立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25050
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:53 發表 打左都出4粒
男爵府
積分: 9368
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:51 發表 記住, 你地係打工仔, 比人鬧係應份!!!份糧包咗!! 咁諗會唔會好d?? 我成日都係咁諗架
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:54 發表 係呀, 打咗都會出架.. E生話打咗會出少D咁解...
子爵府
積分: 10300
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 15:52 發表 唔該lo媽~ 我唔走都係因為份淫工! 大小b's幸福靠曬我!
原文章由 KarieWu 於 08-11-6 15:54 發表 高層母親 (即係我頂頭上司)佢可唔可憐我唔知, 我淨係知我呢個低層母親好可憐
珍珠宮
積分: 42723
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:55 發表 打咗好, 我今個星期六帶lo仔去打
原文章由 chunchunbb 於 08-11-6 15:53 發表 俊俊都未出.......... 好彩我已經帶佢打左水痘針
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:55 發表 咁唔做錯野, 咪唔洗比人x law
原文章由 awesomeada 於 08-11-6 15:57 發表 咪咪一定會出
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 15:57 發表 我果個, 唔錯都鬧!
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:55 發表 原來你係膠淫工淫士....失覺失覺
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:58 發表 你地做實業就梗係咁講, 我地呢d做牛做馬做服務性行業, 冇做錯都比人媽叉架, 好似我哋個小妹妹打電話追d友仔交管理費, d人3-4個月都未交, 打去條友係咁媽叉小妹妹, 又話遲少少都打嚟追債咁, 又講粗 ...
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-11-6 15:56 發表 其實你今次去要做d咩jack???要5日咁耐.....
原文章由 loveyi_ivy2008 於 08-11-6 15:56 發表 我住係你下面.....仲可憐:-( :-( :-( :-(
原文章由 熹媽咪 於 08-11-6 16:02 發表 係喎, 開會2-3日咩都開曬啦!mouth:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy