跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9651


2501#
發表於 09-3-27 11:09 |只看該作者
我仲未決定到呀, 因為米之ba覺得好似太多課外活動, 問我可唔可以cut一個wor, 所以會過2日先覆佢地

原帖由 Secure 於 09-3-27 11:07 發表
米之ma,
你係唔係confirm報ar?
咁佢地洗唔洗你一次過交晒一期(3-4個月)既fee 呢?


侯爵府

積分: 22443


2502#
發表於 09-3-27 12:01 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:01 發表
morning
其實米之連間kinder都有教, 但我多數會再報出面既phonics比佢, 咪當温習多D lor, 我驚自己都唔識教佢


我肯定自己唔識教 phonics, 因為我冇學過, 所以想問下, 駛唔駛報多個囉.... 我而家都揾緊英文 course, 但又係唔知响邊樹學好 d


侯爵府

積分: 22443


2503#
發表於 09-3-27 12:02 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:09 發表
我仲未決定到呀, 因為米之ba覺得好似太多課外活動, 問我可唔可以cut一個wor, 所以會過2日先覆佢地


kit ba 都覺得我比好多野阿仔玩, 果日同佢報 coby dance, 佢已經話我


伯爵府

積分: 16917


2504#
發表於 09-3-27 12:24 |只看該作者
oic,要cut,你係唔係好難取捨ar:lol:

原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:09 發表
我仲未決定到呀, 因為米之ba覺得好似太多課外活動, 問我可唔可以cut一個wor, 所以會過2日先覆佢地


伯爵府

積分: 16917


2505#
發表於 09-3-27 12:25 |只看該作者
你除左coby, 仲有drama & music?咁3樣都未算好多~
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 12:02 發表


kit ba 都覺得我比好多野阿仔玩, 果日同佢報 coby dance, 佢已經話我

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-27 12:28 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


2506#
發表於 09-3-27 12:32 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-27 12:25 發表
你除左coby, 仲有drama & music?咁3樣都未算好多~


drama & music 仲有 2 堂完啦, 所以又要揾 d 世藝比佢


伯爵府

積分: 16917


2507#
發表於 09-3-27 12:36 |只看該作者
不過kit少係返whole day,都只係weekend姐~
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 12:32 發表


drama & music 仲有 2 堂完啦, 所以又要揾 d 世藝比佢


侯爵府

積分: 22443


2508#
發表於 09-3-27 14:47 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-27 12:36 發表
不過kit少係返whole day,都只係weekend姐~


yes... kit ba 咁都話多


伯爵府

積分: 16917


2509#
發表於 09-3-27 14:52 |只看該作者
no i mean kit少係返whole day,基本上搵course係for weekend only,唔洗太多~
anyway你2/3courses都未算好多~
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 14:47 發表


yes... kit ba 咁都話多


伯爵府

積分: 16151


2510#
發表於 09-3-27 16:21 |只看該作者
oh....睇黎...
我都要著緊 d 同細佬搵 d course 先


伯爵府

積分: 16917


2511#
發表於 09-3-30 11:22 |只看該作者
morning~
好似出返太陽lu wor


男爵府

積分: 9651


2512#
發表於 09-3-30 11:27 |只看該作者
morning
係咩, 等我一陣出去行下先
原帖由 Secure 於 09-3-30 11:22 發表
morning~
好似出返太陽lu wor


伯爵府

積分: 16917


2513#
發表於 09-3-30 11:37 |只看該作者
又shopping?
係wor,e+你係唔係仲係日日有愛心溫暖牌lunch食架?
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:27 發表
morning
係咩, 等我一陣出去行下先


侯爵府

積分: 22443


2514#
發表於 09-3-30 11:50 |只看該作者
morning

我唔敢再 shopping 買衫比 kit 少, 因為kit 少好多衫未著, 有 木仲要係新既, 再唔著, 真係唔啱著啦


男爵府

積分: 9651


2515#
發表於 09-3-30 11:56 |只看該作者
唔係, 只不過上個week日日都落雨, 個人都無乜心機啫, 見到太陽會開心D, 其實shopping同天氣都無乜關係 我都會照買
係呀, 除非米之婆/米之公唔得閒, 咁就會skip 1日
原帖由 Secure 於 09-3-30 11:37 發表
又shopping?
係wor,e+你係唔係仲係日日有愛心溫暖牌lunch食架?


伯爵府

積分: 16917


2516#
發表於 09-3-30 11:56 |只看該作者
d 3咩size架?
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 11:50 發表
morning

我唔敢再 shopping 買衫比 kit 少, 因為kit 少好多衫未著, 有 木仲要係新既, 再唔著, 真係唔啱著啦


男爵府

積分: 9651


2517#
發表於 09-3-30 11:57 |只看該作者
唔緊要, 咪好似我咁, 之前季尾清貨, 我入左D大少少既衫/褲比米之連, 跟住E+開始睇夏季

仲有你之前買定好大size架, 點解會有咁多, 我通常只會買定下一年既衫咋
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 11:50 發表
morning

我唔敢再 shopping 買衫比 kit 少, 因為kit 少好多衫未著, 有 木仲要係新既, 再唔著, 真係唔啱著啦

[ 本帖最後由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:58 編輯 ]


伯爵府

積分: 16917


2518#
發表於 09-3-30 12:00 |只看該作者
咁我都明,有時天氣唔好,心情down down地,反而仲想shop下ping黎發洩下添,買左野會開心d添wor~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:56 發表
唔係, 只不過上個week日日都落雨, 個人都無乜心機啫, 見到太陽會開心D, 其實shopping同天氣都無乜關係 我都會照買
係呀, 除非米之婆/米之公唔得閒, 咁就會skip 1日
...


男爵府

積分: 9651


2519#
發表於 09-3-30 12:04 |只看該作者
我同我大妹近日都行下睇下D飲衫, 不過有D好貴呀, 要HK$5,XXX一條裙呀
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:00 發表
咁我都明,有時天氣唔好,心情down down地,反而仲想shop下ping黎發洩下添,買左野會開心d添wor~


伯爵府

積分: 16917


2520#
發表於 09-3-30 12:15 |只看該作者
你想買咩款?晚裝or only斯文靚靚裙?
其實如果要呢d飲3,到x'mas前後大把ar~不過你又係nov咁真係會難搵d lor~
$5xxx又真係好拿利wor
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 12:04 發表
我同我大妹近日都行下睇下D飲衫, 不過有D好貴呀, 要HK$5,XXX一條裙呀

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-30 12:17 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo