嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25050


2521#
發表於 08-11-6 15:55 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:53 發表


打左都出4粒

係會出架!


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


2522#
發表於 08-11-6 15:55 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:51 發表

記住, 你地係打工仔, 比人鬧係應份!!!份糧包咗!! 咁諗會唔會好d?? 我成日都係咁諗架


咁唔做錯野, 咪唔洗比人x law


公爵府

積分: 25050


2523#
發表於 08-11-6 15:55 |只看該作者
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:54 發表

係呀, 打咗都會出架..
E生話打咗會出少D咁解...


子爵府

積分: 10300


2524#
發表於 08-11-6 15:55 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 15:52 發表

唔該lo媽~
我唔走都係因為份淫工!
大小b's幸福靠曬我!

原來你係膠淫工淫士....失覺失覺



http://hk.myblog.yahoo.com/loveyi_ivy


公爵府

積分: 25050


2525#
發表於 08-11-6 15:56 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-11-6 15:54 發表
高層母親 (即係我頂頭上司)佢可唔可憐我唔知, 我淨係知我呢個低層母親好可憐

你要出cheap, 低極有限啦!:;pppp:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


2526#
發表於 08-11-6 15:56 |只看該作者
其實你今次去要做d咩jack???要5日咁耐.....
原文章由 KarieWu 於 08-11-6 15:54 發表
高層母親 (即係我頂頭上司)佢可唔可憐我唔知, 我淨係知我呢個低層母親好可憐


公爵府

積分: 25050


2527#
發表於 08-11-6 15:56 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:55 發表

打咗好, 我今個星期六帶lo仔去打

係呀, 出都冇咁辛苦!


子爵府

積分: 10300


2528#
發表於 08-11-6 15:56 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-11-6 15:54 發表
高層母親 (即係我頂頭上司)佢可唔可憐我唔知, 我淨係知我呢個低層母親好可憐

我住係你下面.....仲可憐:-( :-( :-( :-(


http://hk.myblog.yahoo.com/loveyi_ivy


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


2529#
發表於 08-11-6 15:57 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-11-6 15:53 發表

俊俊都未出..........
好彩我已經帶佢打左水痘針


咪咪一定會出


公爵府

積分: 25050


2530#
發表於 08-11-6 15:57 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:55 發表


咁唔做錯野, 咪唔洗比人x law

我果個, 唔錯都鬧!


子爵府

積分: 10300


2531#
發表於 08-11-6 15:58 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:57 發表


咪咪一定會出

5係個個都 會出架..

我老公無, 我有..


http://hk.myblog.yahoo.com/loveyi_ivy


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


2532#
發表於 08-11-6 15:58 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:55 發表


咁唔做錯野, 咪唔洗比人x law

你地做實業就梗係咁啦, 因為d人好正常有貨就ok, 我地呢d做牛做馬做服務性行業, 冇做錯都比人媽叉架,

好似我哋個小妹妹打電話追d友仔交管理費, d人3-4個月都未交, 打去條友係咁媽叉小妹妹, 又話遲少少都打嚟追債咁, 又講粗口, 爭人錢仲惡過人~~

[ 本文章最後由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 16:02 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


2533#
發表於 08-11-6 16:00 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:57 發表


咪咪一定會出

讀幼稚園好容易互相惹對方架 我阿女出得好辛苦


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


2534#
發表於 08-11-6 16:00 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 15:57 發表

我果個, 唔錯都鬧!


咁唯有學lo媽話x , 份糧係包忽人x.

不過能起都好鞋頂


公爵府

積分: 25050


2535#
發表於 08-11-6 16:02 |只看該作者
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:55 發表

原來你係膠淫工淫士....失覺失覺

唔係, 係我負擔佢地d衣著鞋物/課外活動/醫療.....姐!


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


2536#
發表於 08-11-6 16:02 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:58 發表

你地做實業就梗係咁講, 我地呢d做牛做馬做服務性行業, 冇做錯都比人媽叉架,

好似我哋個小妹妹打電話追d友仔交管理費, d人3-4個月都未交, 打去條友係咁媽叉小妹妹, 又話遲少少都打嚟追債咁, 又講粗 ...


咁我實做唔到你果行


公爵府

積分: 25050


2537#
發表於 08-11-6 16:02 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:56 發表
其實你今次去要做d咩jack???要5日咁耐.....

係喎, 開會2-3日咩都開曬啦!mouth:


公爵府

積分: 25050


2538#
發表於 08-11-6 16:03 |只看該作者
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:56 發表

我住係你下面.....仲可憐:-( :-( :-( :-(

我陪你啦~


子爵府

積分: 10300


2539#
發表於 08-11-6 16:04 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 16:02 發表

係喎, 開會2-3日咩都開曬啦!mouth:

開完會仲要大家研究研究, 聯繫聯繫!!!!

仲要玩呢...shopping呢....


http://hk.myblog.yahoo.com/loveyi_ivy


公爵府

積分: 25050


2540#
發表於 08-11-6 16:04 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:57 發表


咪咪一定會出

又未必架!
比人惹就一定出!
所以你地是但一個出,
好通知我地, 等我地去惹下!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo