2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2004


2521#
發表於 12-1-8 18:18 |只看該作者

回覆 回覆:sellsellc的帖子

honey 睇左中架歐洲三輪大車,四千幾••••但如果我自己出街會好論盡,我反而鍾意combi 個架二千六既。我諗床仔同bb 車應該你最大支出。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2522#
發表於 12-1-8 21:39 |只看該作者

引用:honey 睇左中架歐洲三輪大車,四千幾•••

原帖由 ada0607 於 12-01-08 發表
honey 睇左中架歐洲三輪大車,四千幾••••但如果我自己出街會好論盡,我反而鍾意combi 個架二千六既。我 ...
我都唔知咩車好,點為之好呢?d價錢千幾至萬幾都有,唔知有咩唔同,不過想實淨d、輕d,唔好咁大架,摺埋要慳位咋!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2350


2523#
發表於 12-1-8 22:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-08+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-08 發表
係呀,所以你唔洗咁多擔心你4大知道你孖b係咪好開心呢
4大當然好開心啦。佢地一路都驚我唔想生,就算生都驚我只生一個,依家佢地咪安樂晒囉.....




大宅

積分: 2350


2524#
發表於 12-1-8 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_dragon+於+12-01-08+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-08 發表
所以快d睇定曬d野,到減價就買,特別你要買兩份,就慳兩份錢!
係呀!其實C6好鍾意P3車,不過依家所有開支打孖上,只好放棄!





大宅

積分: 2350


2525#
發表於 12-1-8 22:07 |只看該作者

引用:honey+睇左中架歐洲三輪大車,四千幾•••

原帖由 ada0607 於 12-01-08 發表
honey 睇左中架歐洲三輪大車,四千幾••••但如果我自己出街會好論盡,我反而鍾意combi 個架二千六既。我 ...
好多人都話combi唔襟同好易反車,係唔係真我就唔知,不過我佢d車內籠真係相對上細好多,阿b可能好快唔夠位坐又要買過架




大宅

積分: 2004


2526#
發表於 12-1-8 23:21 |只看該作者

回覆 回覆:bb_dragon的帖子

honey 想買個部可以分拆做個bb 籃,搖床仔同放響車,不過實在太大架同太貴。combi 易反車?不過佢個內龍真係有點迫,好苦惱,又唔想買太貴又唔想坐得bb 辛苦!

bb 床我已經叫我妹妹度尺design,拎去佢相熟個啲廠造,我要勁有公主feel ,哈哈哈哈哈




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2527#
發表於 12-1-8 23:25 |只看該作者

引用:honey 想買個部可以分拆做個bb 籃,搖床仔

原帖由 ada0607 於 12-01-08 發表
honey 想買個部可以分拆做個bb 籃,搖床仔同放響車,不過實在太大架同太貴。combi 易反車?不過佢個內龍真 ...
我都係target分拆搖籃款,因為我放唔到床入房,要放籃入房,我唔放心佢咁細個自己訓b床響living room!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2528#
發表於 12-1-8 23:30 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

係?但個啲款會貴好多!
咁細個瞓近自己好啲,有咩事即刻知嘛!
搖籃我覺得去餐廳食飯或者自己揸車上落方便啲!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2529#
發表於 12-1-8 23:49 |只看該作者

引用:係?但個啲款會貴好多! 咁細個瞓近自己好

原帖由 ada0607 於 12-01-08 發表
係?但個啲款會貴好多!
咁細個瞓近自己好啲,有咩事即刻知嘛!
搖籃我覺得去餐廳食飯或者自己揸車上落方便 ...
我果日響chico見到架車兩千幾定三千幾,跟著個籃千幾,減緊價個價錢黎!另外見過cyber就八千幾架車,籃好似兩千幾,我覺得太貴喇,老公話預5000蚊到買車,不過佢又話怕姑奶或奶奶會送喔,所以遲d先買,我都唔知呀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2530#
發表於 12-1-8 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-08+發表

原帖由 bb_dragon 於 12-01-08 發表
依家乜都貴晒,點同當年比丫。依家又貴,又要同b6爭呢樣個樣....



...
初生片貴左差不多一倍




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2531#
發表於 12-1-8 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada0607+於+12-01-08+發表hon

原帖由 siutreasure 於 12-01-08 發表
我都唔知咩車好,點為之好呢?d價錢千幾至萬幾都有,唔知有咩唔同,不過想實淨d、輕d,唔好咁大架,摺埋要 ...
歐洲車




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2532#
發表於 12-1-8 23:58 |只看該作者

引用:honey+想買個部可以分拆做個bb+籃,搖床仔

原帖由 ada0607 於 12-01-08 發表
honey 想買個部可以分拆做個bb 籃,搖床仔同放響車,不過實在太大架同太貴。combi 易反車?不過佢個內龍真 ...
Maclaren techno xt 極力推介或者peg perego princess第二選擇




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2533#
發表於 12-1-9 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada0607+於+12-01-08+發表hon

原帖由 siutreasure 於 12-01-08 發表
我都係target分拆搖籃款,因為我放唔到床入房,要放籃入房,我唔放心佢咁細個自己訓b床響living room!



...
Baby你去mothercare睇下細細張個d床仔,應該頂到頭幾個月,因為我唔建議訓籃




大宅

積分: 2004


2534#
發表於 12-1-9 00:01 |只看該作者

回覆 回覆:sellsellc的帖子

歐洲車好大架bor ,三輪個啲係幾型,但自己一個女人仔帶bb出街會唔會好麻煩?




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2535#
發表於 12-1-9 00:05 |只看該作者

引用:歐洲車好大架bor+,三輪個啲係幾型,但自己

原帖由 ada0607 於 12-01-09 發表
歐洲車好大架bor ,三輪個啲係幾型,但自己一個女人仔帶bb出街會唔會好麻煩?



...
我講個兩個牌子very good,我一個人唐樓帶住個女都落到樓同去街超方便




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2536#
發表於 12-1-9 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-01-08 發

原帖由 sellsellc 於 12-01-09 發表
Baby你去mothercare睇下細細張個d床仔,應該頂到頭幾個月,因為我唔建議訓籃



...
唔得呀baby,因為我間房有三個衣櫃,真係冇曬位,又唔搬得,亦唔敢搬,真係冇位放到床仔…我都係稔住比佢訓頭三個月咋!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2537#
發表於 12-1-9 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ada0607 於 12-01-09 發表歐

原帖由 sellsellc 於 12-01-09 發表
我講個兩個牌子very good,我一個人唐樓帶住個女都落到樓同去街超方便
重唔重呀?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2004


2538#
發表於 12-1-9 00:15 |只看該作者

回覆 回覆:sellsellc的帖子

thanks 呀sell sell ,我mark 低佢,星期日去睇睇!




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2539#
發表於 12-1-9 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sellsellc+於+12-01-09+發表

原帖由 siutreasure 於 12-01-09 發表
重唔重呀?
唔太重,我用緊maclaren quest 5.7kg,係for 6個月以上,techno xt好似係6.5kg,我都係target呢兩部,如果無人比舊既我




男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2540#
發表於 12-1-9 00:17 |只看該作者

回覆:大家換晒孕婦褲同孕婦內衣未?

其實你地不需要咁緊張買車,除非好似sure sure需要個籃咁,如果唔係其實頭個兩個月都係抱多,可以慢慢揀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo