立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15625
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:03 發表 我都係一舊雲~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:06 發表 嘢~~~仲笑人喎, 我以經好橙架啦, 而家都有後遺症呀~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:08 發表 thanks呀~~~有時間同囡囡去試下~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:11 發表 係你唔係大佢, 係咁你"空"佢至真~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:16 發表 我囡囡都好似你一樣, 呀~~~唔係佢係唔食"立豆"既~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:20 發表 佢仲乜啤你呀, 講黎聽聽~~~ 都唔可以講所有既都係咁, 子華就唔係先啦, 係咪~~~
原帖由 laamling 於 09-2-17 21:24 發表 嘩~~~你真係有愛心囉, 咁希望你可以好快有得去旅行~~~
原帖由 carollam310 於 09-2-17 23:05 發表 今日終於冇咁濕.. 呢幾日玩抽乾衫...D衫掛到周圍都係 好討厭呢D天氣
翡翠宮
積分: 75475
原帖由 laamling 於 09-2-10 17:59 發表 咁7月都唔叫做淡季囉, 果時好多學校都考完試 or 開始放假~~~
原帖由 laamling 於 09-2-10 18:00 發表 身在福中不知福既女人,識係一回事, 會幫你有係另一回事~~~
原帖由 goodday228 於 09-2-12 15:14 發表 你呀, 唔好亂講野呀, 真係好鬼邪
原帖由 goodday228 於 09-2-12 15:17 發表 我咪又係, 可能年紀大心態唔同晒, k我都鍾意但好多歌名都唔識了
原帖由 goodday228 於 09-2-12 15:39 發表 嘩, 我寧願各自各搵地方行, 到咁上下時間約定係某一個地點等, 爭取時間呀
原帖由 goodday228 於 09-2-12 16:15 發表 哦, 呢個我果次公司已去過喇, 都幾 ... 令的 (但不宜久留)
原帖由 goodday228 於 09-2-12 16:17 發表 嘩, 你仲煩過我 , 不如你試下晨運啦, 反正唔洗番工 ~ 記住, 健康要緊呀
原帖由 laamling 於 09-2-13 08:21 發表 唔係呀, 唉~~~都係唔好旺季旅行好~~~mouth:
原帖由 laamling 於 09-2-13 08:24 發表 你真係一啲時間都唔"side"喎~~~
原帖由 laamling 於 09-2-13 11:51 發表 大家係咪都好掛住子華呢, 琴晚就有機會見到佢啦, 唔知你地有冇睇到呢, 就係無線既霎時感動, 冇~~~唔緊要, 我以經將佢既片新增於第二頁,#24 12/02/09 啦, 等大家都可以見一見子華, 做野都開心同醒神啲~~~
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:08 發表 唔啦, 唔好side晒d時間行呢d地方, 我寧願改行百貨公司或者飲杯咖啡
原帖由 goodday228 於 09-2-13 14:43 發表 咁你可唔可以轉好多個圈呀? 或者飛身, 凌空咁呢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy