跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27329


2501#
發表於 05-12-14 10:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


okok, 咁你自己搞掂

happy_mother 寫道:
nat,
no need la cos i still have some cans of milk powder in mm's office, I'll ask my hb to take them. Thanks so much


侯爵府

積分: 21537


2502#
發表於 05-12-14 10:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)


低能囉 [quote]
CarMan 寫道:
大嫂,

你今日仲咩呀, 一早人地係講tony, 你又唔明,
宜家人地話willie係婆娘你又認 [quote]


侯爵府

積分: 23951


2503#
發表於 05-12-14 10:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

ok
monster_mummy 寫道:
i would suggest next week!!


侯爵府

積分: 24274


2504#
發表於 05-12-14 10:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

其實公司係check 緊每人每日上緊d網
所以一定有好多人知道有條kyleung日日上BK講個不停

IT都係受人指示去做
如果偏幫左我
佢地好大鑊

所以...
善哉....
如王師主話,當樂得清靜,洗滌心靈吧

CarMan 寫道:
你同it friend 唔 friend呀,
有無complaint過人呀
叫人幫下你啦[quote]
kyleung 寫道:
唉....
公司晨早已經block 哂大家啦
要install ,老早install 左,可以做埋雅虎人啦!!
要administrator先可以install 野架!!!

冇架喇!!
我只有公司email 及mobile phone可以對外溝通咋!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

[quote]
CarMan 寫道:
carol,

你快d 試下再install msn呀, yahoo呀個d 啦,
唔係真係悶c 你
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


2505#
發表於 05-12-14 10:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

轉工..good suggestion 轉嚟我公司喇!我幫你搵位
CarMan 寫道:
轉工啦[quote]
kyleung 寫道:
無辦法架喇!!
只可以默默接受明天不見天日的來臨!
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


2506#
發表於 05-12-14 10:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

終於有條婆乸要training lu.....

I like 婆乸 apply on 王師主more than 婆娘!!


happy_mother 寫道:
karen, training la [quote]
CarMan 寫道:
大嫂,

你今日仲咩呀, 一早人地係講tony, 你又唔明,
宜家人地話willie係婆娘你又認 [quote]
karen&angus 寫道:
mm,
好like你形容我婆娘 [quote]
kyleung 寫道:
[quote]
monster_mummy 寫道:
karen,
有條婆娘認左頭。你叫你老公做野,佢一定唔會forget啦.

定係唔敢forget先? [/quote][/quote][/quote][/quote]


侯爵府

積分: 24274


2507#
發表於 05-12-14 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

你有冇老闆住DH
可以在DH開條shuttle bus 線?

karen&angus 寫道:
轉工..good suggestion 轉嚟我公司喇!我幫你搵位 [quote]
CarMan 寫道:
轉工啦[quote]
kyleung 寫道:
無辦法架喇!!
只可以默默接受明天不見天日的來臨!
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 7065


2508#
發表於 05-12-14 10:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen&angus 寫道:
轉工..good suggestion 轉嚟我公司喇!我幫你搵位 [quote]
CarMan 寫道:
轉工啦[quote]
kyleung 寫道:
無辦法架喇!!
只可以默默接受明天不見天日的來臨!
[/quote][/quote]

又唔見你幫我, 大細超
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 21537


2509#
發表於 05-12-14 10:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

我叫你轉工就幫你諗埋啦!
DH無...不過唔係好遠MK有 [quote]
kyleung 寫道:
你有冇老闆住DH
可以在DH開條shuttle bus 線?


珍珠宮

積分: 33190


2510#
發表於 05-12-14 10:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

monster_mummy 寫道:
[quote]
karen&angus 寫道:
轉工..good suggestion 轉嚟我公司喇!我幫你搵位 8-]
------------------------
又唔見你幫我, 大細超


侯爵府

積分: 24553


2511#
發表於 05-12-14 10:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

草.. 一定有辦法既... 快d問下人啦..
kyleung 寫道:
唉....
公司晨早已經block 哂大家啦
要install ,老早install 左,可以做埋雅虎人啦!!
要administrator先可以install 野架!!!

冇架喇!!
我只有公司email 及mobile phone可以對外溝通咋!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

[quote]
CarMan 寫道:
carol,

你快d 試下再install msn呀, yahoo呀個d 啦,
唔係真係悶c 你
[/quote]


男爵府

積分: 7065


2512#
發表於 05-12-14 10:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

kyleung 寫道:
其實公司係check 緊每人每日上緊d網
所以一定有好多人知道有條kyleung日日上BK講個不停

IT都係受人指示去做
如果偏幫左我
佢地好大鑊

所以...
善哉....
如王師主話,當樂得清靜,洗滌心靈吧

[quote]
CarMan 寫道:
你同it friend 唔 friend呀,
有無complaint過人呀
叫人幫下你啦[quote]
kyleung 寫道:
唉....
公司晨早已經block 哂大家啦
要install ,老早install 左,可以做埋雅虎人啦!!
要administrator先可以install 野架!!!

冇架喇!!
我只有公司email 及mobile phone可以對外溝通咋!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[/quote][/quote][/quote]

甘即係有人報串.
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 23951


2513#
發表於 05-12-14 10:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

yes 大細超
CarMan 寫道:
[quote]
monster_mummy 寫道:
[quote]
karen&angus 寫道:
轉工..good suggestion 轉嚟我公司喇!我幫你搵位 8-]
------------------------
又唔見你幫我, 大細超
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


2514#
發表於 05-12-14 10:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

我又要....pls help me
係唔係under你??
係唔係有3 hrs for lunch???
karen&angus 寫道:
我叫你轉工就幫你諗埋啦!
DH無...不過唔係好遠MK有 [quote]
kyleung 寫道:
你有冇老闆住DH
可以在DH開條shuttle bus 線?


侯爵府

積分: 21537


2515#
發表於 05-12-14 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

頂, 你係大老板隻左右手,
我幫你轉工, 你咪隨時做我亞姐
你傻架!
monster_mummy 寫道:
又唔見你幫我, 大細超


男爵府

積分: 7065


2516#
發表於 05-12-14 10:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

Pumpkin_mama 寫道:
草.. 一定有辦法既... 快d問下人啦.. [quote]
kyleung 寫道:
唉....
公司晨早已經block 哂大家啦
要install ,老早install 左,可以做埋雅虎人啦!!
要administrator先可以install 野架!!!

自已申請係公司用都唔得啦...

冇架喇!!
我只有公司email 及mobile phone可以對外溝通咋!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

[quote]
CarMan 寫道:
carol,

你快d 試下再install msn呀, yahoo呀個d 啦,
唔係真係悶c 你
[/quote][/quote]
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


珍珠宮

積分: 33190


2517#
發表於 05-12-14 10:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

msn 好似有條係web online, 唔駛install
Pumpkin_mama 寫道:
草.. 一定有辦法既... 快d問下人啦.. [quote]
kyleung 寫道:
唉....
公司晨早已經block 哂大家啦
要install ,老早install 左,可以做埋雅虎人啦!!
要administrator先可以install 野架!!!

冇架喇!!
我只有公司email 及mobile phone可以對外溝通咋!!!
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

[quote]
CarMan 寫道:
carol,

你快d 試下再install msn呀, yahoo呀個d 啦,
唔係真係悶c 你
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


2518#
發表於 05-12-14 10:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

婆乸個巧子尾,
你問咗SBB未呀? 無禮貌, 唔答人問題 :tongue:


男爵府

積分: 7065


2519#
發表於 05-12-14 10:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

karen&angus 寫道:
頂, 你係大老板隻左右手,
我幫你轉工, 你咪隨時做我亞姐
你傻架! [quote]
monster_mummy 寫道:
又唔見你幫我, 大細超
[/quote]

我老細唔大, 係呢到佢係好細.... 係你到仲細...我要搵part time.... 好payd的part time.
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24553


2520#
發表於 05-12-14 10:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 27(09/12/2005)

草:駛唔駛今日我地係bk同你攪個farewell bk 丫...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo