立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9651
原帖由 Secure 於 09-3-27 11:07 發表 米之ma, 你係唔係confirm報ar? 咁佢地洗唔洗你一次過交晒一期(3-4個月)既fee 呢?
侯爵府
積分: 22443
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:01 發表 morning 其實米之連間kinder都有教, 但我多數會再報出面既phonics比佢, 咪當温習多D lor, 我驚自己都唔識教佢
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-27 11:09 發表 我仲未決定到呀, 因為米之ba覺得好似太多課外活動, 問我可唔可以cut一個wor, 所以會過2日先覆佢地
伯爵府
積分: 16917
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 12:02 發表 kit ba 都覺得我比好多野阿仔玩, 果日同佢報 coby dance, 佢已經話我
原帖由 Secure 於 09-3-27 12:25 發表 你除左coby, 仲有drama & music?咁3樣都未算好多~
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 12:32 發表 drama & music 仲有 2 堂完啦, 所以又要揾 d 世藝比佢
原帖由 Secure 於 09-3-27 12:36 發表 不過kit少係返whole day,都只係weekend姐~
原帖由 cubixluk 於 09-3-27 14:47 發表 yes... kit ba 咁都話多
積分: 16151
原帖由 Secure 於 09-3-30 11:22 發表 morning~ 好似出返太陽lu wor
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:27 發表 morning 係咩, 等我一陣出去行下先
原帖由 Secure 於 09-3-30 11:37 發表 又shopping? 係wor,e+你係唔係仲係日日有愛心溫暖牌lunch食架?
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 11:50 發表 morning 我唔敢再 shopping 買衫比 kit 少, 因為kit 少好多衫未著, 有 木仲要係新既, 再唔著, 真係唔啱著啦
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:56 發表 唔係, 只不過上個week日日都落雨, 個人都無乜心機啫, 見到太陽會開心D, 其實shopping同天氣都無乜關係 我都會照買 係呀, 除非米之婆/米之公唔得閒, 咁就會skip 1日 ...
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:00 發表 咁我都明,有時天氣唔好,心情down down地,反而仲想shop下ping黎發洩下添,買左野會開心d添wor~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 12:04 發表 我同我大妹近日都行下睇下D飲衫, 不過有D好貴呀, 要HK$5,XXX一條裙呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy