跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22443


2521#
發表於 09-3-30 12:20 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 11:56 發表
d 3咩size架?


SIZE 90, 95 & 100 都有, 有 d 係婆婆响日本買返嚟, 上年見仲大, 今年出嚟睇, 好似 "忟" 水拿拿聲著, 褲, 6 個月 hipo 褲仔仲著到呀


侯爵府

積分: 22443


2522#
發表於 09-3-30 12:23 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 11:57 發表
唔緊要, 咪好似我咁, 之前季尾清貨, 我入左D大少少既衫/褲比米之連, 跟住E+開始睇夏季

仲有你之前買定好大size架, 點解會有咁多, 我通常只會買定下一年既衫咋
...

我冇買定一季呀, 而係啱 size 既, 佢著好多年都啱著 , 佢抵死到有件 size 90 disney 既企領 t , 都著到呀, 只係袖短 dd 渣 而家真係唔買住, 因為佢著便服時間都係得 2 日


伯爵府

積分: 16917


2523#
發表於 09-3-30 12:24 |只看該作者
係真唔係ar, 6 month褲仲著到
其實就算著到都著得好唔舒服la,反正你仲有大把新既未著,好心就比人or掉左佢la~5 d 著d新架la~
何況size 90 - 95,今年好都忟la,你仲唔著,出年真係唔arm架喇~ 仲著d吊晒腳/短車車既黎做物?真係服鬼左你
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 12:20 發表


SIZE 90, 95 & 100 都有, 有 d 係婆婆响日本買返嚟, 上年見仲大, 今年出嚟睇, 好似 "忟" 水拿拿聲著, 褲, 6 個月 hipo 褲仔仲著到呀

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-30 12:27 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


2524#
發表於 09-3-30 12:29 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:24 發表
係真唔係ar, 6 month褲仲著到
其實就算著到都著得好唔舒服la,反正你仲有大把新既未著,好心就比人or掉左佢la~
size 90 - 95,今年好都忟la,你仲唔著,出年真係唔arm架喇~ ...


係真架.. 條 hipo 褲仔係 size 12mth 嚟架 ( 冇記錯 ) 果時 hipo 開倉買架, 真係著咗 3 年都仲著到, 只係由 "及室 ", 到而家變咗短打咁囉 .... 佢條腰仲好 fit

其餘果 d size 90-95衫 係舊架, 但仲好新咁囉 ... 我都會揾日清倉執 d 送比人, 其餘 d 新未著過既, 真係要拿拿聲著 mouth:mouth:" />

至於件短咗既 size 90 , 因為太新 & 我冇呢 d 企領打底衫, so 咪照著住先囉... hehe

[ 本帖最後由 cubixluk 於 09-3-30 12:31 編輯 ]


伯爵府

積分: 16917


2525#
發表於 09-3-30 12:34 |只看該作者
原來唔係吊腳,而係及膝喇?就算條腰arm,個褲浪都介pat la,咁著會好唔舒服自然架,唉~加上你又唔係無褲,又有新係手,咁就唔好著條hipo la,真係要寫個服字比你
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 12:29 發表


係真架.. 條 hipo 褲仔係 size 12mth 嚟架 ( 冇記錯 ) 果時 hipo 開倉買架, 真係著咗 3 年都仲著到, 只係由 "及室 ", 到而家變咗短打咁囉 .... 佢條腰仲好 fit

其餘果 d size 90-95衫 係舊架, 但仲好 ...

[ 本帖最後由 Secure 於 09-3-30 12:37 編輯 ]


侯爵府

積分: 22443


2526#
發表於 09-3-30 12:49 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:34 發表
原來唔係吊腳,而係及膝喇?就算條腰arm,個褲浪都介pat la,咁著會好唔舒服自然架,唉~加上你又唔係無褲,又有新係手,咁就唔好著條hipo la,真係要寫個服字比你
...

haha 我慳家
no la... 條褲著得好舒服呀, 係 kit 少好 like

[ 本帖最後由 cubixluk 於 09-3-30 12:52 編輯 ]


男爵府

積分: 9651


2527#
發表於 09-3-30 12:51 |只看該作者
咪係, 有時只係你以為佢仲啱着咋, 但其實佢地可能着得唔多舒服架, 只係唔識同你表達咋, 例如個"夾"位, "浪"位咁lor, 唔好再比D唔合身既衫個仔着啦, 好心, 同埋有時D款太過BB都唔適合啦, 佢地都會唔鐘意架
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:34 發表
原來唔係吊腳,而係及膝喇?就算條腰arm,個褲浪都介pat la,咁著會好唔舒服自然架,唉~加上你又唔係無褲,又有新係手,咁就唔好著條hipo la,真係要寫個服字比你
...


伯爵府

積分: 16917


2528#
發表於 09-3-30 12:51 |只看該作者
咁你係唔係打算,比佢一直著到變熱褲ar,老細
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 12:49 發表


no la... 條褲著得好舒服呀, 係 kit 少好 like


伯爵府

積分: 16917


2529#
發表於 09-3-30 12:53 |只看該作者
其實可能kit少自細到大佢 ah ma都係比慣d細一碼既3佢著,佢習慣左,所以唔知咩叫"舒服"lor,前世

up埋呢句,我收皮架喇:"你要知道你成日比d細細件既3kit 少著,會阻住佢發育架~"

原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 12:51 發表
咪係, 有時只係你以為佢仲啱着咋, 但其實佢地可能着得唔多舒服架, 只係唔識同你表達咋, 例如個"夾"位, "浪"位咁lor, 唔好再比D唔合身既衫個仔着啦, 好心, 同埋有時D款太過BB都唔適合啦, 佢地都會唔鐘意架
...


