跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2521#
發表於 08-12-17 10:35 |只看該作者
:lol :lol 有心就得啦,大家會明白既.
你諗下一班計佢35人,一人寫34張,一班就1190張,真係好唔環保及浪費金錢,計佢 $1.00一張都$1190啦(一班).

肖珍高,中,低上下午班共24班就係28560張

原文章由 happy_mother 於 08-12-17 10:09 發表
早晨 ar,
見到你地d message, 我昨天仲想開始回 christmas card, 而家真係要 再諗諗 lamouth:mouth:" /> mouth:mouth:" />

[ 本文章最後由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:38 編輯 ]


男爵府

積分: 7578


2522#
發表於 08-12-17 10:47 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 09:22 發表
我都唔會全班派,真係好唔環保.
買左10張,寫完就算...沒有收到既同學mami應該唔介意既....祝大家聖誕快樂[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_2_58.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/8/8_2_70v.gif[/img]
...


我都一樣....大家聖誕快樂 


侯爵府

積分: 23951


2523#
發表於 08-12-17 10:49 |只看該作者


原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:35 發表
:lol :lol 有心就得啦,大家會明白既.
你諗下一班計佢35人,一人寫34張,一班就1190張,真係好唔環保及浪費金錢,計佢 $1.00一張都$1190啦(一班).

肖珍高,中,低上下午班共24班就係28560張

...


男爵府

積分: 7578


2524#
發表於 08-12-17 10:50 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:31 發表
無事忙..只不過比較懶


我成日都好忙...懶人xx多 



公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2525#
發表於 08-12-17 10:53 |只看該作者
...係屋企時,我忙到xx都唔得閒去
原文章由 angeljj 於 08-12-17 10:50 發表


我成日都好忙...懶人xx多 


男爵府

積分: 7578


2526#
發表於 08-12-17 10:53 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:35 發表
:lol :lol 有心就得啦,大家會明白既.
你諗下一班計佢35人,一人寫34張,一班就1190張,真係好唔環保及浪費金錢,計佢 $1.00一張都$1190啦(一班).

肖珍高,中,低上下午班共24班就係28560張

...


你唔計我都無諗tim


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2527#
發表於 08-12-17 10:54 |只看該作者
原文章由 angeljj 於 08-12-17 10:47 發表


我都一樣....大家聖誕快樂 


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2528#
發表於 08-12-17 10:56 |只看該作者
...因為我無事忙,計埋依d婆乸數囉
原文章由 angeljj 於 08-12-17 10:53 發表


你唔計我都無諗tim


男爵府

積分: 7578


2529#
發表於 08-12-17 11:01 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:53 發表
...係屋企時,我忙到xx都唔得閒去




諗到啦..要照顧3位公子+一位大帝,一人一個要求都忙死 mouth:


男爵府

積分: 7578


2530#
發表於 08-12-17 11:02 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:56 發表
...因為我無事忙,計埋依d婆乸數囉


精明主婦呀 


侯爵府

積分: 23951


2531#
發表於 08-12-17 11:03 |只看該作者
我都係, so 好多野都要係 office 做
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:53 發表
...係屋企時,我忙到xx都唔得閒去


男爵府

積分: 7578


2532#
發表於 08-12-17 11:06 |只看該作者
原文章由 happy_mother 於 08-12-17 11:03 發表
我都係, so 好多野都要係 office 做


我就深夜做 


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2533#
發表於 08-12-17 11:10 |只看該作者
我都係
原文章由 happy_mother 於 08-12-17 11:03 發表
我都係, so 好多野都要係 office 做


侯爵府

積分: 23951


2534#
發表於 08-12-17 11:10 |只看該作者
課程進度又多一版, 又要加字card
原文章由 angeljj 於 08-12-17 11:06 發表


我就深夜做 


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2535#
發表於 08-12-17 11:11 |只看該作者
夠瞓咩,又要一早送女返學,下午佢回家,你又要照顧佢mouth:
原文章由 angeljj 於 08-12-17 11:06 發表


我就深夜做 


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2536#
發表於 08-12-17 11:13 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 10:35 發表
:lol :lol 有心就得啦,大家會明白既.
你諗下一班計佢35人,一人寫34張,一班就1190張,真係好唔環保及浪費金錢,計佢 $1.00一張都$1190啦(一班).

肖珍高,中,低上下午班共24班就係28560張

...

我記得去年因為要寫聖誕咭, 搞到好忙, 所以今年都無主動送咭, 只係收到部份同學仔的咭, 唔知回唔回好, 不過, 我到今日為止都未買咭呀。


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2537#
發表於 08-12-17 11:15 |只看該作者
原文章由 happy_mother 於 08-12-17 11:10 發表
課程進度又多一版, 又要加字card

你講上星期五嗰D??


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2538#
發表於 08-12-17 11:17 |只看該作者
原文章由 JENNYSKY 於 08-12-17 11:11 發表
夠瞓咩,又要一早送女返學,下午佢回家,你又要照顧佢mouth:

我都好佩服佢, 瞓咁少都得。 我就每日返工都唔想起身, 但一放假又瞓唔到晏, 自動醒


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2539#
發表於 08-12-17 11:17 |只看該作者
上年我都好似收一張回一張,無個個送
原文章由 cloudybobo 於 08-12-17 11:13 發表

我記得去年因為要寫聖誕咭, 搞到好忙, 所以今年都無主動送咭, 只係收到部份同學仔的咭, 唔知回唔回好, 不過, 我到今日為止都未買咭呀。


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


2540#
發表於 08-12-17 11:19 |只看該作者
...我都係, 每朝6:30起身,星期六,日想瞓晏d,都自動起身
原文章由 cloudybobo 於 08-12-17 11:17 發表

我都好佩服佢, 瞓咁少都得。 我就每日返工都唔想起身, 但一放假又瞓唔到晏, 自動醒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo