立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:48 發表 係咩有冇套廁呀!大過我而家呢間呀咁我諗真係要叫C6快D抽黃大仙宿舍先得喇...如果唔係一陣俾人抽左就弊喇....
原帖由 毛B 於 09-2-3 15:49 發表 佢無得唔忍喇, 個肚係我度~~~不過有左先算
禁止訪問
積分: 7207
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 15:51 發表 嘻~ 不過,我真係聽唔少.. 超u/s時話佢知係女... 到出世時係仔... 仲要買晒女仔野....真係大整古!
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 15:58 發表 你有冇打流感針呀....陰公見到你病真係鄧你老公心都痛埋呀你老公有冇服侍你呀.......一咳係最辛苦o架可以搞到你咳到想死呀
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 16:04 發表 咁我唔知啵我冇我C6呢D野o架...我從來都冇問佢幾分既...我諗夠卦....得一個廁所呀咁實爭廁所用都得喇....
原帖由 毛B 於 09-2-3 16:07 發表 無打呀, 唔敢打呀, 我見公司D同事次次打完都發燒, 所以咪唔敢打囉 我家下咳到訓唔到添呀
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 16:09 發表 吓!唔係噃正常係唔會發燒啵不過都係睇一DD人o架咋因人而議不過如果你打左應該會好D啵... 你可以等好番先打o架嘛
原帖由 jenny媽媽 於 09-2-3 16:07 發表 哈哈!係呀咪即係好似阿甘比咁囉...話呢個係仔點知生出 o黎既時候係女噃.....除非照既係4D啦...呢樣就唔會錯得去邊喇
原帖由 ChristieMing 於 09-2-3 16:11 發表 我都冇打呀~ 之前o的人話冇咩用.. 所以都唔會主動去打.. 如果皓皓唔係要返學,我都唔會帶佢去打呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy