原帖由 carollam310 於 09-2-13 18:21 發表
阿女本特區護照就快過期...頭先去左辦新証..搞左幾鬼耐話佢張相唔得...副眼鏡有小小反光...D相係尋日先影咋..搞左好耐...最後話...照呈上去先...如果總部話唔得..你就要去再影過
![]()
0係呢個時候..坐係隔灕窗有個阿叔又係話張相反光...
但佢就一定要去再影過...因為張相反光好嚴重...個男人呱呱嘈鬧人..
聽到咁...我就八卦望下佢...睇下佢戴乜野眼鏡..
點知.......一望...我即刻忍唔住笑左出黎:lol
我一笑...入境處個職員都忍唔住先![]()
因為...個阿叔唔係因為戴眼鏡而反光...而係....
佢係光頭佬...佢個額頭太"令"而反光
