烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 4342


2521#
發表於 12-5-23 01:46 |只看該作者
natalielin 發表於 12-5-23 01:42
哈哈,亞仔好攪笑

我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 不過都係由我早幾年,賣左張BB床比個劏左人肚既顛婆開始,佢好怕我單獨約人...


即係咩呀, 你唔好嚇我你遇過佢?mouth:


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2522#
發表於 12-5-23 01:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-05-22+

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-22 發表
taste冇冇買十送一?
有呀




[/url]


大宅

積分: 4342


2523#
發表於 12-5-23 01:47 |只看該作者
tp168 發表於 12-5-23 01:45
周兆祥,我間中都有聽呀
其實可以上佢網頁睇架。
上次都係偶然聽到, 都幾好聽!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2524#
發表於 12-5-23 01:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phibow+於+12-05-22+發表呢道

原帖由 wyfpoon 於 12-05-22 發表
沒完沒了
我想巧攰呀,成日都要諗,買,唔買,買,唔買





[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2525#
發表於 12-5-23 02:03 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-23+00:24+比

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-23 發表
幾年
快啲買咗去啦....比囡囡自己做...仲鍾意食...我以為1L好多,怕食唔晒...點知....今日己食咗7 ...

有時我都幾忍得架!
出左粉紅色,仲想要




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2526#
發表於 12-5-23 02:09 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-23+00:24+比

原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表
我有預感妳明天會行動!
耶.........聽日唔上黎就安全




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2527#
發表於 12-5-23 02:17 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-23+01:32+要

原帖由 worldrecord 於 12-05-23 發表
太DETAIL我就唔記得,
你可以上港台(1台)聽返上星期日佢個節目(住家男人)聽,
有提過份量, 仲有人打上去話 ...
好,我聽下先,Thx!




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2528#
發表於 12-5-23 02:25 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-23+01:42+哈

原帖由 tp168 於 12-05-23 發表
吓,原來都同呢個人有一面之緣架,你真大命呀 !
果個bb就慘囉,你知唔知後來點呀 ?
...
佢2公婆上左我屋企拎BB床,我同佢落lift,我仲有摸佢個肚
不過我冇發現係假架,好大好實,似就生
被劏BB出世後,最後都走左,印象中係因為腦部缺氧太耐,好可憐!
其實我都有小小覺得關自己事,因為睇報紙寫,佢原本拎左衫仔出左lift口,佢叫返佢轉頭,問佢有多張BB床,佢先再入屋,先出事
如果我冇賣比佢,就可能唔會發生哩件事,所以個心都有D唔舒服




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2529#
發表於 12-5-23 02:27 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-5-23+01:42+哈

原帖由 worldrecord 於 12-05-23 發表
係呀,仲摸佢個肚tim,岩岩上post打左




[/url]


子爵府

積分: 13105


2530#
發表於 12-5-23 02:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-23+發

原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表
耶.........聽日唔上黎就安全
據為己有仲吾安全咩!




侯爵府

積分: 23056


2531#
發表於 12-5-23 06:54 |只看該作者

引用:Quote:stephenietam+發表於+12-5-22+23:20+

原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表
香港都係差不多價錢.
香港都有咁多款?咁知唔知邊款好d?




子爵府

積分: 10570


2532#
發表於 12-5-23 07:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ruby1219+於+12-05-22+發表本

原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表
哈哈,亞仔好攪笑

我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 ...





侯爵府

積分: 20309


2533#
發表於 12-5-23 07:04 |只看該作者

引用:+本帖最後由+吉蒂小豬+於+12-5-23+00:38+編

原帖由 吉蒂小豬 於 12-05-23 發表
本帖最後由 吉蒂小豬 於 12-5-23 00:38 編輯





侯爵府

積分: 20309


2534#
發表於 12-5-23 07:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ruby1219+於+12-05-22+發表本

原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表
哈哈,亞仔好攪笑

我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 ...





子爵府

積分: 13105


2535#
發表於 12-5-23 07:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-23+發

原帖由 stephenietam 於 12-05-23 發表
香港都有咁多款?咁知唔知邊款好d?
香港只得左下角個款。
我麻麻地鍾意用。




珍珠宮

積分: 37201


2536#
發表於 12-5-23 07:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ruby1219+於+12-05-22+發表本

原帖由 natalielin 於 12-05-23 發表
哈哈,亞仔好攪笑

我老公都唔鍾意我約網友架,佢話吹下水ok,你唔知人乜頭乜路,驚我比人呃,又拖 ...
咁你果時仰咪大緊肚




侯爵府

積分: 23056


2537#
發表於 12-5-23 07:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+stephenietam+於+12-05-23+發

原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表
香港只得左下角個款。
我麻麻地鍾意用。
所以我都係諗住試香港冇個d, 紙袋個隻係澳洲入口架。我有少少心思思




子爵府

積分: 13105


2538#
發表於 12-5-23 07:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-23+發

原帖由 stephenietam 於 12-05-23 發表
所以我都係諗住試香港冇個d, 紙袋個隻係澳洲入口架。我有少少心思思



...
如果比我揀,我會揀最貴個隻。豪一次咁多!




珍珠宮

積分: 37201


2539#
發表於 12-5-23 07:22 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-23+00:37+幾年

原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表
其實吾見個 Promotor, 問個 D 叔婆 Sales 都可以架。我上次都係咁咋!
我問隔離counter個人,佢話乜都唔知,附近又唔見有人,冇問lu




珍珠宮

積分: 37201


2540#
發表於 12-5-23 07:23 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-5-23+00:53+唔係

原帖由 happylamily 於 12-05-23 發表
咁犀利! 食完曉飛呀?
我都想知我只記得有隻係organic




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo