跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2501#
發表於 09-2-3 15:35 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:31 發表
我黎喇~~~~~

hi...long time no see~!

係喎~你好番未呀?


子爵府

積分: 10674


2502#
發表於 09-2-3 15:38 |只看該作者
真係好耐喇~~~

好返D囉, 退左燒, 喉嚨唔痛, 但係仲有咳呢, 好辛苦先咳到D痰出黎, 仲咳到頭暈暈咁, 死未
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:35 發表

hi...long time no see~!

係喎~你好番未呀?


禁止訪問

積分: 7207


2503#
發表於 09-2-3 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2504#
發表於 09-2-3 15:40 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:38 發表
真係好耐喇~~~

好返D囉, 退左燒, 喉嚨唔痛, 但係仲有咳呢, 好辛苦先咳到D痰出黎, 仲咳到頭暈暈咁, 死未

你有冇睇過葵涌村o個個王英傑醫生呀?
最近,我地發現,我地一家三口睇佢都幾好..
睇一次,食幾次藥就冇事了!


禁止訪問

積分: 7207


2505#
發表於 09-2-3 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2506#
發表於 09-2-3 15:41 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:39 發表
唔知呀我諗冇咁快抽宿舍住卦...因為C6係諗住阿女開始報小學既時候先搬...我諗多數都係德福/黃大仙O架喇...應該出年先考慮搬屋囉...但單位一定細過而家好多囉 ...

都唔係呀~我睇過黃大仙宿舍個大三房,
都幾好喎~大過你而家住呢個單位o架..


子爵府

積分: 10674


2507#
發表於 09-2-3 15:42 |只看該作者
無呀, 我好小去葵涌村果邊.......我諗住今日食埋D西藥, 聽晚放工就去睇中醫, 因為食西藥多數都係止咳, 但係中藥就真係清到D感冒麻~~~順個手執執個身子~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:40 發表

你有冇睇過葵涌村o個個王英傑醫生呀?
最近,我地發現,我地一家三口睇佢都幾好..
睇一次,食幾次藥就冇事了!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2508#
發表於 09-2-3 15:43 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:40 發表
係呀咁神秘好緊張呀好心急呀....想知係男仔定女仔TIM....咁你到時一定要公報俾我地知呀

都唔係咩secret,只係唔想講錯啫.
因為我12/2 都去qe 做結構咯..
好快就可以肯定了!^^


禁止訪問

積分: 7207


2509#
發表於 09-2-3 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


2510#
發表於 09-2-3 15:43 |只看該作者
不過比著係我, 我都唔會問醫生 BB係男仔定女仔, 淨係知佢健康就得喇, 仔定女.....等出世先知仲開心~~
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:40 發表


係呀咁神秘好緊張呀好心急呀....想知係男仔定女仔TIM....咁你到時一定要公報俾我地知呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2511#
發表於 09-2-3 15:45 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:42 發表
無呀, 我好小去葵涌村果邊.......我諗住今日食埋D西藥, 聽晚放工就去睇中醫, 因為食西藥多數都係止咳, 但係中藥就真係清到D感冒麻~~~順個手執執個身子~~~ ...

咁又係~睇中醫可以清清個底...

上次我又係咳到cc吓...睇王英傑..
真係食o左三四次藥到就好番了..
touchwood 下次有需要..可以考慮吓呢個醫生..
幾好!


禁止訪問

積分: 7207


2512#
發表於 09-2-3 15:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


2513#
發表於 09-2-3 15:45 |只看該作者
係呀, 我又病呀~~~你都覺我成日病呢.......

D菌簡直勁到無人有, 初四喉嚨痛食左藥, 到初五晚就發燒喇, 都未試過D菌行得咁快~~~好在家下淨係得咳未好返咋......
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:43 發表



嘩~你又病呀你一病就好麻煩o架啵...有冇睇醫生呀而家D病菌好犀利o架....好好保重自己身體呀....不過想唔病都幾難啦而家D天氣時好時壞


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2514#
發表於 09-2-3 15:46 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:43 發表
不過比著係我, 我都唔會問醫生 BB係男仔定女仔, 淨係知佢健康就得喇, 仔定女.....等出世先知仲開心~~

你真係咁忍得到...唔想早o的知係仔定女嗎???
哈~


子爵府

積分: 10674


2515#
發表於 09-2-3 15:47 |只看該作者
好, 大吉利是, 下次有需要去睇下呢個醫生
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:45 發表

咁又係~睇中醫可以清清個底...

上次我又係咳到cc吓...睇王英傑..
真係食o左三四次藥到就好番了..
touchwood 下次有需要..可以考慮吓呢個醫生..
幾好!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2516#
發表於 09-2-3 15:47 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:45 發表

佢幾好o架...好有耐性有愛心我兩個女都係睇佢o架但可惜係我兩個女要睇好多次先可以好D呢!佢都幾多人睇o架..

咁真係人夾人了..
我地一家三口又ok喎~睇一次就唔洗再睇...
但佢真係超多人..
又冇得打電話預約喎!


子爵府

積分: 10674


2517#
發表於 09-2-3 15:47 |只看該作者
如果有一日我有左的話, 我會好忍得
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:46 發表

你真係咁忍得到...唔想早o的知係仔定女嗎???
哈~


禁止訪問

積分: 7207


2518#
發表於 09-2-3 15:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2519#
發表於 09-2-3 15:48 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:47 發表
如果有一日我有左的話, 我會好忍得

可能係你老公唔忍得喎~哈!!!


子爵府

積分: 10674


2520#
發表於 09-2-3 15:49 |只看該作者
佢無得唔忍喇, 個肚係我度~~~不過有左先算
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:48 發表

可能係你老公唔忍得喎~哈!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo