立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4342
natalielin 發表於 12-5-23 01:42 哈哈,亞仔好攪笑 我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 不過都係由我早幾年,賣左張BB床比個劏左人肚既顛婆開始,佢好怕我單獨約人... 即係咩呀, 你唔好嚇我你遇過佢?mouth:
公爵府
積分: 26949
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-22 發表 taste冇冇買十送一?
tp168 發表於 12-5-23 01:45 周兆祥,我間中都有聽呀 其實可以上佢網頁睇架。
原帖由 wyfpoon 於 12-05-22 發表 沒完沒了
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-23 發表 幾年 快啲買咗去啦....比囡囡自己做...仲鍾意食...我以為1L好多,怕食唔晒...點知....今日己食咗7 ...
原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表 我有預感妳明天會行動!
原帖由 worldrecord 於 12-05-23 發表 太DETAIL我就唔記得, 你可以上港台(1台)聽返上星期日佢個節目(住家男人)聽, 有提過份量, 仲有人打上去話 ...
原帖由 tp168 於 12-05-23 發表 吓,原來都同呢個人有一面之緣架,你真大命呀 ! 果個bb就慘囉,你知唔知後來點呀 ? ...
原帖由 worldrecord 於 12-05-23 發表
子爵府
積分: 13105
原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表 耶.........聽日唔上黎就安全
侯爵府
積分: 23056
原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表 香港都係差不多價錢.
積分: 10570
原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表 哈哈,亞仔好攪笑 我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 ...
積分: 20309
原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-23 發表 本帖最後由 吉蒂小豬 於 12-5-23 00:38 編輯
原帖由 stephenietam 於 12-05-23 發表 香港都有咁多款?咁知唔知邊款好d?
珍珠宮
積分: 37201
原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表 香港只得左下角個款。 我麻麻地鍾意用。
原帖由 stephenietam 於 12-05-23 發表 所以我都係諗住試香港冇個d, 紙袋個隻係澳洲入口架。我有少少心思思 ...
原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表 其實吾見個 Promotor, 問個 D 叔婆 Sales 都可以架。我上次都係咁咋!
原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表 咁犀利! 食完曉飛呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy