立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14983
taylortse 發表於 19-12-6 10:36 圍村人嘛 日本係我心目中既天堂 我鐘意古代中國歴史唐朝,去日本啱哂
積分: 11931
taylortse 發表於 19-12-6 10:52 係呀,貼喺肚位好暖,不過室內就…… 個包裝有寫係貼定手持,到時你睇下 ...
taylortse 發表於 19-12-6 10:54 我未去過台灣,而家都要萬幾? 係未連埋洗費?
珍珠宮
積分: 33371
manu4211963 發表於 19-12-6 10:54 真係圍村人 ? 其實我好鍾意住丁屋 成棟嗰種
1928mickey 發表於 19-12-6 10:31 認真說: 計温泉質素
小霹 發表於 19-12-6 10:57 計埋哂所有野全家應該都係萬幾就攪掂, 好抵玩 你未去過台灣
manu4211963 發表於 19-12-6 10:58 水質真係唔識喎 而家覺得 露天大池最正
taylortse 發表於 19-12-6 10:58 未去過呀,覺得唔太吸引 台灣啲溫泉ok嘛?
小霹 發表於 19-12-6 11:01 要睇地方, 主要食同親子, 我租呢d房, 阿女會好開心
taylortse 發表於 19-12-6 10:39 我係老虎乸
taylortse 發表於 19-12-6 11:02 好正,小朋友實鐘意
taylortse 發表於 19-12-6 10:42 你一定要留意啦,用西瓜卡都ok 你一定會買雪條
manu4211963 發表於 19-12-6 11:03 得個名囉 離家出走都................... 病虎
小霹 發表於 19-12-6 11:03 係呀, 一大班小朋友去重開心
taylortse 發表於 19-12-6 11:06 一個大既熊bear bear都夠哂 小朋友肯定攬住訓
taylortse 發表於 19-12-6 10:40 幾時變左阿四?
小霹 發表於 19-12-6 10:42 重有我小霹: 坐中華去台北
taylortse 發表於 19-12-6 10:44 我都覺 唔知點解 著返上次去日本件褸,都打冷震
manu4211963 發表於 19-12-6 11:14 室外温度顯示18~19度 覺得好似14~15度
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy