烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   26


男爵府

積分: 7165


2501#
發表於 12-4-5 16:41 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-5 16:33
食藥都冇咁快,我已經鼻塞同聲沙左喇我而家仲要做野晏點再返黎爬文:sosi ...

請老細早啲放你去睇醫生


子爵府

積分: 14865


2502#
發表於 12-4-5 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+feiyi+於+12-04-05+發表我都

原帖由 So肥 於 12-04-05 發表
相信大家都想
如果有地方梗想啦!




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2503#
發表於 12-4-5 16:47 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-5 16:33
食藥都冇咁快,我已經鼻塞同聲沙左喇我而家仲要做野晏點再返黎爬文:sosi ...

好好休息啦, 仲爬文~~


子爵府

積分: 14865


2504#
發表於 12-4-5 16:49 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-4-5+13:17+教協

原帖由 monmon 於 12-04-05 發表
都問左啦, 要訂貨, 而且都唔係好平, 要$16xx,所以無訂,我等緊另一間, 佢話應該下星期返貨, 仲好平, 希望真 ...
16xx豐擇都賣緊這個價啦,現貨添!





大宅

積分: 4178


2505#
發表於 12-4-5 16:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-04-04+發表心水

原帖由 So肥 於 12-04-04 發表
係呀!紅色嗰部真係好sharp醒雖然我不嬲唔好紅色
I like the metallic black one, so cool!



點評

tp168    發表於 12-4-5 17:31


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2506#
發表於 12-4-5 16:53 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-5 12:43
咁究竟你哋天日幾點呢 ? 係咪好早架 ?
聽日矛我份喎


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2507#
發表於 12-4-5 16:53 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 7]

今日試左烏東喇,頂2張用日清烏東粉整,下嗰幾張係中筋加木薯整,2隻都好味,中筋煙un小小,大公主鍾意日清,2公主鍾意中筋加木薯
我覺得切左唔靚,我自己逐條碌圓同幼佢,都係有壓麵機好D
myphoto.jpg



點評

hinhin_ma    發表於 12-4-5 20:18
tp168    發表於 12-4-5 17:26

[/url]


大宅

積分: 1783


2508#
發表於 12-4-5 16:54 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 7]

chowbb, 有冇收到我PM?
我send咗但check唔到???




公爵府

積分: 26018

畀面勳章


2509#
發表於 12-4-5 16:54 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-5 16:49
16xx豐擇都賣緊這個價啦,現貨添!
又買野???? 講到買咩呀??? 今日HOLIDAY MOOD, 等我搭下嗲

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


2510#
發表於 12-4-5 16:55 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-5 16:53
今日試左烏東喇,頂2張用日清烏東粉整,下嗰幾張係中筋加木薯整,2隻都好味,中筋煙un小小,大公主鍾意日清 ...
靚過我切好多啦, 我唔敢影相添呀...

HEHE...我訂左淘寶壓面機, 可惜無我至愛紫色
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2511#
發表於 12-4-5 16:57 |只看該作者
phibow 發表於 12-4-5 13:07
我SET預較, 放晒野落機就冇理佢LU
咁真係幫你唔到喇


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2512#
發表於 12-4-5 17:00 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-5+16:49+16xx

原帖由 winwin815 於 12-04-05 發表
又買野???? 講到買咩呀??? 今日HOLIDAY MOOD, 等我搭下嗲
焗爐呀!




[/url]


珍珠宮

積分: 40434


2513#
發表於 12-4-5 17:01 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-5 16:57
咁真係幫你唔到喇

mouth:mouth:mouth:唔通要日斗先可以整包


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2514#
發表於 12-4-5 17:01 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-5 13:23
怪唔得屋企隻蕉咁香啦 得係千色間百乖買架
我都係百x買


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


2515#
發表於 12-4-5 17:02 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-5 17:00
焗爐呀!
哦....呢個我唔諗住...毒我唔到...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2516#
發表於 12-4-5 17:02 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-4-5+16:53+今

原帖由 winwin815 於 12-04-05 發表
靚過我切好多啦, 我唔敢影相添呀...

HEHE...我訂左淘寶壓面機, 可惜無我至愛紫色
No,我切完係痴埋左,我自己手搓成咁架,真係愛心麵
第2轉加勁多粉,冇痴,但都唔靚,又手碌




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2517#
發表於 12-4-5 17:03 |只看該作者
cat221 發表於 12-4-5 13:31
我都無喎,我記得本書都好似係麵包葉
我地講緊攪烏冬麵糰喎 mouth:


侯爵府

積分: 20309


2518#
發表於 12-4-5 17:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-04-05+發表康

原帖由 Cayee 於 12-04-05 發表
公司冇
快d去買呀!咪聽日出嚟散播病菌




公爵府

積分: 26018

畀面勳章


2519#
發表於 12-4-5 17:03 |只看該作者
本帖最後由 winwin815 於 12-4-5 17:04 編輯
natalielin 發表於 12-4-5 17:02
No,我切完係痴埋左,我自己手搓成咁架,真係愛心麵
第2轉加勁多粉,冇痴,但都唔靚,又手碌



...

我碌到好薄, 跟住叠埋去切, 切完又痴返埋, 頭都暈埋
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


2520#
發表於 12-4-5 17:04 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-5 17:03
我地講緊攪烏冬麵糰喎
用細葉架喎
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo