o庶住,我就抱住阿女企第2排,一有水就蹲低dd等前面個阿叔o庶住。不個兩個玩得好開心。


複式洋房

積分: 226


2514#
發表於 08-8-6 00:43 |只看該作者
唔識其他媽咪,得閒chat 吓or見吓面!

[ 本文章最後由 twinmum2006 於 08-11-14 16:52 編輯 ]


翡翠宮

積分: 75533


2515#
發表於 08-8-6 09:46 |只看該作者
原文章由 twinmum2006 於 08-8-6 00:43 發表
在麗城住了4個月了!有無人見過我對孖?

唔識其他媽咪,得閒chat 吓or見吓面!

你對小朋友幾大呀?我大仔7歲細女3歲,我住2期,你呢?


別墅

積分: 931


2516#
發表於 08-8-6 15:09 |只看該作者
都好開心喎, 真係好耐無去過啦, 或者可以考慮下~ 不過都要等過天唔好咁熱先得.
因為舊年我地去咗海洋公園, 無去過廸士尼.


原文章由 jk923 於 08-8-5 21:57 發表

同舊年個濕身巡遊一樣,我上星期四比佢個牌誤導左,咁我係城堡一出黎見到有個牌寫住乾爽區,重同兩個講好野,呢度唔濕唔洗怕,但見到部車埋到黎就知唔對路,我諗個牌係講另一面,即刻拎條zip背毛巾比阿仔o庶住,我就抱住阿女企第2排 ...


別墅

積分: 931


2517#
發表於 08-8-6 15:11 |只看該作者
一個仔仔, 一個囡囡呀?


原文章由 twinmum2006 於 08-8-6 00:43 發表
在麗城住了4個月了!有無人見過我對孖?

唔識其他媽咪,得閒chat 吓or見吓面!


複式洋房

積分: 226


2518#
發表於 08-8-7 02:13 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-8-6 15:11 發表
一個仔仔, 一個囡囡呀?

[ 本文章最後由 twinmum2006 於 08-11-14 16:51 編輯 ]


複式洋房

積分: 226


2519#
發表於 08-8-7 02:16 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-8-6 09:46 發表

你對小朋友幾大呀?我大仔7歲細女3歲,我住2期,你呢?

[ 本文章最後由 twinmum2006 於 08-11-14 16:51 編輯 ]


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2520#
發表於 08-8-7 08:41 |只看該作者
hello~~


原文章由 twinmum2006 於 08-8-6 00:43 發表
在麗城住了4個月了!有無人見過我對孖?

唔識其他媽咪,得閒chat 吓or見吓面!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo