跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8096


2501#
發表於 05-8-4 12:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

午安~~~

cc, 你又幫你阿女問..哈~~~
你要個d我暫時冇多,
but多左個singapore..好似~


伯爵府

積分: 15560


2502#
發表於 05-8-4 12:44 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

vickym,

係呀!
佢昨晚無拿拿攞晒出黎, 叫我問我d 朋友有無喎!
singapore佢都有多呀~~


子爵府

積分: 12712


2503#
發表於 05-8-4 12:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

有冇咁勁呀, 咁快full booking
奀豬mami~~ 寫道:
33,
今日緊係唔得啦....full booking,直踩到夜晚呀 :-( :-( :-( :-( [quote]
563angela 寫道:
奀奀, 你今日出得嘛????? :mrgreen: CALL 我
[/quote]


子爵府

積分: 12712


2504#
發表於 05-8-4 12:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

冇錯
奀豬mami~~ 寫道:
好似係上年既 [quote]
Christy 寫道:
好似係毛系款
[quote]
Astrid 寫道:
好靚喎 ~~~ 個款你自創o架 ??

[quote]



伯爵府

積分: 15560


2505#
發表於 05-8-4 13:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563,

你e件衫我都有織呀!
不過比工人洗wear左 :-(

563angela 寫道:
交功課~~~

[size=x-large]背心

[size=x-large]花樣


伯爵府

積分: 18746


2506#
發表於 05-8-4 13:20 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


[quote]
563angela 寫道:
有冇咁勁呀, 咁快full booking [quote]


男爵府

積分: 8096


2507#
發表於 05-8-4 13:40 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

cc.
明白, but係咪而家都冇得換架啦....靠交換啦wor..我唸~~~ 如果有fd想交換or多出,我再留意下啦~
acintl 寫道:
vickym,

係呀!
佢昨晚無拿拿攞晒出黎, 叫我問我d 朋友有無喎!
singapore佢都有多呀~~


伯爵府

積分: 15560


2508#
發表於 05-8-4 13:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

vickym,

thx!

vickym 寫道:
cc.
明白, but係咪而家都冇得換架啦....靠交換啦wor..我唸~~~ 如果有fd想交換or多出,我再留意下啦~[quote]
acintl 寫道:
vickym,

係呀!
佢昨晚無拿拿攞晒出黎, 叫我問我d 朋友有無喎!
singapore佢都有多呀~~
[/quote]


大宅

積分: 3484


2509#
發表於 05-8-4 14:19 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

好眼訓
唔想起身,但個女要去學琴,焗我要起身 :-(


大宅

積分: 3484


2510#
發表於 05-8-4 14:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563~~~~~
勁!又交功課!
今年學校既勤學獎係你攞啦!!!
該用戶已被刪除

2511#
發表於 05-8-4 15:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3484


2512#
發表於 05-8-4 15:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

吉~~

一點幾~嘻~


大宅

積分: 3484


2513#
發表於 05-8-4 15:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

VILMA~~

你後尾終於係邊度買野食俾隻佬呀?


大宅

積分: 3484


2514#
發表於 05-8-4 15:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

吉~~

兩隻碟睇唔睇到呀?


男爵府

積分: 8096


2515#
發表於 05-8-4 15:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

係啦KIU媽,
我卒之係麥記是但買D野THEN "OH"巴士返屋企呀!!!
Kitty&Daniel 寫道:
kiu媽,
你下半場wet到幾點呀?[quote]
kiu媽 寫道:
好眼訓
唔想起身,但個女要去學琴,焗我要起身 :-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17569


2516#
發表於 05-8-4 16:27 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

今日係屋企熱到有d暈呀,我重煲湯,洗風扇,掃地,抺地,做噤多運動仲唔減到肥
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson
該用戶已被刪除

2517#
發表於 05-8-4 17:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5932


2518#
發表於 05-8-4 18:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

你咁瘦都仲要減

wing1206 寫道:
今日係屋企熱到有d暈呀,我重煲湯,洗風扇,掃地,抺地,做噤多運動仲唔減到肥


男爵府

積分: 5948


2519#
發表於 05-8-4 21:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院


男爵府

積分: 5948


2520#
發表於 05-8-4 21:34 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十)之瘋癲學院

563,
好靚呀~~你都好快手呀, 勁~勁~勁~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo