立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:31 發表 我黎喇~~~~~
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:35 發表 hi...long time no see~! 係喎~你好番未呀?
禁止訪問
積分: 7207
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:38 發表 真係好耐喇~~~ 好返D囉, 退左燒, 喉嚨唔痛, 但係仲有咳呢, 好辛苦先咳到D痰出黎, 仲咳到頭暈暈咁, 死未
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:39 發表 唔知呀我諗冇咁快抽宿舍住卦...因為C6係諗住阿女開始報小學既時候先搬...我諗多數都係德福/黃大仙O架喇...應該出年先考慮搬屋囉...但單位一定細過而家好多囉 ...
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:40 發表 你有冇睇過葵涌村o個個王英傑醫生呀? 最近,我地發現,我地一家三口睇佢都幾好.. 睇一次,食幾次藥就冇事了!
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:40 發表 係呀咁神秘好緊張呀好心急呀....想知係男仔定女仔TIM....咁你到時一定要公報俾我地知呀
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:42 發表 無呀, 我好小去葵涌村果邊.......我諗住今日食埋D西藥, 聽晚放工就去睇中醫, 因為食西藥多數都係止咳, 但係中藥就真係清到D感冒麻~~~順個手執執個身子~~~ ...
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:43 發表 嘩~你又病呀你一病就好麻煩o架啵...有冇睇醫生呀而家D病菌好犀利o架....好好保重自己身體呀....不過想唔病都幾難啦而家D天氣時好時壞
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:43 發表 不過比著係我, 我都唔會問醫生 BB係男仔定女仔, 淨係知佢健康就得喇, 仔定女.....等出世先知仲開心~~
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:45 發表 咁又係~睇中醫可以清清個底... 上次我又係咳到cc吓...睇王英傑.. 真係食o左三四次藥到就好番了.. touchwood 下次有需要..可以考慮吓呢個醫生.. 幾好!
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:45 發表 佢幾好o架...好有耐性有愛心我兩個女都係睇佢o架但可惜係我兩個女要睇好多次先可以好D呢!佢都幾多人睇o架..
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:46 發表 你真係咁忍得到...唔想早o的知係仔定女嗎??? 哈~
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:47 發表 如果有一日我有左的話, 我會好忍得
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:48 發表 可能係你老公唔忍得喎~哈!!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy