烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 37201


2501#
發表於 12-5-16 15:59 |只看該作者

引用:用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子

原帖由 yanyvonne 於 12-05-16 發表
用了仙姐食譜咖啡吐司!唔落咖啡!整了提子包!雪了17小時的中種加埋主麵團這天氣有點濕都加了2細湯匙粉已o ...





侯爵府

積分: 23056


2502#
發表於 12-5-16 16:01 |只看該作者
想問下如果食譜有20g蜂蜜, 我唔想用, 一來唔知我屋企個隻可唔可以加熱, 二來怕用蜂蜜發唔高.... 我可唔可以轉番砂糖/蔗糖呢... 洗唔洗加番少少水...

我想做呢個... thx

http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=67015


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2503#
發表於 12-5-16 16:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-16+發表

原帖由 happylamily 於 12-05-16 發表
二記個隻都有兩個月期限。
Ok,咁2個月期限都可以試下




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2504#
發表於 12-5-16 16:26 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:22+細

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
我阿媽咪又係, 佢話鐘意甜包, 但原來佢覺得造型包, 仲要有餡先叫甜包, 方包幾甜佢都唔食... =-=" ...
造型包,仲未熟手,用好多時間,仲有光波又放唔到咁多,等焗都有排





[/url]


子爵府

積分: 13105


2505#
發表於 12-5-16 16:30 |只看該作者

引用:想問下如果食譜有20g蜂蜜,+我唔想用,+一來

原帖由 stephenietam 於 12-05-16 發表
想問下如果食譜有20g蜂蜜, 我唔想用, 一來唔知我屋企個隻可唔可以加熱, 二來怕用蜂蜜發唔高.... 我可唔可以 ...
用Maple Syrup




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2506#
發表於 12-5-16 16:30 |只看該作者
大昌食品仲有好多阿膠紅棗!我前幾個月買唔使$20,而家加O左價 !



點評

hinhin_ma  ..TKS...  發表於 12-5-16 17:33


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2507#
發表於 12-5-16 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-16+發

原帖由 wyfpoon 於 12-05-16 發表
係呀,咁我都要識做
我奶奶只識買橙,橙味雪糕得唔得呢




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2508#
發表於 12-5-16 16:32 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-16 15:18
老狗痴呆係點架
呆呆咁,叫佢無乜反應,又唔識食野.......而家食緊痴呆症藥,睇下會唔會好D !


子爵府

積分: 13105


2509#
發表於 12-5-16 16:33 |只看該作者

引用:大昌食品仲有好多阿膠紅棗!我前幾個月買唔

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
大昌食品仲有好多阿膠紅棗!我前幾個月買唔使$20,而家加O左價 !
係吾係沖水飲?




珍珠宮

積分: 37201


2510#
發表於 12-5-16 16:34 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+12-5-16+15:06+我一試

原帖由 陳33 於 12-05-16 發表
想問鮮酵母用邊一隻呀
首領用安琪鮮yeast




珍珠宮

積分: 40434


2511#
發表於 12-5-16 16:34 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-5-16 15:25
你收工過嚟食係閘口俾你食

係咪靚仔餵先


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2512#
發表於 12-5-16 16:34 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 15:20
,一試就返唔到轉頭
但鮮酵母要點整包架?同埋唔係好快到期咩?我怕快到期,我出唔到去買!



...
有兩個月時限,如果收藏得好,可以用到3個月,以一日一機計,每次用5.6 GM YEAST,應該3個月會用晒!



翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2513#
發表於 12-5-16 16:36 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-16 15:23
原來狗都有哩個病架!
係呀,我都係知道無幾耐!同人一樣,佢唔會因呢個病而好快死亡,係照顧佢O既人辛苦 !

點評

hinhin_ma    發表於 12-5-16 17:36


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2514#
發表於 12-5-16 16:37 |只看該作者
陳33 發表於 12-5-16 15:53
想問鮮酵母用邊一隻呀
我用安琪鮮酵母,2記有另外一隻牌子都ok架

點評

hinhin_ma  燕山牌.....  發表於 12-5-16 17:35


子爵府

積分: 13105


2515#
發表於 12-5-16 16:38 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:23+原

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
係呀,我都係知道無幾耐!同人一樣,佢唔會因呢個病而好快死亡,係照顧佢O既人辛苦 !
...
陰公!




珍珠宮

積分: 37201


2516#
發表於 12-5-16 16:39 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:23+原

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
係呀,我都係知道無幾耐!同人一樣,佢唔會因呢個病而好快死亡,係照顧佢O既人辛苦 !
...
仲會失禁、日夜顛倒、唔食野我老細講佢隻狗講到一個月要用成3-4k醫藥費




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2517#
發表於 12-5-16 16:41 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:20+,

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
有兩個月時限,如果收藏得好,可以用到3個月,以一日一機計,每次用5.6 GM YEAST,應該3個月會用晒!
咁收係雪格定冰格呀?攪到想試下tim,整包時,係咪都唔可以掂鹽?




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2518#
發表於 12-5-16 16:41 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-5-16 15:54
用鮮yeast好易有光頭仔不過我仲未找到合適份量,唔高大,我又怕預約,所以要有時間先可以用:igiveu ...
我唔要求高大,祇要求軟熟 有16cm 已ok
我試過用吐司mode 及軟吐司mode,同樣用5.6 gm yeast o既高度係一樣,
但軟吐司mode就更加軟熟!

tammy 話齋,唔建議用高份量酵母去用快速 mode,咁就違反使用鮮酵母的原意!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2519#
發表於 12-5-16 16:42 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-16+15:23+原

原帖由 tp168 於 12-05-16 發表
係呀,我都係知道無幾耐!同人一樣,佢唔會因呢個病而好快死亡,係照顧佢O既人辛苦 !
...
IC




[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2520#
發表於 12-5-16 16:44 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-5-16 14:09
士多啤梨雪糕


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo