烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2501#
發表於 13-10-28 13:47 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 13:13
呢間店我一星期會經過一次,咁多年黎,我一次都無幫襯過
呢個包應該用洛神花連材料一齊揉麵
...
咪成手 "血染的風采"


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2502#
發表於 13-10-28 13:47 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-28 13:16
記得攞印花做會員呀

會員有咩jetso? 95折?


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2503#
發表於 13-10-28 13:49 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+13:25+話

原帖由 pandaray 於 13-10-28 發表
係. 即係LEGAL HIGH 第2輯
不過都係因為主角紅左XD
J2咪播ing 1,但唔覺好睇:pppp:




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2504#
發表於 13-10-28 13:49 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-28 13:39
因為你已經齊款又齊色
其實我 d stoneware 好少架咋, 我無貯齊款同色架


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2505#
發表於 13-10-28 13:50 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 13:47
會員有咩jetso? 95折?
yes, 有 95 折


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2506#
發表於 13-10-28 13:52 |只看該作者
bb915思思 發表於 13-10-28 13:36
我用日清粉250水170,是否不夠?thank you ,thx
想問問我用2軟式包跟机食谱只是減左水到170ml,和牛油10g,其他跟書,做出來好食但勁多麵包碎和小小鞋,是 ...

你點樣存放麵包 ?
以我屋企為例,可以加多 5 g 水量。

有麵包碎,係咪把刀唔夠利?


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2507#
發表於 13-10-28 13:52 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 13:25
話佢新果套律政2破晒日本收視紀錄

夠chok, 夠誇, 幾好笑呀


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2508#
發表於 13-10-28 13:53 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-10-28+13:39+因為

原帖由 hallonatalie 於 13-10-28 發表
其實我 d stoneware 好少架咋, 我無貯齊款同色架
好難儲得齊,需要好大間屋&好多銀彈




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2509#
發表於 13-10-28 13:53 |只看該作者
波子, man7099,

不如約你哋一齊下星期六放工, 晌荃灣等, 好無 ?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2510#
發表於 13-10-28 13:53 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 13:30
耶~ 好衰㗎,唔中毒~
你要放d,不同顏色花花心心煲先得架


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2511#
發表於 13-10-28 13:54 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 13:53
好難儲得齊,需要好大間屋&好多銀彈
大屋 & 銀彈, 我無 .... 所以一定唔會貯齊款同色


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


2512#
發表於 13-10-28 13:55 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-28+13:30+耶

原帖由 tp168 於 13-10-28 發表
你要放d,不同顏色花花心心煲先得架
我一件都無,點放啫




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2513#
發表於 13-10-28 13:55 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-28 13:38
首領果然係高手,一睇就知點整
我唔係高手
祇係整得多知道少少咋


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2514#
發表於 13-10-28 13:56 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 13:44
佢演戲好浮誇, 可能因為舞台劇出身
哦,唔怪之得啦


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2515#
發表於 13-10-28 13:56 |只看該作者
tensi819 發表於 13-10-28 13:55
我一件都無,點放啫


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2516#
發表於 13-10-28 13:57 |只看該作者
Naxos 發表於 13-10-28 13:45
請問如果想整粒粒芝士包可否用快mode?
可以呀,但唔包d芝士唔會打爛喎,有粗混會好d


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2517#
發表於 13-10-28 13:57 |只看該作者
hallonatalie 發表於 13-10-28 13:47
咪成手 "血染的風采"
gina 整紅菜頭麵包都係咁啦


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2518#
發表於 13-10-28 13:58 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 13:47
會員有咩jetso? 95折?
儲夠唔知幾多個,可以做會員,以後買野有95折


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2519#
發表於 13-10-28 13:59 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-28 13:52
夠chok, 夠誇, 幾好笑呀
即係又要睇埋律政


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2520#
發表於 13-10-28 14:00 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-28 14:01 編輯
tp168 發表於 13-10-28 13:45
係好重架,我唔會買,都係8下啫,屋企有不锈鋼兜都唔知幾好用,唔怕打爛 ...

我好鍾意用不锈鋼兜做MIXING, 醃肉, 蒸食物 及 處理食材, 吾怕花吾怕爛, 又傳熱快, 上菜先轉靚碟

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo