Re: 哈..鐘意就入黎傾下啦^-^
早呀!
係呀, 都係ruru 知我心意, 你地都知我幾大食架啦, 我驚散叫到時淨係我一個唔飽, 又唔好意思再叫. 不過如果你地4 個都ok 係散叫, 我梗係跟大隊啦.
波子媽,
點解散叫d 野會靚d 呀? mug 唔係同一樣食物, 應該無分別架咩? 不過我諗會多d 特別d o既野食叫就真.
wingma,
點解肥女叫左做小月餅o既? ?-( 希望佢快d 無樹, 今晚可以見到你啦.
hinma,
我都希望hin hin快d好返呀.
多謝am 幫我搵個好英o既buzz 呀! 特此鳴謝!!!