男爵府

積分: 9651


2530#
發表於 09-3-30 12:55 |只看該作者
我都知臨近X'mas / New Year會多D款, 但又唔想太遲先買, 你知臨尾可能有好多野要幫下手, 又要返工, 又要揍囡, 真係驚到時手忙腳亂, 所以我都係想買斯文款算啦. 只少第時再去飲都着得, 晚裝就真係無乜機會再着
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:15 發表
你想買咩款?晚裝or only斯文靚靚裙?
其實如果要呢d飲3,到x'mas前後大把ar~不過你又係nov咁真係會難搵d lor~
$5xxx又真係好拿利wor


侯爵府

積分: 22443


2531#
發表於 09-3-30 12:59 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 12:51 發表
咪係, 有時只係你以為佢仲啱着咋, 但其實佢地可能着得唔多舒服架, 只係唔識同你表達咋, 例如個"夾"位, "浪"位咁lor, 唔好再比D唔合身既衫個仔着啦, 好心, 同埋有時D款太過BB都唔適合啦, 佢地都會唔鐘意架
...


哈哈 ... 會架啦.... 今年唔比啦...


侯爵府

積分: 22443


2532#
發表於 09-3-30 13:00 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:51 發表
咁你係唔係打算,比佢一直著到變熱褲ar,老細


咁又唔係... 會掉架啦


侯爵府

積分: 22443


2533#
發表於 09-3-30 13:01 |只看該作者
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:53 發表
其實可能kit少自細到大佢 ah ma都係比慣d細一碼既3佢著,佢習慣左,所以唔知咩叫"舒服"lor,前世

up埋呢句,我收皮架喇:"你要知道你成日比d細細件既3比kit 少著,會阻住佢發育架~"

...
應該話, 佢細都大, 我都比 d 大一個碼 or 2 個碼既衫, 褲佢著 , 搞到 d 衫 or 褲要著幾年


男爵府

積分: 9651


2534#
發表於 09-3-30 13:01 |只看該作者
黎緊夏季, 我已經幫米之連買110啦, 因為100已經好貼身, 如果出少少汗已經會達住個身啦
原帖由 Secure 於 09-3-30 12:53 發表
其實可能kit少自細到大佢 ah ma都係比慣d細一碼既3佢著,佢習慣左,所以唔知咩叫"舒服"lor,前世

up埋呢句,我收皮架喇:"你要知道你成日比d細細件既3比kit 少著,會阻住佢發育架~"

...


侯爵府

積分: 22443


2535#
發表於 09-3-30 13:02 |只看該作者
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 13:01 發表
黎緊夏季, 我已經幫米之連買110啦, 因為100已經好貼身, 如果出少少汗已經會達住個身啦


kit 少真係著 d 95 都鬆架, 佢冇你吔 d b 咁好肉地

佢有 2 條 size 2 t & 18m 既褲, 都仲未著到, 前者响 la coxxx 買既, 後者响 us 買, 都係條腰太鬆問題

[ 本帖最後由 cubixluk 於 09-3-30 13:04 編輯 ]


男爵府

積分: 9651


2536#
發表於 09-3-30 14:13 |只看該作者
條腰鬆, 你可以同佢收緊D橡根/加吊帶, 好多時男仔都會遇到呢個問題, 如果等到第時條腰啱, 因為佢地會同時長高架麻, 所以到個"浪"位會淺, 着得唔舒服架, 既然2條褲都咁貴, 就千其唔好side左
原帖由 cubixluk 於 09-3-30 13:02 發表


kit 少真係著 d 95 都鬆架, 佢冇你吔 d b 咁好肉地

佢有 2 條 size 2 t & 18m 既褲, 都仲未著到, 前者响 la coxxx 買既, 後者响 us 買, 都係條腰太鬆問題 ...


伯爵府

積分: 16917


2537#
發表於 09-3-30 14:28 |只看該作者
我都prefer買d斯文款.第時再去飲/去街都着得~
晚裝 no way la~
不過e+ 果dsummer 款,都唔arm你la,到9月出秋裝先去睇la~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 12:55 發表
我都知臨近X'mas / New Year會多D款, 但又唔想太遲先買, 你知臨尾可能有好多野要幫下手, 又要返工, 又要揍囡, 真係驚到時手忙腳亂, 所以我都係想買斯文款算啦. 只少第時再去飲都着得, 晚裝就真係無乜機會再着 :igive ...


伯爵府

積分: 16917


2538#
發表於 09-3-30 14:32 |只看該作者
我好多時買3比kitty都係買大一個碼,由其係貴果d,第1年鬆d,第2年just fit,第3年短/吊腳d for home著,多數都著到3年架~但平3就可能會買返just fit,著2年就算~

原帖由 cubixluk 於 09-3-30 13:01 發表
應該話, 佢細都大, 我都比 d 大一個碼 or 2 個碼既衫, 褲佢著 , 搞到 d 衫 or 褲要著幾年


男爵府

積分: 9651


2539#
發表於 09-3-30 14:33 |只看該作者
所以有時行開街就睇下, 見到啱又試下咁lor, 無辨法, 因為E+唔啱時候
原帖由 Secure 於 09-3-30 14:28 發表
我都prefer買d斯文款.第時再去飲/去街都着得~
晚裝 no way la~
不過e+ 果dsummer 款,都唔arm你la,到9月出秋裝先去睇la~

[ 本帖最後由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:39 編輯 ]


伯爵府

積分: 16917


2540#
發表於 09-3-30 14:36 |只看該作者
放心la,e+到11月仲有大半年,一定會搵到arm心水既,只係無減價時買咁抵lor~
原帖由 米之連媽媽 於 09-3-30 14:33 發表
所以有時行開街就睇下, 見到啱又試下咁lor, 無辨法, 因為E+唔得啱時候

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo